Anketa:
Vaše najnovšie videá:
SV 650 nema tah v strednych otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuSV 650 nema tah v strednych otackach - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.SV 650 nema tah v strednych otackach
Zdravim pani! |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
Skus dat zmerat tlaky ci nema zeslahane kruzky kedze nema dostatocnu motorovu brzdu.To moze byt dovod alebo potom este nekde tesneni ze by podfukovalo.Ale skorej tie tesniace kruzky na piestoch.Mal som SV karburator a to pri podradovani piskala guma. |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
skus pozriet tie sviecky... ja som teraz menil za iridiovky od NGK a uplne ina motorka... |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
...naruseny priebeh bohatosti zmesi - pravdepodobne, ked to zacolo po montazi koncovky Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (14.06.2010 12:28) |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
na sviecke nevidis ci je dobra alebo zla .. najme ked v nizkych otackach este pali normalne, VYMEN ich |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
Nezacalo to po vymene koncovky. Rovnake to bolo aj s orig. vyfukom... |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
Este nie, kedze k motorke sa dostanem az cez vikend. Neboj sa, urcite ich vymenim. Len sa mi nezda, ze to vyriesi problem s tym ze motor nebrzdi... |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
pises dva rozne problemy, ja som cistal len po to zrychlenie |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
Kompresia vo valcoch sa meria na teplom motore a správne nastavených vôľach ventilov. Vyskrutkuješ všetky sviečky, do otvoru so závitom zatlačíš manometer s predĺženým sosákom s tesnením z gumy v tvare kužela. Toto má však málokto. Manometer silne tlačíš do otvoru po sviečke. Otvoríš škrtiace klapky (dáš plný plyn) a pretáčaš štartérom motor asi tak 4 sekundy až sa ručička dostane na maximálnu hodnotu. Dobrá hodnota je 1,0-1,4 MPa a medzi valcami by nemal byť väčší rozdiel ako 0,2 MPa. Keď sú namerané tlaky nízke, tak strekni do valca trochu oleja. Lepšie sa utesnia piestne krúžky a meraj znovu. Ak je tlak stále nízky, potom uniká vzduch cez ventily. Keby si mal zlé piestne krúžky tak by ti motor možno žral olej. |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
Fedor mas pravdu to ma nenapadlo ze keby boli kruzky v prdeli tak to bude zrat olej a dimit jak dimovnica |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
Olej sa nestraca a vobec nedymi. Ja to odhadujem skor na problem nejakej elektroniky v tom zmysle, ze po uplnom ubrati plynu by nemalo vstrekovat ziadnu zmes do valcov az kym nedosiahne volnobezne otacky, u mna to asi vstrekuje to minimalne mnozstvo furt... |
Re: SV 650 nema tah v strednych otackach
johnykefa s elektronikou sa nezdržuj. Môže mať samozrejme vplyv na zrýchlenie, ale brzdenie motorom asi ovplyvňovať nemôže. Tiež mám SV čko a viem, že stačí len ubrať plyn a motor pekne brzdí. |