Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3217 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28558
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17008)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11550)

Kluka na JAwku - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuKluka na JAwku - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Motor.

07.09.2010 20:31

Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

zdravím jawaci potreboval by som vedieť názor na odlahcenú kluku do Jawa 350/640 z motorom 638 za názory vopred dakujem


07.09.2010 20:46

Re: Kluka na JAwku

kontaktuj karol1


07.09.2010 21:23

Re: Kluka na JAwku

dazdo
 Turista 

Ikona

neodporucam, na tuning su vhodnejsie motorky (iba moj nazor), ale ak to budes robit, urcite vymen stredovy odlahceny labirint (origo 638 ) za plny kus zo 640, kluka potom vydrzi viac a dlhsie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil dazdo (07.09.2010 21:23)


07.09.2010 22:37

Re: Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

dazdo dik za radu ....... ale niekde som cital ze to predlžuje životnosť lozisiek a to o tom labirinte som nevedel :-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomato (07.09.2010 22:39)


08.09.2010 9:49

Re: Kluka na JAwku

roman
 Turista 

Ikona

dazdo nezavadzaj ho ;-) . Jawa 350 modely 638, 639 aj 640 ma rovnaky motor typ 638. Aj ked pravda je ze k plnemu celu (dazdov stredovy labirint) sa dostali az pri vyrobe modelu 640.
Tomato - to ze odlahcis len zotrvacniky na kluke az taky velky vyznam nema - je pravda ze sa rychlejsie roztocia zotrvacniky - teda sa bude lahsie vytacat, ale rovnako rychlo bude stracat v kopcoch .
No a ked to budes viac vytacat tak ti tie loziska urcite dlhsie nevydrzia. ja som daval pred par rokmi robit GO motora a boli tam este origo loziska (cca 16 rokov a bohvie kolko km) a menili sa len preventivne.

Ked chces upravovat tak si u firmy TKmoto www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm daj urobit kompletnu upravu bud 27 alebo 30 konovu. Samozrejme potom je najlepsie dat aj dvojkomorove vyfuky.
No a ked si to tak spocitas tak sa na to proste vykasles pojazdis par rokov a potom si kupis vacsiu motorku ;-) . Jedine zeby si mal veeeela penazi a ukrutne to chcel.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil roman (08.09.2010 9:53)


08.09.2010 10:51

Re: Kluka na JAwku

dazdo
 Turista 

Ikona

roman: vies, ja som robil GO sam, tak som si to trochu kukol aj zvnutra ;-) navonok su motory rovnake, lisia sa v detailoch, napr. srob vypinania spojky.. preto som pisal o tom strede/labirinte, ktrory ma podla mna podstatny vplyv na zivotnost kluky.. radsej ako davat odlahcovat kluku, kup radsej bezkontaktne zapalovanie..
len si treba zvazit, ci sa investicia 100€ a viac oplati, treba si zhodnotit, dokedy ju budes mat. Ina vec by to bola ak by si ju piplal do origo stavu ako veterana, ale to si v tvojom pripade nemyslim
pisem z vlastnej skusenosti, ja som tiez nasypal do jawky kopec penez a potom som ju predal za 500€


08.09.2010 14:58

Re: Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

no no o to ide preto sa pítam na vás názor a peniaze do nej pchat nechcem ale spraviť ju treba ked tak pocitami budem sa na nej voziť cca este dve sezóny lebo mam vodičak iba do 25kw tak a ces zimu ju chcem spraviť
vybrus a tak.... prv dam dole valce viriešim valce a ked by bola kluka rozhrkana tak dam aj tu spraviť a preto sa pitam na vaše názory kôli tomu ci mam dať naspäť taku istu alebo o nejake to kylečko dva lahsu :D za chyby sa ospravedlnujem :D


08.09.2010 15:16

Re: Kluka na JAwku

freebiker
 Kávičkár 

Ikona

No osobne by som ju dal do povodneho znenia v casoch ked jawky frcali sa podobne upravy robili a mohol si zažiarit. Dnes bude mat vacsiu cenu taka ako ma byt a urcite ju aj lepsie predas.


08.09.2010 15:21

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

na tvojom mieste by som s tým nerobil nič, keď už tak zvačšiť kanale a lepší karbec nejaký bing, prípadne korky do klukovky nech je tam vačší podtlak, kluka ti moc nespraví na tejto motorke akurát tak zvačší vibrácie a na ten kit od TK moto som počul už tiež všeličo, hlavnú rolu tam robí osah valcov, napíš na jawamaniu tam najdeš niekoho kto to má spravené, tu ti asi ťažko niekto poradí keď 80% motoriďakov dáva motorky riešiť do servisu, respektíve sú japonské .


08.09.2010 15:48

Re: Kluka na JAwku

roman
 Turista 

Ikona

dazdo !!!motory su rovnake!!! ci je tam nejaka sruba na vypinanie spojky ina no budiz - dosli im na sklade tak dali vyrobit nejake ine, resp. si mal model 640, ale so spojkou zo 634. Inak je to stale ten isty motor - zvnutra som si obkukol nie raz ;-) . Ja som predal lepsie :-D aj ked prachov som do nej nasypal pozehnane, ale to sa predsa nerata ak ju milujes nie je co riesit :-D .

Tomato ak ta masina ide tak do nej nesahaj to ti povie kazdy jawak. Samozrejme ak sa v tom chces vrtat nech sa paci. Ak si chces nechat moto na dve sezony tak urcite nerob s nou blbosti, no maximalne ako dazdo napisal ak nemas bezkontaktne zapalovanie VAPE tak to by mozno slo - ale objednaj si priamo u vyrobcu. Popravde za 12 rokov mi bezkontaktne zapalovanie nechybalo - stacilo 1-2krat do roka nastavi poriadne zapalko a masina si hrkutala po cely rok.

Hm kit od TK moto mal kamos 27 konovy + dvojkomorace a rozdiel bol v tom ze to malo trochu lepsi zatah a tak kde ja som daval 3 jemu to este chvilu tahalo na 4 - to bola priama skusenost 2 moto vedla seba plne obsadene - do kopca. Avsak v beznej premavke som bol tak ci tak rychlejsi - to uz potom zalezi na jazdcovi ;-) a 5 ponikov navyse ta nespasi.

DUDO175 ono netreba hned pisat, ale treba najpr poriadne hladat. Popravde myslis, ze to ludi bavi vypisovat dookola stale to iste :-D .
Tato veta ma dostala "prípadne korky do klukovky nech je tam vačší podtlak", Ty vies vobec o vom je rec. A o akych zvacsenych vybraciach to pises :-O .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil roman (08.09.2010 15:49)


08.09.2010 17:10

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

roman : ano, viem veľmi dobre o čom je reč, chce zvýšiť výkon, ty nepoznáš úpravu vyplnením vyvažovacích dier klukovky ? Je to snaď najjednoduchšia úprava ktorá vieš že funguje správne a má účinok a to nie na úkor životnosti motora, k tým vibraciam, ako iste vieš, klukovka je hlavným zdrojom vibracií v motoroch a bola navrhnutá tak ako bola, preto sa neoplatí moc do toho šprtať lebo vo vačšine prípadoch sa zmení motorka na ešte vačší vibrátor a to vraj aj s tým kitom od TK-moto, neviem už kde som to čítal asi na jawamanii. Preto som napísal úpravu ktorá sa podľa mňa určite viac oplatí ako ten zásah do klukovky ktorým sa aj tak zníži životnosť, lepšie je prevŕtať valce na vačší obsah zvačšiť kanále a zabezpečiť lepší prísun benzínu lepším karburátorom prípadne ladené výfuky a by si videl ako by sa TK kit schoval .
Tie tvoje teorie že je tam inač robená spojka z dôvodu minutia zásob na sklade :-O to bol dobrý vtip ! A ak chceš tak ti objasním funkciu tých korkov v klukovke .


08.09.2010 17:45

Re: Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

Chlapi dik za vase radi velmi si to cenin a ROMAN to mas pravdu ze do toho velmi rit netreba ked to ide to mas uplnu pravdu ale tak co budem robic cez zimu??? :D a vibrus potrebuje ako sol lebo ked na nu sadneme dvaja ta jawka do kopca zo 4kou ani myslenka je vibehana to je citit aj vidiet
...s chytanim neje problem zatial za tepla chyta viborne na prvy kop za studena na treti 4ty kra:D...... a ta clonka to ako to snou je??mohly by ste mi to ozrejmit ?? a vape nemam ale ako som to nasteloval pred sezónou tak to ide do teras a nevizera zeby s tym bol problem a agregat mam 638.... a ten kyt od TK moto som na ich sranke cital o tom no ale sam dobre viem ze jawka neje supersport a ani nigdi nebude takze jawka bude stale jawka :D ale na zaciatky a na ucenje si myslim ze je super :D

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tomato (08.09.2010 17:49)


08.09.2010 17:49

Re: Kluka na JAwku

dudo175 ty tak trepes :-)))


08.09.2010 19:50

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

MotoKiller Tak napíš konkrétne čo som trepol, vyvráť že to čo tvrdím nieje pravda ! :-P


08.09.2010 20:36

Re: Kluka na JAwku

preco si myslis ze ked vo valci drbne viac zmesi neskodi to motoru? preco si mysliz ze mensia hmota kluky rozvibruje motor viac ako tazsia kluka? preco si myslis ze ma pionir s obsahom 50 mensiu kluku ako 175 ka?


08.09.2010 20:58

Re: Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

a este mam jednu otazocku keby mi mohol neikto trochu ozrejmit tu clonku karburatora naco to je a takk ??????????????????????


08.09.2010 21:07

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

1. Urcite to skodi menej ako vyssie otacky s vyssimi vibraciami motoru ktory je konstruovany na nizke otacky 2. Nejde o hmotu kluky ale o to že k tej hmote povodnej bol navrhovany piest ojnica zdvih... a jednoducho s tou upravou prichadzaju vacsie vibracie - to nieje vyplod z mojej hlavy ale ako som pisal jawamaniaci to riesili - tento kit vraj to sposobuje vacsie vibracie ako uz povodny motor - ten ich uz ma velke, samozrejme to ti v TK moto nepovedia ake su nevyhody. Nevravim ze TK moto robi nahovno robotu prave naopak som rad ze sa tym niekto zaobera a tu som len opisal nevyhody toho kitu. ČITAJ www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=38773 od spodneho prispevku hore su tam aj ine diskusie čo ti to potvrdia, potom trepeme všetci, neviem či si vieš predstaviť ako vibruje jawa 350 v originale a potom s tym kitom ;-)


08.09.2010 21:15

Re: Kluka na JAwku

ked tu kluku prevrtas doma vrtackou tak jasne ze to bude triast lebo rozhodis jej vyvazenie


08.09.2010 21:23

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

Precitaj si ten odkaz co som ti dal a potom pis, tam rozoberaju konkretne ten kit nie vrtacku, vyssie otacky vyssie vibracie a vies si predstavit chodit na jawe 350 vkuse tocit tocit tocit ? Jawa je podla mna na kludnu jazdu v nizkych otackach vsak to uz v originale vibruje ako **** pri vyssich otackach, na 175tku vymysleli v TK prevrtanie valca na 210 a ta motorka sa bere aj z nizkych a ma uz aj vykon, bezne to samozrejme tak neprevrtas lebo nezozenies piest


08.09.2010 21:46

Re: Kluka na JAwku

roman
 Turista 

Ikona

Ja neviem ci vozbec chcem pisat, prave koli tym hadkam uz davnejsie pomenej prispievam. No, ale ked som sa uz na to dal po dlhej dobe.

Tomato - clonaka: ak das dole karburator tak je tam tesnenie- ovalne - s dierou v strede - original to tesnenie ma dieru mensiu ako je velkost diery na prirube karburatora. Takze ju treba vystrihnut na rovnaku velkost ako diera na prirube - no a kedze vsetko ma svoje ALE tak tuje to - , ale potrebujes potom mensiu hlavnu trisku 95 resp 92(original je 100). Na slovensku takmer nezohnatelna vec, ja som si v cechach dal kupit 95.

DUDO175 citujem ta " prípadne korky do klukovky nech je tam vačší podtlak" pisal si to 08.09.2010 17:10.
Vysvetli mi prosim ta o akych podtlakoch si to hovoril. Ja viem naco sa davali korky takze mne to vysvetlovat nemusis vysvetli mi tie podtlaky.

A precitaj si este raz a poriadne co napisal dazdo a co ja o rozdieloch a nieco sa nauc.

Taktiez si precitaj este raz a poriadne tu diskusiu, na ktoru si dal link. A nevyberaj si z nej co ti pasuje aj ked sa tam TKmoto spomina. Ak to bude kvalitne a ODBORNE urobene tak to vibrovat nebude teda o nic viac ako neupravene.

Kit od TKmoto nie je o vrtani dier, ale o celkovom zmenseni zotrvacnikov z coho vyplyva, ze ten motor bude tocivejsi no a samozrejme ak tocis tak su vibracie a ak sa pohybujes staaaale vo vysokych otackach tak mas tie vibracie staaaaaale. Myslim ze to je dost pochopitelne.
Inak kamos co mal ten kit od TKmota sa na vibracie nestazoval a ani ked som sa na nej previezol tak neviem o tom zeby mala vacsie vibracie. Tak neviem ci ty mal moznost skusat upravenu jawu od TK moto.
Zober doma vrtacku a vrtaj si a vyplnuj pre mna za mna aj chlebovymi korkami.


Zvacsovat kanaly velmi nemas kam - tie sa len LESTIA, mozes dat aj karbrator bing, ale aj o tom som cital na jawamanii, ze masina potom nechcela ist, resp mala nehoraznu spotrebu. Inemu zas isiel dobre tak si vyber.
Mozes este skusit upravit na dva karburatory s priamymi filtrami - toto vyladit che neskutocne vela prace.

DUDO ty si este na poriadnej 350 nesedel ak vravis ze uz v zaklade to vibruje. Ono sa ti ani necudujem. Ja som na mojej jazdil 110 v kuse (podla digitalneho tachometra) - otacky tesne pod 5000 a neodvibroval som sa - to je osud jazdenia spolu s japoncikmi.

Upravené 2 krát. Naposledy upravil roman (08.09.2010 21:50)


08.09.2010 22:45

Re: Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

tak potom tu clonku tam nemam :D a trisku mam vimenenu :D dik ROMAN :D
a tote hatky no to us podla mna je samozrejmost :D
to ja neresim nech sa hadaju heh :DD


09.09.2010 7:19

Re: Kluka na JAwku

karol1
 Bahniak 

Ikona

zohnať trysku nie je problém - M4 a ideš:
www.minibikemania.sk/index.php?main_page=advanced_searc...

Keď sa za oných čias sprísnili emisné normy , tak prvé , čo jawákov napadlo bolo vraziť clonku s otvorom 24mm do sania , takže darmo mal karbík difúzor 28mm, clonka viac zmesi nepustila , nehľadiac na vírenie okolo nej, nakoľko spáchala v saní "zub" . Dôsledkom toho bol pokles výkonu z 27 koní (63 8) na 24koní(640) . Odstránením clonky je výkon jednoducho nazad, takže "kit na 27 HP" je len návrat k staršiemu modelu , len je trochu "obkecán"

Podobným výsledkom sprísnenia emisných noriem bola ČZ180 . Pre motory do 175 sa norma sprísnila tak , že ju číza nevedela dodržať , tak začali valce vyrábať od 3-tieho výbrusu a už to spadalo do kubatúry "nad 175 a do 250" a s emisiami bolo vydrbané.

Hádate sa tu o korkoch a ľahčených kľukách a vibráciach a zväčšených objemoch . Ale drvivá väčšina má "skúsenosti " len cez PC .

Mal som aj odľahčenú kľuku na 5,5kg , aj 400- vku s vŕtaním 62mm , aj korky v kľuke , na kamošovej sme riešili 2 karbíky ,ale všetko to bolo v 90-tych rokoch , keď ešte 350-tka bola "vážny stroj" a ľudia nešpekulovali , či sa to oplatí , či nie , proste boli na jawku zvyknutí , bolo ich všade veľa a každý chcel mať v rámci možností niečo "extra"
Pre úplnosť len za roky 95 - 99 som prevŕtal cca 140 motorov na 400ccm a sadu piestov s krúžkami mám aj teraz v regáli.
www.motoservispetra.sk/galerie/prevrtanie%20jawy%20350%...

Trasenie kľuky - viete , že Jawa negarantuje hádzavosť obvodu ani čela zotrvačníkov?? No neviete , lebo to by ste sa museli rozprávať v Týnci nad Sázavou s niekym kompetentným , čo vám ešte navyše povie , že zo Strakoníc im prídu kľuky s prípisom "po transporte precentrovať" , ale " kdo by se s tím páral" . Na trasenie kľuky sú 2 lieky - prebrúsiť obvod každého zotrvačníka tak aby bežal s osou čapu a perfektne vycentrovať. A potom sa na víčko nádrže dá aj postaviť pohár s vodou a nepadne. Blaváci sa môžte spýtať "Balvana" .

Korky do zotrvačníkov dával už môj tato v 1950-tom , aby mašina išla lepšie do obrátok. V súčastnej dobe má každý ostrý dvojtakt čo najviac vyplnený kľukový priestor , aby bol maximálny kompresný pomer pod piestom a teda sa zmes pod piestom stlačila čo najviac a čo najrýchlešie prefúkla cez prapúšťáky nad piest. Len teraz sa nepoužívajú korky , ale kadejaké hliníkové , alebo plastové tvarované výpne ,prinitované , alebo priskrutkované v okolí spodného ojničného oka. A keď sa zväčší pretlak , tak následne pri saní je aj vyšší podtlak - to ide ruka v ruke.

a súhlasím s prvou vetou v poslednom Romanovom príspevku .


09.09.2010 12:23

Re: Kluka na JAwku

roman
 Turista 

Ikona

karol1: asi tak by som to zhrnul. [dobre]
Apropo 95 nemaju ani tam nemaju :-D


09.09.2010 15:15

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

karol [dobre]
roman kde som napisal že je ta uprava o vrtani dier do kluky ?! vobec som si nevybral prispevky z tej diskusie, pokial prekrucas moje prispevky nemam sa o com bavit, mimochodom je tam viac tych diskusii vybral som jednu z neviem kolkych, tie kanale je mi jasne ze sa lestili ale to nema takmer ziadny vplyv u 2T tie sa u jaw najprv jemne brusili a potom lestili ako sa to robi bezne, to brusenie su desatinky milimetra nie vrtak a ides a stym podtlakom je to tak ako aj karol pise, pokial vies ako funguje dvojtakt s karburatorom neviem co ti mam vysvetlovat ? Niektori zvykli okrem korkov dávať na klukovku ešte aj farbu čo sa 350-tky týka aby zvačšili podtlak lenže toto vačšinou viedlo k zadretiu lozisiek na klukovke, keď mám pravdu povedať ešte som nevidel/nezažil jawu ktorá nevibruje a to som videl veľa jawiek/cz napriklad aj v muzeu nie len črepy na polnacky, strašne by som sa chcel previesť na takej jawe alebo cz ktora nebude vibrovat ako ehm, podľa mňa to bude vibrovať vždy, napríklad teraz som robil GO motokrosovej CZ ešte čakam na ND z ČR, mám aj novú klukovku s ojnicou vycentrovanú tak som zvedavý na tie vibrácie, tie su pri tych otackach "eňo ňuňo" doslova vibrator. Motorku som repasoval kompletne už len drobnosti a budem ju štartovať, potom založím diskusiu a popíšem aj vibracie . Táto "hádka" vznikla úplne zbytočne, ty by si úpravu svojej motorky riešil tak, ja zas tak, nabudúce skús menej narážať štýlom "táto veta ma dostala alebo nevieš o čom píšeš" a takéto hlúpe "hádky" nebudú nielen medzi nami pretože už minule som mal s tebou "konflikt" . Mimochodom venujem týmto motorkám všetok voľný čas a skúsenosti nemám "netové" .


09.09.2010 15:56

Re: Kluka na JAwku

roman
 Turista 

Ikona

DUDO175
Este stale si nevysvetlil citujem ta " prípadne korky do klukovky nech je tam vačší podtlak" pisal si to 08.09.2010 17:10. Ako tie korky zvysia podtlak?
A neobuvaj sa do mna, ale vysvetli Tomatovi co je ta clonka ak som to nahodou zle napisal.


09.09.2010 17:28

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

ty sa môžeš do mňa "obúvať" zato že máš 30 r. že ? karol1 ti to tam pekne opísal keď si to "nepochopil" a chceš naďalej rýpať neni problém, tie korky polopatisticky povedané zrýchlia alebo zvačšia nasanie zmesi, tým že tam dáš tie korky alebo inač zaplníš ten klukovkový priestor nemusí každú otáčku toľko sať teda respektive saje skor, keď ide piest hore a stláča zmes, tak zároveň násáva čerstvú zmes , ten podtlak sa zvýši tak že už na začiatku sania je vďaka tým korkom (alebo čím to vyplniš) vyšší podtlak jednoducho hneď saje/tlačí naplno(plným tlakom alebo ako to už rozobrať) tým padom sa nasaje/natlačí piest viac zmesi - konečný výsledok, toto musí pochopiť aj laik , clonka moj nápad nebol .


09.09.2010 18:43

Re: Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

dudo175 a tote korky do tych dier nedavaju koli tomu aby boli viplnene a nevyrili zmes v klukovej skrini ?? a s tym podtlakom to nevem no :D ale mozno na tom daco je :D


10.09.2010 9:13

Re: Kluka na JAwku

roman
 Turista 

Ikona

DUDO 1. nikde som nespominal tvoj vek
2. z tvojho posledneho prispevku mam silny dojem, ze absolutne nemas predstavu naco a ako sa tam tie korky davali. Vidim, ze aj Tomato to lepsie ovlada. :-D


10.09.2010 10:19

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

roman a ja mam z teba silny dojem ze neovladas ani len zaklad a podla tvojho prispevku nevies ako funguje dvojtaktny motor, mi chces povedat ze tie korky sa tam davaju aby nevirili zmes hej ? :-))) dobre koncim v tejto teme pis su to co chces .


10.09.2010 11:09

Re: Kluka na JAwku

roman
 Turista 

Ikona

Takze prepac Tomato ze sa ti tak miesam do temy, ale aspon posledny krat poucime DUDA. :-D
Korky sa davali ako vyplne dier (teda ani viac ani menej ako sa odvrtalo zo zotrvacnikov), ktore sluzili na odlahcenie zotrvacnikov, a davali sa preto aby sa nevyrila zmes v klukovom priestore ;-) , tak ako keby si ich tam nedal a ostali by v zotrvacnikoch diery. Takze tymi korkami sa nijako nezvacsoval klukovy priestor a teda ani nimi nevytvaraly ziadne vacsie podtlaky.
Jawakom ZDAR a hlavne najvacsiemu jawakovi DJkorkovi. :-D


10.09.2010 12:45

Re: Kluka na JAwku

Tomato
 Kávičkár 

roman v pohode viriesit dilemu korvov bolo potrebne :DDDDD
taktze to je vsetko v pohode heh .... o dvojtaktoch viem len zakladi hej a viem si aj nastavit karbec spojku a zapalovanie ... a pred rokom som mal jawku 638 a tota mala taku rozbytu kluku ze ani za studena nesla nastartovat a bola vibehana a mala vimlatene krtre takze to klepalo ako srotovnik :DDD
kluku som dal spravit aj vibrus robyl som to v celku sam oco mi vimelnil loziska v kartroch tak tam som nachytal nejake zakladi poskladal som ju ale klepe do dnes dajakemu chalanovi co som mu ju predal:DDD ta ze tak :DD

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomato (10.09.2010 12:49)


10.09.2010 17:30

Re: Kluka na JAwku

Duzo
 Bahniak 

Ikona

roman tak toto zabil definitivne :-D takže zmes sa viri vo všetkych motoroch či od jawy alebo hondy ktore maju vyvrtane diery v zotrvacnikoch z dvovodu olahcenia ano ? Dobre tak toto neviem co povedat nato ozaj si ma dostal .



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.