Anketa:
Kawka KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawka KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Kawka KLR 600
Čaute uzimračení motoristi , dávam teraz cez dlhú zimu dokopy moju kawku po menšom zdvihnutí pár koní a narazil som ani nie na problém, ale proste potrebujem jasnú radu.Ide mi o meranie vôle ventilov a vec ktorú neviem (a ani v manuály som to presne nenašiel) je v akej polohe majú byť vačky natočené aby som ich mohol odmerat.Tým chcem povedat či vačky majú byt natočené v polohe šipkami súbežne s rovinou hlavy alebo najvyššia časť vačky t.j. kolmo na rovinu aby opticky v najnižčom mieste bola meraná na pokložku.Napísal som som to ako tatár, ale dúfam, že viete o čom ,,točím,, a snád mi poradíte, lebo naozaj si s tým neviem rady , aj ked je to banalita.Ak nebudete vediet čo od Vás chcem tak to napíšte a Vám to odfotím a prsknem sem fotky.S pozdravom A nech už ten sneh zleze, je načase |
Re: Kawka KLR 600
Piest v hornej úvrati, vačka v polohe, kedy sú všetky ventily zavreté a na ventily nie je vyvýjaný tlak vačky. Na ozubenom kolečku rozvodovky by mala byť nejaka šipka alebo ukazateľ, v ktorom sa vôla merá. |
Re: Kawka KLR 600
Tak ako píše Varanjazdec , ale ešte doplním že keď dáš dolu krytku z krytu alternátora a golou budeš točiť kľukový hriadeľ |
Re: Kawka KLR 600
OK len som chcel to vediet či jako hovoríš tie vačky majú ,,ležat,, = šipka na ozubeném koliečku = rovina hlavy ALEBO ,,stát,, = šipka na ozubeném koliečku = kolmo k rovine podložky ventilu.Len to chcem vediet.No a ešte jedna prkotinka ked mám mat vôlu na sacie 0,10-0,20 mm radšej sa držat tej väčšej tolerancie alebo tej menšej a na druhej strane vífukové 0,15-0,25 mm skôr tu menšiu či väčšiu alebo nečo medzi tým???? Diki |
Re: Kawka KLR 600
piest v HU (TDC) |