Anketa:
Kawka KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawka KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Značky:
.Kawka KLR 600
Čaute uzimračení motoristi |
Re: Kawka KLR 600
Piest v hornej úvrati, vačka v polohe, kedy sú všetky ventily zavreté a na ventily nie je vyvýjaný tlak vačky. Na ozubenom kolečku rozvodovky by mala byť nejaka šipka alebo ukazateľ, v ktorom sa vôla merá. |
Re: Kawka KLR 600
Tak ako píše Varanjazdec , ale ešte doplním že keď dáš dolu krytku z krytu alternátora a golou budeš točiť kľukový hriadeľ |
Re: Kawka KLR 600
OK len som chcel to vediet či jako hovoríš tie vačky majú ,,ležat,, = šipka na ozubeném koliečku = rovina hlavy ALEBO ,,stát,, = šipka na ozubeném koliečku = kolmo k rovine podložky ventilu.Len to chcem vediet.No a ešte jedna prkotinka ked mám mat vôlu na sacie 0,10-0,20 mm radšej sa držat tej väčšej tolerancie alebo tej menšej a na druhej strane vífukové 0,15-0,25 mm skôr tu menšiu či väčšiu alebo nečo medzi tým???? Diki |
Re: Kawka KLR 600
piest v HU (TDC) |