Anketa:
Najnovšie videá:
kawa. KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiukawa. KLR 600 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.kawa. KLR 600
nevie mi niekto poradit kde by som mal hladat chybu ked tocim motorku startrom tak hadze peknu iskru a ak do nej kopem nakopovackou nic ,nepadne ani jedna iskra. |
Re: kawa. KLR 600
To asi preto dali na tie motorky štartér aj nakopávačku,aby si zistil,kedy ti to dáva iskru a podľa toho bude ten spôsob štartovania pre teba výhodnejší |
Re: kawa. KLR 600
ano kym fungoval elek. starter tak to bolo v pohode potom odisla volnobezka a uz nenatocim startrom no momentalne nemozem ani nakopnut nedava ziadni iskru . ale pri tocenim startrom hadze. jednemu nerozumiem ak sa nemilim. mam pokazenu tu volnobezku na startri. takze starter sa toci ale uz neprenesie otacky na magneto (magneto je zas na oske ktora uz prenasa zas otacky do motora) cize ked sa netoci magneto co potom dava iskru ked mi ju hadze ? |
Re: kawa. KLR 600
A ako vieš,že máš pokazenú voľnobežku,mal si to rozobraté?Lebo podľa toho ,čo píšeš by som povedal,že máš strihnutý istiaci klínok magneta k hriadeli.Preto ti štartér točí cez voľnobežku aj magnetom a dáva iskru(neviem či pritom sa aj pohybuje piest vo válci-to by si mal skontrolovať),ale nakopávačka točí cez spojku a tým pádom nemusí roztočiť magnetom aj keď kľuku roztočí. |
Re: kawa. KLR 600
nie este som to nerozobral ,musim sa do toho pustit a potom napisem co som zistil . toto s tym klinkom by dost vysvetlovalo moju situaciu, aj ked sa mi nechce verit ze by ho mohlo strihnut |
Re: kawa. KLR 600
tak presne ako vravel Iron strihnuty istiaci klinok. vdaka . ale este sa mi nakytol jeden problem .Spustil som olej a vytieklo uplne minimum. takze niekde sa mi trati. Vonku nevyteka! moze byt ze ho spaluje ? urcitu dobu motorka dost dymyla.ak ano kde haldat chybu? alebo co pretesnit? |
Re: kawa. KLR 600
mihalltak to mám u teba asi pivo,nie? Prísť na problém takto na diaľku,to je už lepšie ako rengen(naň musíš prísť osobne) |
Re: kawa. KLR 600
Semeringy nedavaj len pozrieť,objednaj si ich a daj vymeniť.Ten čo ti to bude robiť musí vedieť,čo robí,lebo treba rozhodiť rozvody a vymontovať vačky |
Re: kawa. KLR 600
spotreba oleja cez semeringy sa dosť "preceňuje" .Tie spravia max 0.3-0.4 l/ 100km Ak to žerie olej výrazne - valec + piest + krúžky. |
Re: kawa. KLR 600
no dost vyrazne ,takmer vsetok Dobre ze som ju nezadrel ,ten klinok mi nakoniec pomohol odhalit zavazny problem. Idem sa do toho pustit rozobrat to pozriem aj na piest a kruzky |
Re: kawa. KLR 600
neviete este poradit niejaku stranku kde by som objednal tie semeringy? |
Re: kawa. KLR 600
A ako si kontroloval olej pred poslednou jazdou,to nám chceš nahovoriť,že ti trebárs za hodinku alebo dve jazdenia zožralo 2,5L oleja?To je trochu veľa |
Re: kawa. KLR 600
Presne ako píše karol1 mne robil tiež teraz cez zimu víbrus a motorečka ide ako utrhnutá z retaze.Ak to ozaj žere viac oleja ako je zdravé ale ozaj viac tak víbrus bude nevyhnutný a len guferká na ventiloch nepomožu |
Re: kawa. KLR 600
Iron: co je to 2.5 lt oleja? Ved karol1 pise, ze 0.4 lt / 100 km na semeringy je nic moc. Ak ti popri kruzkoch "zerie este vyraznejsie", neoplati sa ti ani z dvora vychadzat... |
Re: kawa. KLR 600
Iron; nie nie. ale tato moto ma na kontrolu oleja len sklicko ,cez ktore ale nevidnu uplne nic.je zanesene. a uz som sa to chystal rozoberat dlksiu dobu |
Re: kawa. KLR 600
Z dvora iba ak z bandaskou oleja |
Re: kawa. KLR 600
ja tu moto este nemam dlho ked som ju kupil . spustil som olej vsetok,uz vtedy chybalo . a dolial som tolko kolko sa jej patri.a to cistenie sklicka som odkladal |
Re: kawa. KLR 600
mihall30: co tym myslis, ze sa pozries na piest a kruzky? Ak nemas supito a mikrometer, tak vela neuvidis... Radsej si skor ako to rozoberies zmeraj kompresny tlak vo valci. Inak pozeram, ze tam okolo vas je krasny kus prirody ako stvoreny na motorku... |
Re: kawa. KLR 600
josi: neskoro .Uz som to rozobral . ja to dam pozriet jednemu chalanovy co roby z motorkami ,hadam to bude vediet zhodnotit. A moto som kupoval; od chalanov ktory sa tvarili mudro ale mam pocit ze o moto nic nevedeli ,takze aspon uvidim na com sa to vozim ked som to uz rozobral |
Re: kawa. KLR 600
tak Pani potvrdene , vybrus to isti . tie gufera ventilov su v pohode skor ventile budu potrebovat vymenit |
Re: kawa. KLR 600
Ako si zistil, že guferká na ventiloch su v pohode??? To by som rád vedel??Myslím, že neni až táká položka vymenit aj tie ked budeš robit výbrus. A z akého dôvodu budeš potrebovat vymenit ventile??? Sú ohnuté alebo je z nich nečo vylomené alebo ... neviem čo |
Re: kawa. KLR 600
omiboss: gufera, tak teda vypadaju byt v pohode ale samozrejme ze ich budem menit . Ventile su opotrebovane no neviem do akej mieri. No davam to do karola1 na vybrus. tak mu dam pozriet aj ventile mozno ich este dokaze prebrusit a co sa nebude dat vymenim za nove |
Re: kawa. KLR 600
ten klinok si jak vyriesil?ja ho na huske nemam vynenitelny,je sucastou klukovky |