Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2764 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 27057
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16248)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10809)

06-MG-Stevio-side

Harley-Davidson

GPZ500s (91) karburátory - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuGPZ500s (91) karburátory - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Karburátor.

22.02.2011 15:14

GPZ500s (91) karburátory

kowi
 Kávičkár 

Ahojte.
Poprosil by som vás o rady:

1. sytič:
studený štart (cca 10 až 16°C)->úplne otvorím sytič(páčku potiahnem na doraz a milimeter posuniem späť)-> naštartujem-> otáčky pomaly stúpajú (z 1700 /pri menej zdochne/), po 5-10sek. jemne sťahujem sytič....pri motorke musím minimálne 3 minúty stáť a regulovať sytičom otáčky....
Problém je ten, že sytič je hrozne citliví - pohybujem páčkou v jej poslednej štvrtine, kde milimetrový posun páčkou sytiča znamená skok zo 6000ot. na 1000ot. a následné zdochnutie.
Po zohriatí a stiahnutí sytiča sa otáćky v podstate držia.

Je toto chovanie normálne? Nejde o netesnosť tesniaceho krúžku sytiča?
Pozri obrázok


2. jazda v meste:
teplomer sa drží v strednom pásme (pri jazde 90km/h mimo mesta je teplota nižšia a problém sa vtedy neprejavuje), mám problém s pomaly klesajúcimi otáčkami - vytoČím nad 3000ot. -> otáčky klesu na hranicu 3000ot. a potom pomaly klesajú(cca 15-20sec.) než sa dostanú na cca1700ot..
Falošný vzduch(niečo sa teplom roztiahne)? zmes? podtlaky?

vďaka.

edit: štart ak je menej ako 10°C je velmi problematický -> 4x(5sec.) točí než prvý raz chytí a následne zdochne. potom to 2-3 krát zopakuje a potom naskočí, no je potrebné pri nej stáť a hrať sa so sytičom
O štart pri menej ako 5°C sa už nepokúšam - je to tak na 4-5 minút ...

Upravené 2 krát. Naposledy upravil kowi (22.02.2011 15:24)


22.02.2011 19:57

Re: GPZ500s (91) karburátory

dustof
 Turista 

Ikona

ťažko takto cez net. Začal by som vizuálnou kontrolou či nie sú popraskané hadice poprípade gumenné príruby ku karbesom ,či sú dobre nasadené a tak. Tie pomaly klesajúce otáčky mnohokrát poukazujú na rozladené podtlaky, takže ich kontrola. Ak je toto v poriadku tak potom riešiť zmes paliva.

Nenapísal si odkedy to robí, či si sa v tom vŕtal, alebo niekto iný.


22.02.2011 20:14

Re: GPZ500s (91) karburátory

kowi
 Kávičkár 

jedna gumená príruba (od airboxu) bola zle nasadená, po jej napravení sa to trochu zlepšilo. Keď bola zle nasadená, tak problém s pomaly klesajúcimi otáčkami bol v podstate hne´d od zahriatia na pracovnú teplotu. po napravení je tento problém už iba keď je viac zohriata (pomalá jazda v meste).

mám ju rok a problém s otáčkami, štartom pri chladnejšom počasí, a citlivý sytič sa prejavuje v podstate od začiatku.

vďaka, skontrolujem znovu netesnosti a zmes+podtlaky zverím radšej odborníkovi.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.