Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1890 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26284
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15869)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10415)

Ducati 749 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDucati 749 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

08.04.2012 8:12

Ducati 749

terroir
 Kávičkár 

Ikona

Zdravím vás. chcem zmenit svoj sucastny stroj Suzuki SV 650S za Ducati 749 . viete ma to povedat nazor odbornika? ake su klady a zapory Ducati? fakt sa za ten servis nedoplatím?


08.04.2012 9:59

Re: Ducati 749

bodusTE410
 Geriatrik 

Ikona

to zase bude diskusia...!!!
DUCATISTI= no problem,nic neobvykle,sem tam si nieco DUCKA vypyta
JAPANISTI = nekupuj,nedoplatis sa za servis,Ducati je talianska mrdka


08.04.2012 11:34

Re: Ducati 749

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

Cau,

vo vseobecnosti:
- dobre servisovane modely su +- rovnako spolahlive ako ine SS rovnakych rocnikov
- pokial mas moznost, tak ber model 2004+ (skorsie modely mavali obcas problemy s nastavenim volnobehu + nejake "detske choroby")
- nejasna servisna historia (i.e. chybajuca servisna knizka, 3 kluce, code-card) je vstupenkou do sveta "extra nakladov"
- vymenu oleja asi zvladne kazdy, kontrolu ventilov skor nie. Tieto servisne zasahy su tusim (neber ma za slovo) nutne pri ~10.000 km. Pri kupe si preto odloz nejake peniaze bokom, ale nie je to nic super-dramaticke
- predtym, nez budes nakupovat, je dobre vediet "co" kupujes - jednotlive modely a rocniky sa odlisovali roznou kyvkou (2 druhy), inymi tlmicmi (3 druhy), kapotaz (2 druhy) a p. Je dobre si zohnat manual, aby si rovno vylucil pochybne "skladacky" roznych rocnikov.

Pokial mas zaujem - mam stiahnute manualy + servisnu prirucku. Daj vediet a mozem to niekam uploadovat.

Mimochodom - bol si sa uz na 749 previezt? Oproti inym SS dost odlisny posed (aspon teda v mojich ociach) ;-)


08.04.2012 11:58

Re: Ducati 749

terroir
 Kávičkár 

Ikona

dakujem za rady, mam vybraty model 749 biposto rocnik 2005, az by si mi vedel dat nejake linky na tieto manualy, budem povdacny.
nie, praveze som na nej este nesedel. je to cisto splnenie mladeznickeho sna vlastnit ducati.
ostatne japonske SS mi nic nehovoria, tak chcem ist do tohto a 749 mi pride dobry kompromis medzi cenou,rocnikom a vykonom :-)
mam sice 190cm, takze urcite posed mi vyhovovat nebude, ale chcem krasnu motorku s charektorom aj ked to bude na ukor pohodlia.

a ked si uz spomenul ten posed. odradilo ta to od kupy tohto stroja?


08.04.2012 12:43

Re: Ducati 749

sushi7474
 Edvenčr 

Ikona

Cau,
tu su tie manualy: download.hellshare.sk/ducati-749-manuals-zip...

Specialne si pozri navod, ako rozklucovat VIN - podla toho budes vediet, ako presne by mala motorka vyzerat (rocnik, model) :-D

Ten posed je IMHO fakt velmi sportovy, hodne ale pomoze napr. vymena dodavanych clip-onov za vyssie + mierne zmeneny uhol (napr. od "Fast by Ferucci" - FBF). Urcite je treba 749 pred dalsim vyberanim vyskusat, mozno tzv. ergonomia 749 nebude uplne kompatibilna s Tvojou anatomiou ;-)
Inak, ja mam 749 stale v hladaciku (asi S-model), ale zatial som asi nenasiel uplne idealny "kauf".

Pripadne mi posli do SS aky model mas vo vyhade, mozeme este podebatovat off-line.

Zatim
R.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.