Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2214 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26231
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15847)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10384)

VFR 800 FI - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVFR 800 FI - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém.

17.04.2012 7:58

VFR 800 FI

alonso88
 Kávičkár 

Ikona

Zdravím páni, mám malý problém s mojou Hondou VFR 800 FI r.v.1998.. motorka za normálnych okolností ide ako má, má dobrý výkon, spotreba je mierne vyššia oproti normálu, najväčší problém je však dusenie pri niektorých situáciách.. jednu z nich uvádzam na videu - ide o chod motora na volnobeh so sytičom, kedy pri prudkom pridaní plynu motor na chvílu pridusí a až následne sa nechá vytočiť do vysokých otáčok...


Video: www.youtube.com/watch?v=C4cS2K46tSE&context=C40a5505ADv...

...deje sa to iba v prípade prudkého pridania plynu, už trošku pomalšie má za následok že sa to nestane a motor sa roztočí v poriadku. spriedovným javom je hluk - akoby náhle potiahnutie vzduchu v airboxe, pri prehrávaní videa so slúchadlami počuť zreteľne..

Problém sa prejavuje aj za jazdy, najmä pri predbiehaní v nízkych otáčkach okolo 3500-4000 rpm, keď sa dostanem za nejaké auto, zatvorím plyn a následne ho otvorím, na chvíľku motor nezrýchli, zaváha, trošku viac zahučí a potom sa roztočí normálne.. hovorím o časovom úseku možno pol sekundy..

máte s tým niekto skúsenosti? žiadam vás o konštruktívne rady, najmä od tých ktorí problému rozumejú, resp. ho už riešili.

motorka má vstrek, irídiové sviečky, nový vzduch. filter, ladený výfuk REMUS homologovaný s prepážkami (je tichý, žiadna vodárenská rúra) ktorý som sa pokúšal upchávať aby som vylúčil túto alternatívu, ďalej systém ktorý fúka vzduch do výfukových ventilov kvoli emisiám, má niečo ako EGR, dve lambdy, okrem uvedených situácií však ide všetko ako má, bez najmenších problémov.

všetkým vám vopred ďakujem!!


17.04.2012 8:10

Re: VFR 800 FI

:-O a to prečo robíš s tým sýtičom...., myslím, že žiaden problém nemáš....


17.04.2012 8:15

Re: VFR 800 FI

dollomiteman
 Turista 

Ikona

ak by mala motorka nohy tak ta za to nakope do zadku...


17.04.2012 8:19

Re: VFR 800 FI

alonso88
 Kávičkár 

Ikona

kľud.. v 100km/h mobil v ruke nezvyknem drzať a toto je druhý prípad keď viem že to ten stroj robí, nemám z toho žiaden pôžitok a nezvyknem tak uspokojovať svoje jazdecké potreby.. chcel som Vám ukázať jav o ktorom píšem v popise.. nekrižujte ma, ja mám dobré srdiečko, tá motorka je maznáčik a mám ju úprimne rád!!!!!! ;-)


17.04.2012 8:24

Re: VFR 800 FI

ak máš k motorke návod si ho prečítaj...., sýtič (manuálny ale aj automatický) sa používa pre zlepšenie štartovania ak je nízka teplota motora ...potom prestávam rozumieť prečo to vytáčanie plynu...., ty sám tým motor dusíš..... :-}


17.04.2012 9:01

Re: VFR 800 FI

petopp
 Kávičkár 

Ikona

presne jak pise devil. problem nema motorka ale ty. neviem o motorke ktoru nezadusi ked mas sitic a este vyrazne pridas plyn


17.04.2012 9:23

Re: VFR 800 FI

Morph
 Kávičkár 

Ikona

so sytičom ju utopíš v benzíne :-}
Jazdíš s plne otvoreným sytičom???


17.04.2012 12:52

Re: VFR 800 FI

alonso88
 Kávičkár 

Ikona

ďakuejm za Vašu konštruktívnu kritiku, poučím sa z toho.

Ešte raz a pomaly - video bolo len na ilustráciu problému, nakoľko zhodou okolností pri presýtení zmesi cez sýtič je ten problém rovnaký, ako keď zavriem plyn a následne otvorím za jazdy na ktoromkoľvek stupni v otáčkach okolo 4000 - prejavom je oneskorenie, resp. krátkodobé zakuckanie s následným akoby "nadýchnutím" - po tomto jave už ide motorka normálne.

mechanik mi hovoril že je to možno niečo elektrickej pohavy, vstrek.. tému som založil lebo možno sa niekto s tým stretol a vie o čo mi ide, chcel som sa info skôr ako pôjdem do hondy a vysypem im 200Eur za to že mi oznámia že diagnostika im nehlási nič zlé..

..vlastnosť V4 motora ktorý ide v nízkych otáčkach to tiež nie je


17.04.2012 13:15

Re: VFR 800 FI

matko66
 Kávičkár 

Ikona

Keď pridávaš pomaly,plynule tak to ide bez pridusenia?
Ak áno tak by som skontroloval synchronizáciu škrtiacich klapiek a následne senzora škrtiacich klapiek.


17.04.2012 14:06

Re: VFR 800 FI

alonso88
 Kávičkár 

Ikona

matko66: ďakujem.

áno, vtedy je všetko úplne OK.. synchro dám spraviť tento víkend, pozeral som servisný manuál, nie je to nič zložité.. pojmom senzor máš na mysli TP senzor? ak áno, ako sa to meria? lebo podľa manuálu ak správne rozumiem, potrebujem na to diagnostiku ktorú pripojím na ECM - riadiacu jednotku..?


17.04.2012 16:00

Re: VFR 800 FI

TomasM
 Motarďák 

Ikona

mam rovnaku masinu, len trosku novsi rocnik 2001 bez manualneho sytica, takze som precital vsetky temy ohladom tejto motorky aj na zahranicnych weboch a casto som sa pri citani stretol s tym, ze sa neodporuca davat do tejto moto iridiove sviecky. Ja tvoj problem nemam, no tiez sa chystam vymenit sviecky za nove, pretoze niekedy mi vynecha niektory valec pri 10500 otackach.


17.04.2012 21:31

Re: VFR 800 FI

alonso88
 Kávičkár 

Ikona

TomasM.. aku mas priemernu spotrebu? Ja 6 - 7l.

Tvrdis ze vahavy chod pri nizsich otackach nepoznas.. ano? Mas original vyfuk?


17.04.2012 21:44

Re: VFR 800 FI

TomasM
 Motarďák 

Ikona

spotrebu mam tak ako pises. Za 10 Eur spravim 100 km. Vahavy chod pri nizsich otackach som nespozoroval, vyfuk je original.


17.04.2012 22:43

Re: VFR 800 FI

Majcocbr600f
 Jogurťák 

Ikona

alonso88: Vies o tom ze ked mas sytic tak plynule ho treba uberat aby motor nesiel dlho na bohatu zmes a vysoke otacky ? Osobne pri nastartovani dam plny sytic ale akonahle motor naskoci tak sytic uberem na polku a udrzujem co najnizsie otacky . To cobolo na tom videu tak sa cudujem ze si ten motor uz nepridrel .Ak to robievas casto ze aby motor sa skor zohrial ze na sytici mu pobrnkavas na plyn tak sa nebudem cudovat ze motor bude coskoro KO.
Na bohatu zmes motor dobre nemaze . Daj si odmerat tlaky ci si nedal po hube kruzkom co by som sa vazne necudoval .Tam moze byt cela chyba .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Majcocbr600f (17.04.2012 22:45)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.