Anketa:
DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuDynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01 - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01
Zdravím všetkých.Chcel by som sa s Vami podeliť o moje skúsenosti s DynoJet sadou pre pretryskovanie karburátorov. Dosť dlho pred rozhodnutím či "to tam dám a či nie" som sa snažil niečo vyčítať o výhodách a nevýhodách. Sú motorkári ktorý si to chvália a ďalší pre ktorých je to len strata peňazí. Pred mesiacom som "našiel" nejaké to euro, presnejšie 115EUR a s pocitom že spravím niečo pre moju mašinu som sa rozhodol to skúsiť. Asi viete, tie trysky od DynoJetu sa delia na Stage1,2,3. Pre moju moto som kúpil Stage 1 ktorý som do nej napchal. V karbecoch som vymenil trysky a ihly, priloženým vrtákom sa zväčšil otvor v komínoch(šupátkach) karbecov pre privádzanie podtlaku k membránam. Pružiny ostali pôvodné, ďalej nadstavenie zmesy podľa DynoJetu (2,25 otáčky), kontrola podtlakov a bolo. Na brzde som nebol, takže čo sa týka čísel o výkone, to vám nepoviem nič - možno raz. A zhrnutie? Idem porovnávať ako šla moto pred a po pretryskovaní. Odozva na plyn je podstatne lepšia. Pri prudkom pridaní cítiť silnejšie kopnutie ako pred tým(to je asi tá najvýznamnejšia zmena). Moto na 6tke pri plnom plyne priskočí k 200km/h bez váhania zatiaľ čo pred tým do 200 to trvalo dlhšie. Ďalej zrýchlenie na 6tke z 140 do 170km/h je badatelne lepšie, tj motor je pružnejší hlavne v 7-8tis otáčkách. Podľa otáčkomera točí max do 11500 (4ka plný plyn) , červené pole začína od 10500.V nízkych otáčkach do 4000 som postrehol žiadnu zmenu. Presnú spotrebu zistím po dojazdení nádrže v mojom obviklom tempe. Na moto mám otvorený výfuk a zo sania som vybral molitánovú vložku papierového filtra. Farbu sviečok som ešte nekontroloval. Myslím že nejaké koníky museli pribudnúť ( zo 3-4 určite o ktorých ani neviem) no pružnosť motora je lepšia a práve v tom vidím výhodu tej DynoJet sady. Ak nad tým rozmýšlate a máte voľné bubáky skúste to, iste Vás to poteší. MIRO |
Re: DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01
Mirik zajtra povinna jazda |
Re: DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01
no uz i ja mam dynojet objednany na moju suzuki ale stage 2 dofam ze to pocitim aspon ako ty |
Re: DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01
kua Tomo ak dáme spoločnú jazdu tak na zistenie spotreby pri normálnej jazde môžem zabudnúť . |
Re: DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01
jasne dam vediet o 3 tyzdne to ma prist a na moju moto som nasiel len stage 2 . a ake upravy su potrebne na tvojej moto ked by si chcel stage 2 ???? lem na moju pisalo iba ladak dynojet a K&N filter a ten som tiez objednal |
Re: DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01
No tak budes zistovat postupne najskor zistis nenormalnu spotrebu |
Re: DynoJet - pretryskovanie karburátorov Suzuki GSX 750 ´01
miob: a už ti nezdochýna v daždi? Čo jej bolo? |