Takže opäť zdravím chlapi,
nikto sa neunúval niečo k tomu napísať, tak som sa rozhodol, že tu dopíšem k čomu som došiel ja:
Zadné smerovky:
-napája na každú smerovku dvojica káblov ( + a - ) a sú spojené konektorom, ktorý sa dá pekne rozcvaknúť a smerovka sa celá aj s kabelážou vyberie. Predtým je ale potrebné smerovky zozadu povoliť. Na zadnej strane smerovky je matica, na opačnom konci ako bliká, stačí na to vidlicový klúč, u mňa číslo 13. Zozadu je na to krásne vidieť nedá sa to prehliadnuť. Následne aj s celou kabelážou prevliecť otvorom cez blatník a otvorom cez rám držiaku ŠPZ-ky. Samozrejme prevliekame odcvaknutý konektor von nie smerovku dovnútra Moje smerovky sú dorábané LED- kové, čiže okrem toho, že pôvodná kabeláž bola odrezaná a je nahradené tým, čo bolo k LED smerovke, je k tomu dorobený malý obdĺžniček, ktorý je celý schovaný pod tou sťahovacou páskou, čo sa pri teple stiahne. Z obdlžníčka ( podľa mna je to nejaký dodatočný odpor, vďaka čomu aj smerovky s omnoho menším odberom dokážu oklamať prerušovač, aby mohli blikať tak, ako normálne 21 wattové ) vychádzajú dva kábliky, ktoré tvoria akýsi medzikus medzi napajáním a smerovkou, čiže prúd ide cez obdlžníček do smerovky a vtedy bliká ako má. Plánujem dať to celé von a dva kábliky zaletujem cez ďalšie dva bez nejakého medzikusu z obdlžníčka, predtým skúšačkou pri zapnutej smerovke odmeriam, ktorý káblik je + , aby nevyhorela smerovka a malo by to blikať ako povodné.
Predným som sa zatiaľ nevenoval neprišli mi diely.
Za akékoľvek rady budem vdačný
Upravené 1 krát. Naposledy upravil TragedyWCome (18.08.2013 11:39)
|