Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2543 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28566
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17010)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)

Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuHusaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Motor, Olej.

14.05.2014 19:46

Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku

nike612
 Bahniak 

Ikona

Zdravím všetkých , mám taký problém, neviem si dať rady s motorkou. Dal som ju na GO (kamoš mi ju robil) lebo dymila a piest už bol na konci. Bolo menené: piestna sada, gufera na ventiloch, rozvodová reťaz, spojkové lamely (dopasované z inej moto ale cez JS project takže sedia presne), zabrúsené ventily. Založil som motor, dal som olej, kvapalinu, naštartoval a motorka išla pekne. Kamoš sa na nej previezol, skusil všetky rychlosti a všetko išlo v pohode. Teraz začína tá horšia časť. Neskôr som chcel naštartovať moto ale nešla, sviečka mokrá, iskru hádže ale nejde. Skúšali sme roztiahnúť moto ale nenaskočila, dal som dvojku, skočil som , pustil spojku a motorka stále išla bez toho aby pretočilo piest. Takže šmýkala spojka, doladili sme ju, na tom piestiku, ktorý vytláča spojku sme vymenili podložky aké mali byť a už to bolo OK. Spojková packa na motore mala trošku vôľu , naštartovali sme na šupu. Hodil som jednotku, pohol sa. Až do 4tej rychlosti to bolo OK, potom som chcel dať 5-ku a 6-tku no keď som s pákou pohol hore že chcem dať 5-ku tak akoby mi hodilo neutral, vyššie to už nešlo proste. 1-2-3-4 v pohode a potom o stupen hore chcem dať a nejde a ani za jazdy nehodím neutral iba keď vypnem motor. Keď som mal vypnutý motor a chcel som dať 5-ku tak jedine tak to išlo , že som silou tlačil páku hore a kamoš tlačil moto a vtedy zaberala 5-ka ale keď pustím páku tak akoby tú 5-ku vypľulo. Pred GO všetko išlo ako má, motor nebol rozpoleny takže prevodovka je nedotknutá. Inak otázka - môže začínať a končit spojka s plechami? lebo tak to mám na svojej moto, začína plech a aj končí plech v spojkovom koši.
Kto by vedel čo by mohlo byť zle tak nech napíše.
Vďaka zatiaľ


14.05.2014 20:10

Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku

dudo25
 Turista 

Na mojej husqvarn som mal ten isty problem,ale zacinalo mi to 3jkou.
Problem som mal ten,ze sa mi nevracal aretovaci nazvem ho ze "konik".
Pritiahol som silnejsie srob,co ho drzi a ked som isiel zaradit rychlost smerom hore,konik pridvihlo,ale pruzina ho nevratila dole a tak valec automatu nemalo co drzat v polohe,tak rychlost sa automaticky vyradila.
ten konik sa musi pohybovat uplne volne,po zhodeni pruziny musi samovolne padnut dole na preradovaci valec.
Odkaz na obrazok: i190.photobucket.com/albums/z165/blueelle...
Ten konik je uchyteny pod srobom uplne vpravo oznaceny sipkou, ma tvar V a na jeho konci vedie dole pruzina. Lepsi obrazok som nenasiel.
Dufam,ze mas podobny system radenia.


18.05.2014 17:16

Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku

nike612
 Bahniak 

Ikona

Vo videu je rozobratý ten mechanizmus na radenie rýchlostí, ktorý je pod spojkovým košom. Všetko pekne ide, až keď dôjdem na tú štvorku tak dám pákou hore a to koliesko sa zastaví na zubu a ďalej už nechce ísť do drážky. V čom by to mohlo byť? vďaka


Video: www.youtube.com/watch?v=me-4BhtDSn8&feature=youtube_gda...


18.05.2014 20:31

Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku

dudo25
 Turista 

Skus tomu trosku pomoct nejakmi kliestimi, ci tam ta 5tka doskoci,alebo nie.
Inak to vidim na rozpolenie motora, kontrolu prevodovky,vidliciek...... moze byt jedna z nich ohnta


21.05.2014 22:08

Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku

nike612
 Bahniak 

Ikona

To sme už skúšali , no asi mi nič iné neostáva, bohužiaľ


12.06.2014 11:48

Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku

nike612
 Bahniak 

Ikona

Opravené - chyba bola v tom , že pri skladaní motora bol zle založený filter hrubých častí z olej , ktorý ide popri prevodovke a na konci vôjde do políčka , z ktorého ale bol vyskočený , preto sa vydlička na 5-6 prevodový stupeň zasekávala.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.