Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHusaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku
Zdravím všetkých , mám taký problém, neviem si dať rady s motorkou. Dal som ju na GO (kamoš mi ju robil) lebo dymila a piest už bol na konci. Bolo menené: piestna sada, gufera na ventiloch, rozvodová reťaz, spojkové lamely (dopasované z inej moto ale cez JS project takže sedia presne), zabrúsené ventily. Založil som motor, dal som olej, kvapalinu, naštartoval a motorka išla pekne. Kamoš sa na nej previezol, skusil všetky rychlosti a všetko išlo v pohode. Teraz začína tá horšia časť. Neskôr som chcel naštartovať moto ale nešla, sviečka mokrá, iskru hádže ale nejde. Skúšali sme roztiahnúť moto ale nenaskočila, dal som dvojku, skočil som , pustil spojku a motorka stále išla bez toho aby pretočilo piest. Takže šmýkala spojka, doladili sme ju, na tom piestiku, ktorý vytláča spojku sme vymenili podložky aké mali byť a už to bolo OK. Spojková packa na motore mala trošku vôľu , naštartovali sme na šupu. Hodil som jednotku, pohol sa. Až do 4tej rychlosti to bolo OK, potom som chcel dať 5-ku a 6-tku no keď som s pákou pohol hore že chcem dať 5-ku tak akoby mi hodilo neutral, vyššie to už nešlo proste. 1-2-3-4 v pohode a potom o stupen hore chcem dať a nejde a ani za jazdy nehodím neutral iba keď vypnem motor. Keď som mal vypnutý motor a chcel som dať 5-ku tak jedine tak to išlo , že som silou tlačil páku hore a kamoš tlačil moto a vtedy zaberala 5-ka ale keď pustím páku tak akoby tú 5-ku vypľulo. Pred GO všetko išlo ako má, motor nebol rozpoleny takže prevodovka je nedotknutá. Inak otázka - môže začínať a končit spojka s plechami? lebo tak to mám na svojej moto, začína plech a aj končí plech v spojkovom koši. |
Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku
Na mojej husqvarn som mal ten isty problem,ale zacinalo mi to 3jkou. |
Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku
Vo videu je rozobratý ten mechanizmus na radenie rýchlostí, ktorý je pod spojkovým košom. Všetko pekne ide, až keď dôjdem na tú štvorku tak dám pákou hore a to koliesko sa zastaví na zubu a ďalej už nechce ísť do drážky. V čom by to mohlo byť? vďaka |
Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku
Skus tomu trosku pomoct nejakmi kliestimi, ci tam ta 5tka doskoci,alebo nie. |
Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku
To sme už skúšali , no asi mi nič iné neostáva, bohužiaľ |
Re: Husaberg FE 501 1999 - nedám viac ako 4-ku
Opravené - chyba bola v tom , že pri skladaní motora bol zle založený filter hrubých častí z olej , ktorý ide popri prevodovke a na konci vôjde do políčka , z ktorého ale bol vyskočený , preto sa vydlička na 5-6 prevodový stupeň zasekávala. |