Anketa:
Nové oficiálne videá:
kratší prevod - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiukratší prevod - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokkratší prevod
zdravím všetkých. chystám sa cez zimu meniť retazový kit a premýšlam nad tým že zadnú pílu dám 45 zubovú /pôvodne42/. robil to tu už niekto? či ten rodiel 3 zuby bude citelný alebo ani nie. o max speed mi nejde, a ladiť motor sa mi nechce... |
Re: kratší prevod
Citit to asmozrejme bude - ale ak das vacsiu rozetu tak zlepsis silu - mozno trocha zrychlenie - ale maximalka ti klesne. |
Re: kratší prevod
o 3 zuby viac vzadu sa rovná ako keby si dalo jeden zub menej vpredu. Cítiť do určite budeš, bude to mať lepší záber odspodu, poprípade ti bude viac dvíhať predok. Maximálky by som sa nebál no nepôjdeš 299 km/h, ale možno len 270 km/h čo nie je až tak podstatné. Len nezabudni, že potrebuješ aj viac článkov na reťazi. |
Re: kratší prevod
Robil som to na sto konovej 600-ke cítti to je dost. Ako písali chalani klesne maximálka a zvýši sa ti záber zo spodu. Hlavné si davaj pozor na pravú ruku. Možno by stálo za to pridať len dva zuby. |
Re: kratší prevod
299 ani 270 som na tom ani nešiel. ide mi skôr o to zrýchlenie /čo viac využijem ako maximálku/. caba ty si kolko pridal oproti originalu na tej 600? |
Re: kratší prevod
Ja som pridal dva zuby, zvažoval som ešte výmenu za +3, ale k tomu už som sa nedostal.Ale na litrovej moto by si cítil asi aj jeden zub. Zase rozeta neni tak dráha cca 25€, tak skús +2 a uvidíš či ti to bude stačiť. |
Re: kratší prevod
pozor pri väčšej rozete na počet článkov reťaze,možno budeš potrebovať o chlp dlhšiu..... |
Re: kratší prevod
Jeden, dva zuby by mohla reťaz zvládnuť pokiaľ nie je vytahana. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Caba (27.10.2014 18:17) |
Re: kratší prevod
No treba si to rozmyslieť a vyskúšať čo ti bude najviac pasovať, myslím tým štýl jazdy a ako moc za to ťaháš. Ja mám kit zmenený z pôvodných 17-42 na 17-43 a toto mi vyhovuje najviac. Skúšal som aj 16-43 a to ti poviem to bola hrôza, krotiť cca. 180 koní čo ti budem hovoriť S každým otočením plynu išli otáčky nonstop do červených, tam kde mi kedykoľvek stačila dvojka bolo potrebné preradiť na trojku a moto mi prišla strašne ucukaná. Ale to je určite zvykom, možno na okruh by to bolo O.K. inak na cesty v pohode aj s origo. prevodom. Vyskúšaj a uvidíš. |
Re: kratší prevod
OK, skúsim zadnú pílu +2 a uvidím. ale až na jar, bike už pomaly odstrojujem v garaži. |
Re: kratší prevod
No jasne, ber to ako s bicykla. Čim väčšia v predu a vzadu menšie, ide to do rýchlosti, a opačne. Takto sa dosť laboruje pri babettách, aby si z toho vymačkol niečo nad 50 km/h . |
Re: kratší prevod
vymen nahonove koliecko o jeden zub mensie. je o polovicu lacnejsie, 1 zub vpredu su ako 3 zuby vzadu |
Re: kratší prevod
zadnu rozetu neries, lebo o +3 zuby uz budes musiet riesit aj dlhsiu retaz. Ojeden zub dole vpredu budes citit dost na litry a nebudes musiet ani riesit retaz. |
Re: kratší prevod
cim mensie vyvodove kolecko, tym skor ti odide retaz a zvlast pri takom vykone |
Re: kratší prevod
jaj a cielovka SK ring - 17 zubov /seria/ 265km/h tachometrovych a 16 zubov 285km/h |
Re: kratší prevod
A kde mas snimac na tachometer? Na kolese, ci na vyvodovej hriadeli? |
Re: kratší prevod
je to na vyvodovom hriadeli, cize pri rovnakej realnej rychlosti musi tocit viac otaciek voci serii, ale na konci roviny tam bolo hodne viac otaciek voci serii takze aj realna rychlost tym padom by mala byt vyssia. samozrejme nie o 20 km/h hodinu ako ukazal tacho. |
Re: kratší prevod
dám +2 dozadu. podla tých tabuliek čo mi poslal manngo pôjde maximalka dole cca 15kmh /pre mňa nepodstatné/. musím ale počítať z tým že tacho bude ukazovať iné hodnoty... ono je to asi nastavene na origo prevody. |
Re: kratší prevod
pokial máš tacho v prevodovke, tak bude ukazovať iné hodnoty. resp mašina nemá ako zistiť, že si baštrngoval so sekundárom. |