Anketa:
Vaše najnovšie videá:
2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiu2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
rozhodujem sa medzi Peugeotom Speedfight2 100 a Keewayom ARN 125.Peugeot je 2-takt a Keeway je 4-takt. vykonostne su skoro rovnake peugeot 8,3k a Keeway 8,4k. co by ste mi poradili. |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
Kup 4.takt. Aspon nebudes olejovat cesty. A usetris na oleji. |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
Tiez som si myslel, ze lepsi bude 4-takt, ale... Peugeot a Keeway je tiez rozdiel (aspon myslim)... |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
2-tak ma lepsi zatah,ale stvor takt je lepsi!!! nemusis dymiet,lepsi zvuk,mozno aj spotreba... |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
Asi then 4-takt, ale tiez ....ked som to dobre pochopil thak agressor ma pravdu |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
Tha vies teraz mi doslo...... neprecital som si ttu temu dokonca.... |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
jasne ze 2T peugeota!!!!!!!! ten aspon dobre slape ! keewaY? to je chujovina!! |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
keeway-u by som sa bal, kludne nech je aj vodou chladeny, ale stale je to cina |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
KeeWay má aspoň jednu výhodu. Vraj ho kompletujú v Maďarsku. To znamená, že "zoženieš" akýkoľvek ND a aj za polovičnú cenú. |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
db23rm. nepredávam čínske skútre, ani svoj. Je mi jedno, čo si kúpiš. Keeway Viva 0-5000km zatial nezradil, neostal som na krajnici. určite sa ti pokazí tachometer, dodajú ho do 5 prac. dni. Raz do týždňa chodia do skladu v Pešti kde je europska centrála. Peugeot je lepší ale drahší. Ak otec privatizoval zober ho. teraz stojí ARN nový okolo 57000. Odporúčam čiernu matnu farbu. Ak chceš napíš mi. |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
db23rm>Ak Ti stačí základná verzia, tak asi 4T, ak chces ešte niečo tunit tak T, na 4T skoro nič nič viac "nedoladíš". |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
db23rm>Ak Ti stačí základná verzia, tak asi 4T, ak chces ešte niečo tunit tak 2T, na 4T skoro nič nič viac "nedoladíš". |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
Pre mńa je variátor nevhodne nastavený, pretože je max úradne 85km/h, aj ju poĺahky dosiahne, cítiť ako zrýchľuje a znenazdajky koniec. Kľudne zvláda tých 85 hore kopcom dole kopcom. Slabšie ARN, nie je vodník má max.100. |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
moj wrc peugeot stál cca 110 000 skk je šport limitovaná verzia v najskôr dá 90 km/h a po odblokovaní ti dá 110 km/h s tým že ti naladia karbec a sanie.... je to v poho moto ,ešte som nemal žiaden problem, ani s prehrievaním sa i ked je to AC , škoda,ale aspon má menej kilo, *má 91kg a ked ho naláduješ tak 100 kg, je to v poho, z miesta na zadne jak nič... brzdy chladené kotúče .... jednoduco supiš... |
Re: 2-takt,alebo4-takt pri 100/125 skutri
4T je jednoznacne lespi : zvuk, spotreba, sila v otackach v tedy ju 2 traca. A navyse Keeway mam a som velmo spokojny nema chybu fici jako raketa |