Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2419 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28570
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17013)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11557)

f800gs vyhrievana rukovet prestala pracovat - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuf800gs vyhrievana rukovet prestala pracovat - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Problém, Elektrika.

27.06.2015 12:41

f800gs vyhrievana rukovet prestala pracovat

Dobry den prajem! .Stala sa mi taká vec ze počas jazdy mi prestala fungovať vyhrievana ľavá rukovet...od vtedy som na to neprišiel prečo a akoto dať dokopy..bol by som veľmi vďačný keby mi niekto poradil .Ďakujem vopred !


27.06.2015 13:16

Re: f800gs vyhrievana rukovet prestala pracovat

JuriK
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Kedze F800 GS nema ziadnu poistku ale ma CANBUS system, treba jedine rozobrat na riadidlach tie plasty kde su prepinace ( smerovky, starter, vyhrievanie ) a kazda vyhrievana rukovat tam ma vo vnutri svoj konektor ( kazde vyhrievanie na svojej strane). Treba ho odpojit a skusit priamo napojit vyhrievanie na 12V a odskusat funkcnost.
Potom sa moze riesit nieco dalej.


27.06.2015 20:41

Re: f800gs vyhrievana rukovet prestala pracovat

Stowasser
 Turista 

Ikona

Re: Zdenis: Premeraj bateriu, mal som podobny problem pri slabej baterke.


27.06.2015 22:35

Re: f800gs vyhrievana rukovet prestala pracovat

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

myslím si , že Ti odišla "vyhrievacia fólia" čo je pod gumou. Vačšinou skôr odchádza práve ľavá, lebo je viac mechanicky namáhaná.
Vplyv slabej baterky je totálne nepravdepodobný. Ale či náhodou nie je problém v kabeláži - môžeš odmerať napetie na konektore o ktorom hovoríl Jurik. Pri druhom stupni má tam byť plné napetie pri prvom buď 8 V alebo je prerušované - tým nie som si istý no to ľahko porovnáš s pravou stranou.
Inak ešte môžeš porovnať odpor odpojených rukovetí.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.