Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2929 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28540
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16998)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11542)

Dobijanie Malaguti spidermax 500 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuDobijanie Malaguti spidermax 500 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
16.05.2016 11:02

Dobijanie Malaguti spidermax 500

BIOHAZARD3
 Čoprák 

Ahojte. Kamoš ma poprosil či by som sa mu nepozrel na dobijanie jeho skutra malguti spidermax 500, lebo že mu niekedy napíše "low battery". Pri kontrole som zistil že na voľobehu dobíja asi na 12,7V s vypnutými spotrebičmi a 11,8 so zapnutými. pri zvýšení otáčok cca 4000 ot/min. Vypnuté spotrebiče 14,0V a zapnuté 13,9V čo je teda OK ale na volnobeh bieda. Myslel som že to bude konektor alebo regulátor ale po dopojení alternátora majú všetky cievky odpor na kostru - nekonečno a medzi cievkami je CCA 0,4ohm. Kedže potrebný ohmmeter pre malé odpory nemám tak konštatujem že OK. ale po naštartovaní napätie medzi cievkami (fázami ) na vľnobehu 12,1 pri zvýšení otáčok na cca 4000 29V každá fáza rovnako +- 0,5V. Mal by tam byť rotos s permanentnými magnetmi. Stretli ste sa s takým niečím už niekedy? r.v. 2006. Už ma napadajú iba oslabené magnety alebo niečo poradte :D


16.05.2016 22:26

Re: Dobijanie Malaguti spidermax 500

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

Moze to robit regulator.
Pomoze odpojit kontakt Plus z regulatora a vyskladat si napriklad ziaroviek H4 umelu zataz a skusit to prefuknut.
Druhy problem, skontroluj ci neodhnila niekde zem, alebo, ci je dobre ukostreny ten regulator, pripadne hlavnu 30A poistku, kde je privedeny ten plus od regulatora.
Niekedy postaci, priviest novu zem na ocko pod sroub regulatora, az ku ukostreniu baterky. Neviem ci je ten regulator minusom pripojeny cez obal, alebo ma zvlast kabel v konektore.
Ked si uz vylucil problem magnetta, statora a mozneho zvodu niektorej z cievok na kostru. Tie cievky nesmu mat voci kosre ziaden kontakt.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.