Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Jawa 632 - problém s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuJawa 632 - problém s motorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Jawa 632 - problém s motorom
mám problém...dávnejšie som kúpil motor od chlapíka čo mi tvrdil že je po GO-motor Jawa 632 po zahriatí začne ísť ťažšie-kladie plynulý odpor,po vychladnutí ide zasa normálne-zohriaty sa dá len ťažko prekopnúť,žiadny rachot ani iné zvuky sa neozývajú...zatial som dal dole valce -je tam originál piest takže bez výbrusu...vybral som krúžok vložil do valca mierka0,50tam vôjde ťažko...myslím že by to malo byť OK...má niekto nápad čo ďalej? |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
neviem ako 632, ale staršie typy motorov mali vpredu na úchytom motoru skrutku čo držala uloženie stredného ložiska kľuky. Po GO môže byť suché to stredné ložisko. Mne pomohlo pri podobnej diagnóze vykrútiť tú skrutku a cvrknúť tam striekačku oleja. |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
Skus identifikovat problem inak. |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
ďakujem za rady...motor bol už vybratý z rámu tak skúšať sa už moc nedá ale nevydržal som tak som začal postupne rozoberať...v prevodovke to nieje tá sa točí lahúčko,ale ako som točil s klukou tak v jednej polohe ide ťažšie tak to bude pravdepodobne ložisko v blokoch pretože kluka bola robená sú tam vyrazené čísla 1234 ako si to niekto značil a osadenie rotora vyzerá ako nové...len dúfam že to nebude to stredové že by išlo nasucho?alebo korozia pretože bol dlhšie poskladaný bez oleja...ale po zložení ešte nebol jazdený tak ak bola kluka dobre spravená malo by byť stredové ložisko nové a namazané od výroby pozajtra rozpolím bloky a budem vedieť na čom som...len ešte zvažujem či mám dať urobiť výbrus keď je to rozobraté ale su tam ešte originál české piesty tak neviem či meniť ...vie niekto aká je po výbruse medzera v zámku na krúžku a kedy je potrebné vlastne urobiť výbrus? |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
To z vybrusom netusim, ja som to obvykle odhadol tak, ze ako klesal vykon motora, tak ked som zhodil hlavy, bol rozdiel obvykle badatelny na rozdiele pracovnej plochy, kde chodia kruzky a tam, kde kruzky nebehaju. |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
siso mne to tiez robila, bolo to tym ze valec a piest nemali dostatocne tolerancie a piest ked sa rozriahol tak sa v uvodzovkach pridrela. po asi 500-1000 km to preslo. treba si dat cigaretku a pockat v ziadnom pripade nie na silu startovat alebo roztlacat. |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
ano aj ja som myslel,že by to mohlo byť v mojom prípade tak,ale keď som dal dolu valce som zistil že ešte nebol robeny výbrus,sú tam povodné piesty a medzera v zámku krúžka je 0,50 namiesto 0,30...zajtra pozriem tie ložiská... |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
tak som to rozobral a potvrdila sa tá horšia predtucha...vyosená klukovka-zotrvačník šúchal o blok motora...takže...motor po Go... no dám spraviť klukovku a aj výbrus...nové ložiská... |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
To ako keď som chcel kúpiť byt a predávajúci že byt je po čiastočnej rekonštrukcii. A boli iba vybrúsené prakety . Niekto robil GO tak že dofúkal gumy. |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
Faajn.. |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
noo kluka bola bud zle vycentrovana alebo ju násilím zohol na hriadeli pri skladaní?tiež som to ešte nevidel...nejde mi o to aby som s toho dostal maximalny výkon hlavne kvoli životnosti motora,ale už som čítal,že je dobré dopasovať kanále aby presne licovali to zn.aby tam nebola prekážka pri nasávaní ..tak sa zrejme aj dosiahne rovnaké dávkovanie paliva do oboch valcov...to znamena aj výfukové zjednotiť ...?zatial iba teoreticky ,mohlo by to vylepšiť chod motora...o tom uberaní s piestu si mal na mysli... Upravené 1 krát. Naposledy upravil siso (23.03.2017 8:08) |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
No myslel som tu hornu cast presne oproti tej zltej linke. |
Re: Jawa 632 - problém s motorom
nemam v umysle ist do extrémov...len ak by nelícovali kanále a dopasujem ich aby som vedel kde a čo od toho môžem očakávať...ešte by ma zaujimalo na ktoru stranu má byť nasmerované zaslepenie čapu piesta...ked som to rozobral bol smerom von od strdedu a ja som myslel že má ísť smerom ku stredu... |