Je vela sposobov, ktore sa lisia systemami blokovania a kvalitou prevedenia.
Ale u kawy, najcastejsie to byvaju seriovo vyrabane a montovane vackove hriadele, ktore maju za nasledok skratenie doby sania a obmedzenie vykonu, pricom motor ide vytocit az na hranicu, kedy vypne obmedzovac.
Ale chyba mu vykon.
Ak je to striekacka, tak je nahrata aj palivova mapa, ktora riesi, aby tam nechcalo moc paliva.
Ale videl som aj take serepeticky, ako zuzenia a restrikcie na sani a na vyfukovych zvodoch, aj u striekaciek.
Avsak u karburatorovych verzii, obvykle sa objavuju u kawy primarne ine vacky, ktore su vyrobcom schvalene a homologovane, ako obmedzenie vykonu, ktore nedokurvi motor.
Ku tomu su patricne natryskovane aj karburatory.
Uz som kuchal motor, ktory neviem z coho bol, ale bol to japonec, po gulanici, ktory mal ako restrikciu. kompletnu rampu klapiek a venturiho trubic na striekacke, zuzenu a upravenu pre obmedzenie vykonu.
Kuchal som z toho prevodovku, vacky som neskumal.
Najlepsie je kuknut do TP a prilohy, byva tam uvedene, aka autorizovana firma robila tu restrikciu, bez toho nieje mozne mat zapisany vykon v TP a pripadne ci nebola ta moto dodana z vyroby priamo z restrikciou.
Cena unlocku, overlocku, je priblizne rovna cene dalsej moto v predsmrtnom stave, alebo nakupu dobre vygulaneho motora, ktory posluzi ako zdroj organov, na uvedenie vykonu do povodneho stavu plus cas, alebo servisne hodiny, niekoho kto to rozobere a urobi.
Otazka nemenej podstatna je, kto to potom zapise do TP.
Lebo ak sa na tom niekomu nieco, niekde stane a bude sa zistovat ci ta moto mala obmedzeny vykon a ona nemala, je to celkom slusny problem.
Este treba kuken a opocitat zuby na rozete a primarnom kolecku, ci nahodou, vdaka restrikcii, nieje upraveny aj prevodovy pomer. Lebo z povodnymi prevodmi, by sa to asi tazko rozbiehalo.. Kedze povodny plny vykon je okolo 100kW a po zabrzdeni je iba 1/3 ku dispozicii.
Dôvod úpravy: doplnenie
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (03.06.2017 15:15)
|