Vtipna rada.
Skontroluj creva /prepinac/ jadro spinacej skrinky.
ACC kontakt sa casom vypali a potom to robievalo psie kusy.
Druhy problem je, treba urobit dodatocne ukostrenie, medzi (-) baterky a predne ulozenie elektriky na rajdach.
je tam v starsich kusoch taka zrada, ktora neobsahuje prepojovaci kabel minus.
Dalsie hovadinky, ktore zvyknu nasierat, su klasicke drobnosti.
Spinac bocneho stojanu /ale to nechcipne palubovka/
Main fuse -- Poistka pod sedlom hlavna a podruzna, casto zaoxidovali kontakty.
Starsie typy mali poistky na kontakte baterky, niektore modifikacie, mali main fuse na rele startera.
Treba prekontrolovat aj ukostrenie startera, je to hlavny minus na kostru.
Este je tam taka "Y" spojka, opat si nepamatam presne ci to bola 400, alebo 650, od minusu baterie smerom na kostru, tensi kabel a v jednom fastone prepojeny.
Sluzi ako diagnosticky bod pripojenia Amper metra, pre kontrolu dobijania.
Ta spojka zvykla odhnit a zacali problemy.
Viac ma nenapada.
Stare kusy z vysokym najazdom, mavali problem v prepojovacom bunte, medzi kostrou a prednymi rajdami, postupne umierali kable v zvazku.
Prejavovalo sa to na svetlach.
Dalsi problem, kedy velmi skoro odide prepinaci kontakt ACC v spinacke, je vtedy, ked sa zapoja /upravia/ predne svetla "paralelne" teda 2x H4 a zvysi sa odber od B+ do ACC.
Prud pretekajuci tym kontaktom, je prilis vysoky a prepinac na to nieje stavany.
|