Anketa:
Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom - Diskusné fórum - Moto poradňa
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokZnačky:
.Honda CBF 1000FA (2010) známy problém s alternátorom
Čaute borci. Kúpil som od známeho motorku Honda CBF 1000FA 2010 super stav. Ako som tak pozeral samé kladné recenzie aj tu na motoride, narazil som na jednu zápornú ktorej sa najviac obávam. Ževraj tieto motorky mali problém s alternátorom. Konkrétne taký že po ???...km zhorel stator. Mňa by zaujímalo či s tým máte niekto skúsenosť. Kedy sa to prejavilo ako sa to prejavilo poprípade čo robiť aby sa to nestalo. Motorka má 24 tis. Km. V lete sa chystám na jeden dlhší výlet a bol by som nerád keby ma motorka nechala :D.... Vďaka za všetky komenty a rady. Upravené 1 krát. Naposledy upravil motoxen (26.02.2019 18:19) |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
ked ti zhorí altik, tak ti prestane dobijat bat, nemam taku moto, ale mne tiež zhorel na ceste((( |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Re: minomonster: Dík za info. Čítal som aj také rady že funkčný alternátor spolu s reglerom vybrať a poslať najlepšie sem |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
nekvalitny, poddimenzované ,nepodarky, zlý regler, moc vela tepla, slabe chladenie... Vydarene altiky vydržia životnost motorky a nepodarky maaaaalo, sa čudujem, že honda toto nerieši ako zvolavačku. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
To nieje problem len u hondy, robia to aj novsie BMW, kde nahradili klasicky alternator z kruzkami a budenym rotorom, za magnetto alternator. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Mne odisiel stator po 1500km na Huske TE449 - BMW vyrobene na Thajwane Kymcom. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Motoxen, si chceš rady, odtajni si profil |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Re: Romanka: Nie sme tu predsa na zoznamke. Pokial si chceš prezerať profily odporúčam badoo pokec a pod.. Myslím si že by si sa mal držať pravidiel fóra a pridávať komentár k danej téme. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
CBF 1000 2006 59 500(na odometri) stator zlyhal bez varovania, jazdil som cely den bez problemu, pri vyradeni proste chcipla-naskocila len po roztlaceni , po premerani(Vdaka za radu Joker-ovi) stator vymeneny za aftermarket(vraj su kvalitnejsie ako original+lepsia cena) moto jazdi bez problemu-preventivne sa pridal voltmeter . Co sa tyka preco sa to stane -podla info na Anglickych forach-nizsie otacky=menej oleja ktory chladi stator a jeho nie najrobustnejsia konstrukcia maju za nasledok spalenie (zhorenie). Potvrdit ci vyvratit neviem-je vsak pravda ze som moto predtym nevytacal nad 5500rpm(mal som ju ale len kratko). |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Mal som CBR1000RR, cize totozny motor. Patalie s reglermi a alternatormi som si uzil svoje. Ten dovod preco zhori alternator neviem, ale tiez som sa docital, ze je to koli prehrievaniu a zlemu odvodu tepla. Pri akych kilakoch ti moze odist altik, to nevie nikto. Moja mala nabehane 39 tis ked som ju kupoval, alternator povodny, regler uz meneny. Potom mi odisiel alternator, zobral so sebou aj regler. Vymenil som altik z ciny, ale ten zhorel po 3 tisic. (rozhodne teda neodporucujem ) |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
ako vidim, , tak sa to tu rozbehlo, hondu považujem za top kvalit, ale toto je hamba pre šikmačov, do ducati davaju japonske denso, zväčša, mne tam dali kukosana japan a ten odišiel pri 72000, ale môžem povedat, že za 11 rokov odišiel altik mne a kamošovi na bajku, všetko kokosan, denzo nikdy nikomu, reglere iba na starych monstroch , lebo ho dali pod sedadlo, a tam ho nevetralo. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Chlapci a čo má olej s chladením alternátora? |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Tryskáč - Zrovna od teba by som čakal že budeš vedieť v čom pláva alternátor väčšiny bežných motoriek Guzziny,BMW a staré japonské hrče zanedbajme. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Motoxen - lebo elementárna slusnost synak, preto. Ak vojdes k niekomu do domu, tiez sa pozdravis , pokial v sebe elementarnu slusnost máš. A co si myslí anonymny drbko, ktory v sebe nemá ziadnu elementarnu slusnost je mi ukradnute. Skus sa opytat rodicov, kde urobili vo vychove chybu. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Alternator nahodou nejde opdpojit 1f. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Woozie áno hovorím o primitívnych "magnetách" montovaných na kľuke, nie o budených autoalternátoroch montovaných nad či za motorom. Takže ak si myslíš, že nemám pravdu, tak daj argument, že sa mýlim. Stále tvrdím, že na vačšine motoriek môžeš odmontovať dekel altu bez toho aby si vypustil olej. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Mylis si pojmy z dojmami.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (01.03.2019 1:26) |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Zohnal by som si druhý a v prípade väčších výletov mimo SK by som ho nosil so sebou. Na mojej tiež odchádzali a keby idem ďalej tak to riešim takto. Výmena je jednoduchá za 20 min nemáš čo robiť, na tvojej moto detto. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Merlin vdaka za osvetu, no aj tak som Ti vo všetkom nerozumel. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Preco sa to deje, ako sa to deje, sa neda lahko popisat, je to trocha obsirna teoria o tocivych elektrickych strojoch. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Merlin to čo píšeš vyzerá logicky, no či je to pravda ja posúdiť neviem. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Tam, kde su magneta vinute, alebo konstrukcne urobene tak, ze maju len jednofazove vystupy, alebo akosi nesymetricky rozmiestnene cievky, tada na statore je umiestnene napriklad 1f vinutie svetla, jednofazove vinutie pre bateriovy okruh a este aj VN cievka, alebo dve cievky, pre nabijanie tyristoroveho zapalovania, je to konstrukcne tak navinute a navrhnute, ze su tam rozne siroke polove nastavce, pre napriklad VN vinutie zapalovania. |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Zdravim. Davno sa tu taky problem neriesilo, ale ja oddnes musim riesit. Pocas statia v kolone od alternatora bolo pocut mierne puknutie a dymenie. Odisjel alternator.. (mozno aj regulator) |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Zadymilo sa od alternátora? Nieje na veku gumička? Myslel som že je to vzduchotesné... |
Re: Honda CBF 1000FA (2013) známy problém s alternátorom
Re: Explo: pred rokom som kupil, vedel som o seriovom vade, tak som aj vizualne pozeral, ako je na tom mojom. Videl som, ze uz raz bolo menene, lebo kable boli naspanovane, a neisli tam, kde by mali. No a ta gumicka, nebola tesna, trosku spiny (oleja) bolo okolo toho. Mam. 41000 |