Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1292 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26297
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15872)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10425)

prebijanie Honda Shadow VT750 C2 - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuprebijanie Honda Shadow VT750 C2 - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
20.09.2004 17:37

prebijanie Honda Shadow VT750 C2

DaWe
 Kávičkár 

Pekny den.

Mam taky 'malicky' problem:
Masina my totalne vyvara baterku!
Chalani mi hovorili, ze to je regulator, tak som ho vytiahol a bolo na nom napisane SH633-12. Nemate niekto chemu zapojenia, pripadne co v tom je?
Nove to stoji 3800SK!!!!

Dik, DaWe


21.09.2004 13:03

Re: prebijanie Honda Shadow VT750 C2

Skús si pozrieť poriadne ukostrenie. Mne to robilo na endure tiež, domrdal som regulátor, lebo som ho rozobral (bol dobrý). Nakoniec to bol ten kábel na ukostrenie


21.09.2004 14:44

Re: prebijanie Honda Shadow VT750 C2

DaWe
 Kávičkár 

Nieje sposob, akym sa da skontrolovat, ci je fungcny ten regulator bez motorky??

Ja som ho vybral, ze ho skusim v skole urobit..., domov sa dostanem az v piatok a este by som sa chcel trosku povozit...

Pripadne, keby mi viete povedat, ake je zapojenie tych kolikov na regulatore.

Moc dakujem.

DaWe


21.09.2004 22:41

Re: prebijanie Honda Shadow VT750 C2

miro
 Jogurťák 

Ikona

mal by si mať na shadove gelovú baterku,to jest bez údržbovú. Ale zničiť sa dá asi všetko ,tak skús ten test ,viď dole,je dobrý!!!
1. Ukostrenie
2.pri naštartovanom motore 13,8-14,2Vmax
3. Jednosmerných!!! Pri prerazenom regulátore to môže dávať do
baterky aj PULZY a to baterky na motorkách nemajú rady!!!
Ahoj ,Miro.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.