tu ich moc neni takze tazko najdes rady
skor treba pozerat tam kde sa predavaju
na obrooooovske kusy
india
Od majiteľa modelu BS4: vôbec ma to neprekvapuje. V Bangalore máme skupinu viac ako 250, 310 majiteľov a 80 % z nich stále trpí nevyriešeným 1 problémom s alternátorom, 2 vybitím batérie, 3 poruchou displeja, 4 veľmi málo ľudí nedávno hlásilo problém s čapom prevodovky. BMW síce rieši problém v rámci záruky, ale pripravte sa na to, že budete musieť čeliť ich zasranému a arogantnému servisnému tímu, čakať mesiace, kým vám príde diel, aby ste mohli jazdiť. Niet divu, že aj škaredá motorka má problémy s kvalitou. Ak si kúpite tento motocykel, uistite sa, že máte po ruke číslo na cestnú asistenčnú službu/ mini truk servis.
P.S. predal som pod 4 mesiace vlastníctva
mám tento model v Indii od marca 2019 a 11 000 km. Nemal som žiadne problémy. Alternátor a batéria robili nejaké problémy, kým sa nedohodli na ich bezplatnej výmene pre všetkých, ktorí mali určitý rozsah VIN. Verím, že zmenili konštrukciu
Najazdených 23 000 km. Vymenili batériu. Mohlo by to súvisieť s veľkým množstvom startov v chladnom počasí. Chystal som sa zblázniť. Prvých pár mesiacov sa často zasekával, teraz už takmer vôbec. Taktiež som si dal vymenit bočný stojan. Ale nikdy som s ním nemal žiadne problémy pred tým, ako som si ho dal vymenit
www.team-bhp.com/forum/motorbikes/212555-major-battery-...
Stále som zamilovany do svojho dieťaťa GS. Za posledný rok som najazdil 16 000 km a táto zlomená pružina radiacej paky je prvý problém, s ktorým som sa stretol. Ak to vylúčim, práve som si nechal urobiť dva potrebné servisné úkony a motorka jazdí po celý čas bez problémov. Áno, veľa motoriek čelí problémom s batériou, alternátorom a elektrickými zariadeniami a potrebujú vážny zásah, ale predajcovia spôsobili, že celý zážitok z vlastníctva je trpký. Po prvé predražovaním výrobku v mene značky, po druhé neuznávaním elektrických problémov a nakoniec zlými popredajnými skúsenosťami so servisom a časovými harmonogramami náhradných dielov
Zdá sa, že problém nie je len v batérii. Vyskytli sa prípady, keď zlyhala batéria alebo alternátor alebo štartér a v niektorých prípadoch viac veci naraz
indovia pisu
Problémy, ktorým čelia majitelia, nie sú len s batériou, pri rôznych motorkach predajcovia zmenili
batériu
regulátor napätia
štarter
alternátor
Zdá sa, že s elektroinštaláciou a batériou sú problémy. BMW Motorrad to neuznáva a nerobí nič, aby pomohol majiteľom, ktorí sa trápia.
V takýchto situáciách je teda prirodzené a logické navštíviť lekára alias servisné stredisko, najmä ak je motocykel v záruke. V prípade BMW je v štáte len jedna nemocnica pre motocykle a tá bola skôr utrpením ako prínosom. A nie je veľa možností, ako sa na nich spoľahnúť. Elektrické problémy s 310GS a R sa neriadia žiadnym definovaným vzorom. Nesúvisí to s konkrétnou sériou/rokom. V niektorých prípadoch je slabá batéria, v iných alternátor, v ďalších niečo iné a tak ďalej v rámci batérie a jej nabíjacieho systému. Servisné stredisko nie je schopné dať uspokojivé odpovede na tieto problémy a každý prípad berie ako ojedinelý. Ani oni neuznávajú, že existuje kolektívny problém s elektrikou a niečo s tým robia. To je to, z čoho je väčšina zákazníkov neistá. A na to sa hádam snaží poukázať aj toto vlákno. Ak to vylúčime, motorka je mechanicky celkom stabilná a silná a nebolo hlásených veľa problémov, ak nepočítame problém s bočným stojanom pred uvedením na trh v Indii a nedávny problém s hlavným brzdovým valcom. Moja zlomená pružina vratného hriadeľa je jednou z mechanických porúch
ak ju ides len kupit
treba si zistit ci do europy vozia moto v lepsej kvalite pripadne ci bez problemov
v pripade staznosti vymenia diely
Dôvod úpravy: zmena textu
Upravené 2 krát. Naposledy upravil honda (19.02.2022 4:20)
|