ISSN 1336-6491 | Online: 2447 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26777
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16116)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10661)

aprilia-day-05-06-2024

VFR 750 r.97 skúsenosti - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuVFR 750 r.97 skúsenosti - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
15.05.2003 14:40

Re: VFR 750 r.97 skúsenosti

blade
 Kávičkár 

Ikona

za kolko a ktorý ročník, lebo na tvojej stránke som ju nenašiel, popíš bližšie, stav, cena, prípadne foto. ešte stale zatial sedím na bubákoch, ale už by to chcelo sedieť na motorke ?

díky za ponuku


13.05.2003 22:19

Re: VFR 750 r.97 skúsenosti

Blade, a 800 by si nechcel..>?


12.05.2003 19:21

Re: VFR 750 r.97 skúsenosti

blade
 Kávičkár 

Ikona

fuko: díky za rady


11.05.2003 22:37

Re: VFR 750 r.97 skúsenosti

fuko
 Čoprák 

Ja mam este RC24 r.v.89 ale myslim si,ze to bol najvydarenejsi rocnik vobec...na moju VFR nebol ziadny problem s ND..zatial som ziadne nepotreboval,akurat brzdy,olej,retaz,pneu a atd..skor ten nestastny regler,ale aj to je uz v pohode.Daju sa zohnat krasne tuningove zalezitosti a vydupat z toho stvorvalca maximum,ale to je zalezitost vkusu a financii.Chalani v Cechach zozeniete vsetko za super ceny..staci ist do Breclavi a aj ked kurz je 1,3 pri odratani DPH 22 % je to parada.Sada trysiek Dyno 3200kcs KN filter 2300,retaz. set 4200..a maju tam vsetko.Takze VFr a ten jej zatah odspodu je parada.A ozubeny rozvod...nemate co znicit..akurat ze si drzia cenu...okrem buraciek :o)


25.04.2003 7:47

Re: VFR 750 r.97 skúsenosti

GsG
Neregistrovaný

Potvrdzujem chvalospev na VFR, ja som mal VFR 750 typ RC36/91. Od vymeny po vymenu oleja v motore spotreba oleja nulova. Spotreba benzinu rozumna, brzdy spolahlive, motor kultivovany, zavesenie zadneho kolesa naaaadherne, jazdne vlastnosti vyborne, proste spolahliva a vyborna masina - "desiati z desiatich byvalych VFRakov ju odporucaju" :o))) Citlivym miestom je snad len ten regler a bacha na burackovych socharov!


24.04.2003 23:34

Re: VFR 750 r.97 skúsenosti

zeze
 Turista 

Ikona

vfr je mozno najspolahlivejsia cestna motorka co sa tyka starsich ojetin. nahradne diely su kurevsky drahe na vsetky rocniky, a plati to nielen o vfr, ale o japonskych masinach vseobecne. ale prave na vfr je najmensia pravdepodobnost ze sa nieco pokazi, snad len ten nestastny regler. 50000km je pre vfr hranica zabehu, ak sa vymiena olej a netoci sa dennodenne studeny motor na 10000ot., tak musi vydrzat 180.000km bez generalky. ja som predaval VFR s okolo 60.000km a to este nezrala ani kvapku oleja na 10.000km


24.04.2003 10:02

Re: VFR 750 r.97 skúsenosti

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Zdravim,
Nemam sice VFR, ale myslim si, ze je to moto na ktoru sa mozes vzdy spolahnut...
Moja CBR je ovela starsia (91) a ma nabehane uz 62 000 km a stale jazdi bez problemov, su to kvalitne stroje...
A v lete by som sa na nej rad vydal na vacsiu turistiku alpoy + more ... Neobavam sa, ze by sa jej nieco stalo ...
Awia


23.04.2003 19:45

VFR 750 r.97 skúsenosti

blade
 Kávičkár 

Ikona

uvažujem nad kupou jazdenej vfrky ročník asi ´97, len neviem či to není kúpa mačky vo vreci, o starších ročníkoch výroby som počul že na ne sú kurevsky drahé nahradné diely, s týmito ročníkmi by to už malo byť prijatelné, ak mate niekto skúsenosti tak odpíšte

ešte ma zaujma či po 50 000 najazdených km turistikou, je tento stroj dalej schopný poskytovať svoje služby



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.