Anketa:
Distinguished gentleman's ride 2016 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - Distinguished gentleman's ride 2016
Kedy: | 25.09.2016 10:00 - 19:00 |
---|---|
Kde: | Bratislava a Košice ![]() |
Kto: | Andrej Cukor Skulecz (Herghott) vás pozýva |
Kontakt: | info@caferacers.sk - 0915 793 335 |
Fotoreport - ako bolo na prvej gentlemanskej jazde? Výborne!
Účelom tejto jazdy, ktorá sa koná po celom svete v rovnaký dátum, je zbierka na liečbu rakoviny prostaty. Prvého ročníka sa zúčastnilo viac ako 2500 jazdcov v takmer sedemdesiatich mestách, o rok neskôr sa ich zišlo už 11-tisíc a vyzbierali takmer 280-tisíc dolárov, o ďalší rok neskôr prišlo dvadsaťtisíc motorkárov v takmer šesťdesiatich mestách, pričom vyzbierali viac ako jeden a pol milióna dolárov.
Diskusia:

Distinguished gentleman's ride 2016
Re: Herghott: dúfam že z Jura nás pôjde viac... |
Distinguished gentleman's ride 2016
cože, do mňa tu spomína ?? ... |
Distinguished gentleman's ride 2016
kurna ak nebudm prave v himachalpradeshi brazdit cesty na enfielde tak dojdem....do kosic! |
Distinguished gentleman's ride 2016
peniaze na liecbu cohokolvek ma davat zdravotna poistovna od toho je zriadena ja by som tie vyzbierane peniaze radsej daval vdovam a sirotam po motorkaroch ktori zahynuli cudzou vinou |
Distinguished gentleman's ride 2016
Re: pirates: ja by som tie peniaze dal tebe ... na implantat |
Distinguished gentleman's ride 2016
nemám caferacera, beťárske fúziky a bičík čo na konci plieska.. |
Distinguished gentleman's ride 2016
...takže ja ništ tentokrát - scel sem oprášit Nortona a tesilky s pukama, ale beru plavky a ucirák ... |
Distinguished gentleman's ride 2016
pozeram ten FB ... a trosku sa mi to prestava pacit, ako keby bol image hipstera na kaficku to najdolezitejsie na tejto akcii ... |
Distinguished gentleman's ride 2016
"propagovat pod plastikom charity komercne aktivity" |
Distinguished gentleman's ride 2016
fastfood caferacer jazda zacina na hrade a konci vo fastfoode takze jednoznacne je to komercna akcia fastfoodu pri ktorom napriek nazvu vetsinou parkuje iba zopar aut takze by ste si mali vstupit do svedomia a miesto do Harleja chodit do fastfoodu caferacer |
Distinguished gentleman's ride 2016
Re: datadive: neviem medzi kym a koho chce oslovit caferacers ale napr. na oficialnej stranke sa pise, ze prave tieto motorky, ktore akoze nevidis kazdy den na ceste a urcite nie vedene panacikmi v tesilakoch, su urcene a schvalene pre takuto akciu. |
Distinguished gentleman's ride 2016
Re: Pulinsky: bol som ... nebolo to take "prisne" ... ani chalani co boli organizátori nemali vsetci caficka ... vidim to tak ze to "jeden" to moc zere. Pytal som sa ci mozem aj na jazdu a pozerali na mna ako na debila ze preco sa to vôbec pytam ... Bolo viac ludi ako minuly rok, pokecal som s kamosmi, pozrel zaujimave motorky, prispel par chechtakmi tak aby mi na obed ostalo ... dobre bolo, aj pocko vyslo na 1. Viac ludi malo zmiesane pocity co sme tak debatovali, ale nakoniec v pohode. Takze ak by niekto xel ist buduci rok pozriet, nech sa nenecha "jednym" odradit. |
Distinguished gentleman's ride 2016
Ked sa nevola Lord Voldemort tak pokojne zverejni meno |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!