Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3700 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29820
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17622)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12198)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Pérak Grand Prix 2015 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Motoakcie, Stretnutia - Pérak Grand Prix 2015

Kedy:30.05.2015 10:00 - 19:00
Kde:Bernolakovo (Ceklis)
Kto:Juraj Urbanovic (yurij) vás pozýva
Kontakt: yurij.urbanovic@gmail.com
Sprinty a preteky veteranov Jawa/CZ na prirodnom okruhu. Drzime sa hesla - "Nie je dolezite zucastnit sa, ale zvitazit!" Priebezne info - kategorie, startovne, rozpis pretekov... na www.pekelnerury.sk

Video: Pérak Grand Prix 2014 - pretek

Diskusia:

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
02.02.2015 12:57

Pérak Grand Prix 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Tak toto vyzerá zaujímavo, už som postrehol minulé ročníky... tak tento dátum som si zapísal uvidíme či uvidíme ;-) [dobre]


02.02.2015 13:36

Pérak Grand Prix 2015

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

no celé to video.. vau.. v dnešnom svete 230 konových superšportov a náklonov s laktom na zemi mi toto prišlo velmi milé a úsmevné. verím, že tento rok sa zúčastním ako divák a vychutnám si tú atmosféru naživo :-)


02.02.2015 13:51

Pérak Grand Prix 2015

meloking
 Kávičkár 

Ikona

bol som tam ako divak a je to ozaj sranda [dobre]

Video: Pérák Grand Prix 2014 - Bernolákovo


moje kratke a skarede video

Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil meloking (02.02.2015 13:52)


02.02.2015 14:26

Pérak Grand Prix 2015

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Trat ostava z 2014-ho, "kralovsky" pretek perakov 250 by mal byt uz iba na povodnych perakoch 250, cize ziadne upravy typu iny karbec... bude to zastresovat technicka kontrola pri zapise, inak bude perak preradeny do triedy "open". Na finalnych pravidlach a kategoriach este pracujeme, resp. finalizujeme.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil yurij (02.02.2015 14:28)


02.02.2015 23:14

Pérak Grand Prix 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: yurij: a ake su pravidla pre OPEN?


03.02.2015 8:10

Pérak Grand Prix 2015

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Awia - nechcem teraz zavadzat. Verim ze nejneskor v marci dame kategorie na stranku.


03.02.2015 9:03

Pérak Grand Prix 2015

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

:-D dobrá akcia! Bol som pár krat pozrieť ,držim palce! [dobre] [dobre] [dobre] [ciel]


03.02.2015 10:38

Pérak Grand Prix 2015

Menton
 Skútrista 

Ikona

ti je peklo, sak tam sa ide na krv... tie predbiehacie manevre... [dobre] 8-)
skoda, ze tu vtedy nebudem...

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (03.02.2015 10:38)


03.02.2015 11:01

Pérak Grand Prix 2015

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

Menton:na krv je, v niektorých prípadoch ,slabé slovo.Napríklad ,ked jazdí Hugo :-D


03.02.2015 11:49

Pérak Grand Prix 2015

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Jj, po starte idu vsetky priatelstva medzi sutaziacimi (datujuc od skolky) prip. rodina(brat... svagor) mimo. >:-)


04.03.2015 12:29

Pérak Grand Prix 2015

kamkoxx
 Čoprák 

Ikona

video z 2014 bude do konca marca
video z 2013 :

Video: Pérak Grand Prix Bernolákovo 2013


25.05.2015 18:46

Pérak Grand Prix 2015

yurij
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Program

9:00-10:00 Registracia
11:00-12:30 Sprint
12:30-13:30 Obed
14:00-16:00 Hlavny zavod
16:00-16:30 Vyhlasenie vysledkov
17:00- Zabava v depe


25.05.2015 19:47

Pérak Grand Prix 2015

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Toto ma mocno mrzí ale toto tohto roku isto nedám... Časovo sa nedá ale sledujem a fandím, dúfam že pridáte report z akcie potom!!!
Niektorý z budúcich ročníkov som tam...


27.05.2015 23:03

Pérak Grand Prix 2015

onikir
 Kávičkár 

Ikona

jeeeej preco to robite v case Haliče skoda idem tam


30.05.2015 8:30

Pérak Grand Prix 2015

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

Prídem po obede pozreť. [dobre] [ciel]


30.05.2015 9:22

Pérak Grand Prix 2015

Mesosk
 Jogurťák 

Ikona

taktiež som to mal vo výhľade,ale Halič mi je bližšia.Škoda toho termínu Halič,Margita-Ilona,Bernolákovo... :'(


16.05.2016 9:36

Pérak Grand Prix 2015

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

No ako ? Toho roku sa nekoná, Perak Rally ??


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »