Anketa:
OTVORENIE MOTORKÁRSKEJ SEZÓNY NA HORNEJ NITRE 2015 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - OTVORENIE MOTORKÁRSKEJ SEZÓNY NA HORNEJ NITRE 2015
Kedy: | 18.04.2015 10:00 - 19:00 |
---|---|
Kde: | Bojnice ![]() |
Kto: | Andy (stengros) vás pozýva |
Kontakt: | terarthels@terathels.sk |
Pozýva motorkárov všetkých kubatúr na
Otvorenie motorkárskej sezóny 2015 na Hornej Nitre.
Akcia sa koná v rámci celoslovenského zahájenia motorkárskej sezóny.
Stretneme sa 18.4.2015
v sobotu od 10°°hod na námestí v Bojniciach
O 12°°hod bude spoločný výjazd.
Diskusia:

Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Námestie nám ponúka bohatú možnosť posedenia a občerstvenia v miestnych kaviarničkách a reštauráciách. Do pohody nám bude hrať kapela VABANK z Prievidze. Námestie máme k dispozícii od 10°° do 15°° , takže komu sa nebude chcieť ísť na výjazd bude môcť kľudne zostať na námestí.... Kolona sa z výjazdu cca 25km vráti späť na námestie o 12:40 |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Mozem zobrat syna s kozenou bundou, kde ma velku nasivku MC Slovakia? Pripadne vzhladom k jeho veku dostanem po papuli ja, alebo je tato nasivkova trapnost uz passe? |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Otázne je , načo má syn bundu s nášivkou , ktorej význam nechápe ani mu nerozumie ... takže je jasné , že mu ju obliekol niekto , kto asi hej (alebo tiež nie ?) . |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Re: brazel: predstav si Brano, ze ju dostal a rodicia o chystanom darceku netusili. Skoda, ze mu za chvilu bude mala, nastastie este jeden krpec je v rodine |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Stowasser....myslím že tvoj syn má bundu s nášivkou, ktorá je vzhľadom na novodobé spoločné otváranie ciest veľmi trendy |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Presne tak! V ramci "zjednocovania klubov" treba uniformu ... |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Re: Stowasser: Keď si na plech a povedzme s holou riťou si v pohode. Ale slovakia na tričku je hodná zmlátenia kukláčmi. Kde končí ľudská blblosť? Neporaziteľné, ale bojovať treba. |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
ALEBO čo tak ... paráda !!!! |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
To bol strašne blbý nápad zjednotiť v jeden deň otvorenie sezóny v jednotlivých mestách. Radi by sme sa prišli ukázať a popozerať aj do iných miest, no keď chceme reprezentovať jednu stopu vo vlastnom meste, inde sa už nedostaneme. Dúfam,že si organizátor zjednoteného nápadu zoberie ponaučenie, že väčšia blbosť ho už napadnúť nemohla. |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Aspoň susedné kluby by sa mohli dohodnúť a posunúť zahájenie o týždeň. Bolo by viac možností kam vyraziť. |
Otvorenie motorkárskej sezóny na hornej Nitre 2015
Uprimne poďakovanie všetkým, ktorí spoločne s nami otvorili sezonu 2015. Ďakujeme za účasť , podporu a prajeme veľa km bez nehôd. |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.
Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!