Anketa:
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015 - Motoakcie, Stretnutia - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu
ZdieľaťMotoakcie, Stretnutia - Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Kedy: | 18.04.2015 10:00 - 19:00 |
---|---|
Kde: | Brezno ![]() |
Kto: | Survivors MC vás pozýva |
Kontakt: | www.survivors.sk |
Diskusia:

Značky:
.Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Chysta sa sem niekto zo zapadu ? Uz som to tu do nejakeho prispevku pisal ale dam to aj sem separatne: |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Čo ja viem,tak stred ma prist až do rožňavy a vychod tiež.čiže riadne stretko velke. |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Ved prave.. A okrem toho sa mi tento vyjazd co ma stredne slovensko paci najviac.. Krasne okolie a je to na skok do tatier a obehnut to cez polsku stranu cestou domov.. alebo aj nie |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
To bol strašne blbý nápad zjednotiť v jeden deň otvorenie sezóny v jednotlivých mestách. Radi by sme sa prišli ukázať a popozerať aj do iných miest, no keď chceme reprezentovať jednu stopu vo vlastnom meste, inde sa už nedostaneme. Dúfam,že si organizátor zjednoteného nápadu zoberie ponaučenie, že väčšia blbosť ho už napadnúť nemohla. |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Zase položím tú istú otázku ako pred týždňom. Ide niekto zo Zvolena? Rád by som si zopakoval účasť ako bola do Žiaru. |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Smrtsvk: Ja si to ešte premyslím a dám vedieť v priebehu týždna. Inak, škoda že si dnes nebol, fajne sme sa povozili, aj pizza u Pročka v Halíči bola |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Chlapi ja by som sa pridal. Som z BB. |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
- ja idem ZC -> ZH -> ZV na 12.15 |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Smrtsvk: A o ktorej by to malo byť?.... |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
icenko64 Akcia začína v Brezne a ide smer ZV a potom Rožňava, kde by sme sa mali stretnúť s podobnou akciou ktorú organizuje východ / tvoj kraj / a následne naspäť cez Tatry. Čo ja viem, kolóna sa zastaví vo Zvolene v Metre o 12.15 hod. Tam by sme sa stretli o 12.00 hod a počkali na kolónu. |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
|
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Kurna tam vyzera to s tym pocasim vseliako. Ja uz mam aj dovolenku v robote nahlasenu aj vsetko |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
fuuuu... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (13.04.2015 21:59) |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Ja to pridem aj s mojou cajou okuknut za kazdeho pocasia.. zvolam aj mojich kamosov ak ich pozbieram po piatku.. |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Btw ja s partakmi dodrzime body zrazu ale svihneme to krajsou trasou.. bb-zv-dt-hrinova-hnusta-jelsava-roznava-dobsina-telgart-br-bb.. kto chce kludne sa pridajte.. |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
No s tím počasím to nevyzerá najlepšie. Ja len dúfam že sa tí starčekovia so žabkami v pohároch mýlia ako vždy. No pre prípad, že nie dal som si do sledovania aj Bojnice tam by malo byť teplejšie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Smrtsvk (14.04.2015 7:49) |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Smrtsvk: Do Žiaru sa nam podarilo pozbierať.....dufam že aj teraz nam troška počasie dopraje ..... |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Re: Smrtsvk: Ja sa pridam. Ale kam? Rožnava alebo Bojnice? |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
mi ideme z Brezna 3 za každého počasia |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Ja som stale na vazkach ale vzhladom na ladvinu (tu co sedi za mnou) to vyzera ze ostaneme na zapadnom slovensku nakoniec... Ak ale povie rano ze nejde tak kopnem kobylu do slabin a do brezna sa aj dosmykam ak bude treba.. . |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Upravené 3 krát. Naposledy upravil Smrtsvk (17.04.2015 20:50) |
Otváranie sezóny a ciest Stredného slovenska 2015
Smrtsvk: Ja nepojdem, budem robiť niečo iné |
Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.
Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!