ISSN 1336-6491 | Online: 1315 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30269
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17855)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12414)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

ZRUŠENÉ: WRCup TROPHY VVP Koliňany 2015 - Enduro - Kalendár Moto-Akcí Pridaj akciu

 Zdieľať

Enduro - ZRUŠENÉ: WRCup TROPHY VVP Koliňany 2015

Kedy:04.07.2015 08:00 - 19:00
Kde:Vojenský výcvikový priestor Koliňanský vrch
Kto:Grizzly660 (Grizzly660) vás pozýva
Kontakt: info@wrcup.eu
Nenechajte si ujsť príležitosť na 3 hodinky pohodového jazdenia na ozajstnom tankodrome .. Tentokrát už aj pre MOTO

viac na www.wrcup.eu

Diskusia:

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
24.05.2015 19:01

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Grizzly660
 Štvorkolkár 

Ikona

Prvýkrát sme zahrnuli do preteku Wolf Riders Cup aj samostatný pretek pre motorkárov. Ak bude záujem/účasť, zvážime aj trvalé zaradenie motojazdcov do seriálu pretekov WRCup.


25.05.2015 13:30

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

To by mohli byť zaujímavé terény...


25.05.2015 20:07

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Grizzly660
 Štvorkolkár 

Ikona

Terén je určite zaujímavý, široké cesty od ťažkej vojenskej techniky. My sme amatéri /štvorkolkári/ a preto trať cez žiadne krkolomné úseky nepôjde. Rovnako sa vyhneme aj príliš hlbokému bahnu /ak bude/, lebo trať bude rovnaká pre všetkých a športové štvorkolky hlboké bahno nezládnu. To už máme x krát odskúšané z minulých pretekov. Zároveň nám pri nakreslení trate bude pomáhať aj Radek Bohuslav z Yamahy NR /Mefosport/, takže to bude určite zaujímavé aj pre motorkárov.


25.05.2015 20:41

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Kolíňany poznám dôverne, trénujem tam pravidelne. terény parádne pre všetky výkonnostné kategórie. [dobre]
Jediným problémom je dážď. Tesne po ňom, prípadne dlhšie po výdatných zrážkach sa tam nedá ísť ani pešo. Dôvodom je unikátne mazľavý íl.

Dôvod úpravy:
Pozrel som na mapu. Radek tam zahrnul úsek, kde ja obrovská mláka, skôr jazero, hlboká teraz 1,5 metra, za sucha 1 meter. Nedá sa obísť. Tak to som zvedavý!!!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil haro007 (25.05.2015 20:50)


25.05.2015 21:02

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Grizzly660
 Štvorkolkár 

Ikona

Ta trasa na mapa je moje dielo sluziace iba aby som vedel aka dlzka trate sa da max. urobit. Presnu mapa trate zverejnime az den pred pretekom podla aktualnych podmienok vo VVP..


25.05.2015 21:29

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Grizzly660
 Štvorkolkár 

Ikona

Haro: ak to tam dobre poznas, radi by sme Ta uvitali v organizacnom time ..


25.05.2015 22:56

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Grizzly: Napíš mi na súkromnú poštu, ak sa dá, pomôžem s traťou. Prípadne sa spojím s Radekom, ak treba.

Ale chcem aj pretekať kua, je to možné?


25.05.2015 23:07

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Grizzly660
 Štvorkolkár 

Ikona

Ak chces pretekat, samozrejme budeme radi. Zaregistruj sa .. Ostatne vybavime cez sukromnu postu..


22.06.2015 16:34

WRCup TROPHY VVP Koliňany

Grizzly660
 Štvorkolkár 

Ikona

!!!! PRETEK ZRUŠENÝ - nízky počet zaregistrovaných jazdcov na pretek !!!!


Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »