Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 6359 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26390
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15918)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10472)
Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Toreádor Mulhacén z Derbi

 Zdieľať

Pridané: 03.04.2006 Autor: sliver
Čitatelia: 12374 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Nebo bolo modré. Z arény sa niesol šum. Sviatočné šaty. Letná horúčava. Býk sa v ohrade vzpína. Do arény vstúpil toreádor. Obecenstvo utíchlo. Z tejto rodiny už dlho žiaden toreádor nevzišiel.

To, že motocyklové firmy vŕtajú do výroby skútrov je všeobecne známe. Ale o tom, že by firma na skútre vyrobila serióznu "veľkú" motorku, nie je počuť tak často. Španielska firma Derbi sústredená na výrobu skútrov, maloobjemových motocyklov (Senda) a štvorkoliek, predstavila koncom roka 2004 svoj prototyp motocykla menom Mulhacén. S týmto chce vstúpiť tento rok na trh.

Motor nie je ich vlastný, požičali si ho z Yamahy XT660, takže v hrudi mu bije srdce, ktorým žije aj nová Yamaha MT-03. Samozrejme tieto dva motocykle sa nedajú zrovnávať. Celkovo zaraditeľnosť tohoto motocykla by sa dala vyjadriť slovami Dr. Frankensteina: "Čo som to stvoril?!". Máme tu sedlo ako café - racer, vysoké zdvihy a cestné gumy. No naháč to nie je, enduro tiež nie, café - racer určite nie, tak asi funbike. Každopádne dizajn je nezameniteľný. A to sa bude vyrábať hneď v dvoch verziách. Bielej "659" a čiernej "café". Obe verzie sa líšia nielen farbou, ale aj v detailoch, napríklad majú odlišné svetlá. Pri váhe 160 kg a výkone 50 koní, bude asi aj pekne šikovná.

Jedna z vecí, ktoré sa jej dajú vytknúť, je sedlo. Toto je totiž vyslovene pre jedného. Aj keď upútate opačné pohlavie, môžete si byt istý, že domov ju neodveziete.

Viac nám určite ukážu prvé testy. Motocykel by sa mal dostať do predajní už tento rok (aj keď teda zatiaľ som ju v žiadnom katalógu nevidel) a vraj by mal byt celkom lacný. Odhadovaná cena pre anglický trh by mala byt v prepočte "iba" okolo 270 000 Sk.

No, kto z Vás by si kúpil ojazdenú Hondu SLR 650?

Technické údaje:

  • Motor: kvapalinou chladený jednoválec štvortakt, štyri ventily;
  • Obsah: 689 Cm3;
  • Vŕtanie x zdvih: 100 x 84 mm;
  • Prevodovka: 5-stupňová;
  • Sekundárny prevod reťazou;
  • Rám: trubkový;
  • Brzda predná: jednokotúčová priemeru 320 mm, štyri piestiky;
  • Brzda zadná: jednokotúčová priemeru 245 mm, dva piestiky;
  • Kolesá, zadné aj predné: 17";
  • Nádrž: 13 litrov;
  • Suchá hmotnosť: 160 kg.


Pridané: 03.04.2006 Autor: sliver Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač
Motozem

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria