Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2498 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28565
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)
Hodnotenie: (32 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (48)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki Zephyr 1100

 Zdieľať

Pridané: 13.06.2007 Autor: heso
Čitatelia: 24581 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moja prvá Kawka... alebo ako to vidím po dvoch mesiacoch spolunažívania.

Po začiatkoch a prvých jazdách na kamarátovom xj 550, prvej vlastnej mašine Aprilii RS 125 a prvej turistke Yamahe TDM 850 som si zadovážil prvú Kawasaki.

Presnejšie sa jedná o Zephyr 1100, r. v. 1992. Je to už taká starenka, má najazdené už okolo 56 tisíc, posledné 4000 som spravil už ja. Je to radový 4-valec s objemom 1062 ccm a výkonom 93 koní. Keď som si ju prišiel kuknuť prvýkrát, stála na ulici zaprášená a celá bola od oleja, ktorý tiekol s predného tlmiča.

Ráfiky, nádrž, brzdy a všetko ostatné bolo od neho. Na nádrži vyčnieval "úúúúžasný" tiger, či čo to bolo. Aj keď vyzerala tak ako vyzerala, ja som ju videl inými očami, a tak som si o týžden na to prišiel s prilbou v ruke a úsmevom od ucha k uchu pre ňu... Dostal som k nej dva veľké kufre, turistický štít, vyhrievané rúčky a tankvak, čiže všetko, čo som ja predal spolu s TDMkou... A nakoniec čo s ňou bolo??? V prednom tlmiči bolo treba vymeniť simering, klasický servis, olej, brzdy, filtre, karburátory a ventily. Dal som ju do kawa servisu na Studenej, kde mi ju "vytuningovali", so servisom som nadmieru spokojný. Hneď mi zhodili plasty a s nimi šupšup do lakerne. Finálny efekt vidíte sami.

Rafiky a výfuky si zobrala do parády moja polovička, ktorá leštením strávila celé popoludnie. Momentláne sa chystám nasadiť novú prednú pneu Pirelli Diablo Strada. Čo sa týka jazdných vlastností, tak aj napriek tomu, že váži okolo 250 kíl, nie je to až natoľko cítiť, dokonca aj na mieste sa s ňou dá pomerne ľahko manévrovať. Od nízkych otáčok ťahá veľmi dobre a nad 6-tisíc je to jak keby ste ratlíka nakopli, ja som však skôr coffee rider. Čo sa týka spotreby, tak tá je okolo 5,5 - 6 litrov kombinovaná, a na diaľnici určite viac.


Pridané: 13.06.2007 Autor: heso Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Kawasaki Zephyr 1100 1992:

Foto:
Kawasaki Zephyr 1100 1992
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Zephyr 1100
Rok:1992
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:1062 ccm
Max. výkon:94.4 k (69.4 kW) / 8000 ot.
Kompresný pomer:9.1:1
Vŕtanie x Zdvih:73.5 x 62.6 mm
Rozvod:DOHC (2V)
Chladenie:vzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Pneu vpredu:120/70-18
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Pneu vzadu:160/70-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:266 kg
Objem nádrže:19 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:207 km/h

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (32 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (48)  [Verzia pre tlač] Tlač

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!

Ďalšie vtipy »