Anketa:
Yamaha Drag Star 650 - moja prvá skutočná motorka!
ZdieľaťPridané: 27.11.2007 Autor: musicman
Čitatelia: 30371 [Vaše stroje - Moja motorka]
Len nedávno, je tomu tuším mesiac aj niečo som sa dostal k tejto stránke venovanej motorkárom.
Denne som začal čítať recenzeie, diskusie a proste vsetko zaradom som do seba hltal, tak som sa rozhodol, že sa trošku povypytujem a dal som tému do diskusie že "začínam pomožte". Napísal som tam, že som totálny začiatočník a že rád by som si kúpil nejaké moto najradšej chopper, pretože tie sa mi páčili od mlada. Zopár ľudí sa do diskusie zapojilo, dali mi nejaké rady a tak pomaly som začal aj reálne sa obzerať čo by som asi tak kúpil.
Rozhodoval som sa medzi Viragom 535, Marauderom 800, Dragstarom 650 a pod. Napísal som na mail pár členom motoraidu na čo sa mi aj dvaja ozvali no a s jedným z nich som sa aj reálne stretol dokonca sme boli pozrieť aj jedno Virago 750 čo nebol zrovna moj vysnívaný stroj, ale len tak zo zaujímavosti som sa chcel na neho pozrieť. No a na radu nového známeho som si podal inzerát s tým že by som rád kúpil Dragstar 650, pretože táto motorka sa mi páčila najviac a bolo mi povedané, že už keď teda si chcem kúpiť motorku tak nech je to teda obľúbený Dragstar.
Neprešli ani dva dni a dostal som ponuku na dovoz Dragstara za zaujímavú cenu. Tak som si nechal dva dni čas na rozmyslenie.Nebol som stále na 100 percent rozhodnutý či fakt chcem motorku, navyše sa zima ešte len začína a do ďalšej sezóny hodne ďaleko. Samozrejme som nakoniec povedal O.K. a tak sme po motorku vyrazili. Stále tomu neverím, ale už môžem povedať, že aj ja som majiteľom krásneho stroja. Nech sa páči zoznámte sa ladies and gentleman moja Yamaha Dragstar Classic 650.
![]() |
vysnívaný Drag Super Star |
Ročník výroby 1999 po prvom majiteľovi s jasným radokmeňom, v chválitebnom stave. V chválitebnom preto, pretože po stránke motorickej a technickej je všetko o.k., len motorka poslednú sezónu evidentne odpočívala tak je trocha zanesená prachom tak aspoň budem mať čo robiť cez zimu a dúfam, že na jar bude na jaj vysvedčení svietiť jednotka s hviezdičkou! Jedna vec ma ešte čaká a nie som s nej zrovna nadšený a je to prihlásenie motorky u nás do evidencie. Keďže z duše nenávidím behanie po úradoch a všakovaké vybavovačky tak si budem musieť asi viackrát kusnúť do jazyka. Asi počkám na budúci rok, pretože by sa mali zrušiť nepopulárne COC-čka a celá procedúra prihlasovania by sa mala zjednodušiť. Teda aspoň dúfam, že to tak bude. No a na jar si budem musieť urobiť vodičák a dúfam že sa stanem pomaly a isto jedným z Vás.
Priznám sa zatiaľ mám stále pred motorkou rešpekt a nieje aj zlé keby to tak zostalo. Nechcel som sa rozpisovať podrobnejšie o motorke, myslím že je dostatočne známa všetkým, dodám len že mi na nej chýba akurát padací rám, takže ak má niekto náhodou nejaký na predaj tak nech sa mi ozve. Tak už sa mi nechce písať na záver by som chcel pozdraviť Mr. Fatboya a Mr. Brazela a poďakovať im ešte raz za rady a pomoc. Pozdravujem Vás všetkých!
![]() |
one more time |
Pridané: 27.11.2007 Autor: musicman Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Yamaha XVS Drag Star 1999:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | XVS Drag Star |
Rok: | 1999 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 649 ccm |
Max. výkon: | 40.6 k (29.8 kW) / 6500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 51 Nm / 3000 ot. |
Kompresný pomer: | 9.1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81.0 x 63.0 mm |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Zdvih vpredu: | 140 mm |
Zdvih vzadu: | 86 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 298 mm |
Pneu vpredu: | 100/90-19 |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 200 mm |
Pneu vzadu: | 170/80-15 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 230 kg |
Výška sedla: | 695 mm |
Objem nádrže: | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 150 km/h |
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 7 s |
Spotreba paliva: | 5.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 214 km |
- NOVÉ Porovnaj 'Yamaha XVS Drag Star' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Yamaha XVS Drag Star' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Yamaha XVS Drag Star 1999' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Yamaha XVS Drag Star' na www.google.com
Súvisiace články:
- Malá motorka pre veľkých mužov alebo úprava Drag Star XVS 650-tky - doddy
- Yamaha Drag Star 650 - Easy Riders - xchopper
- Yamaha XVS 650 Drag Star Classic - doddy
- Moja prvá motorka - Jawa 350/638 - Natalka
- Moja prvá dvojkolesová frajerka - Honda VFR 750, r. v. 1991 - Leno
- Yamaha Drag Star 1100 Classic - anton
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!