Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1323 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 7839
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (4625)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (3214)
Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki GSX 1100 G 1993

 Zdieľať

Pridané: 04.09.2002 Autor: GaST
Čitatelia: 23332 [Vaše stroje - Moja motorka]

Hádam dozrel čas predstaviť mojú "Malú" ...

Z technických údajov stačí spomenúť základné informácie:

MOTOR:

4-valec 1127ccm, je to to isté "srdce", ktoré už roky tlčie k spokojnosti desiatok tisíc majiteľov v ospevovanej a legendárnej GSXR1100, s tým, že ma menej koní - moja USA verzia tak asi medzi 114 až 124, neviem presne, čo zahraničná webstránka, to iný údaj. Koniec koncov 10 koní hore-dole...?!

Podvozok je dimenzovaný na tú váhu (275kg suchá hmotnosť), na váhe nesie svoj podiel aj kardan, ktorý je akoby z oka vypadnutý ďalšiemu známemu prominentovi od SUZUKI, tentokrát z ríše chopprov.

Prevodovka je 5-stupňová, 5-tka je tam hneď, motor úžasne ťahá už od dola, žiadne "stepovanie na schalterpake" sa nekoná, snáď občas pri potrebe rýchlejšieho predbehnutia treba podradiť o 1 stupeň...

Výbava:

Mašina je oproti sérii vybavená ochranným padacím rámom okolo motora, turistickou plexi scheibou a 3-ma kuframi, vzadu 40-litrová GIWI, po bokoch 30 litrové HEPCO&BECKER JUNIOR na originál nosičoch HB.

Skúsenosti:

Po skúsenostiach v Dolomitoch môžem zodpovedne prehlásiť, ze tak ako snáď všetky superturistické mašiny, aj G-čko pri jazde stráca svoju váhu a napriek svojej zdanlivej "obezite" nerobí vôbec problémy.

Výkonný motor doslovne vystreľuje mašinu zo zákrut, dlhý rozvor zabezpečuje dostatočné pohodlie na roletách okresiek aj na nekonečných diaľniciach. Na cestách je to kráľovná, keď sa v spomaľovacích retardéroch na diaľnici človek postaví do stupačiek, môže spraviť smelo Bu-Bu-Bu na vodiča hociktorého kamióna :-)

Spotreba je po kvalitnom nastavení a naladení motora na rozumnej úrovni, na diaľnici som vošiel do 5,6/100 km, pri cestovnej rýchlosti 120 až 140km/hod., v horských passoch plných zákrut, brzdení a pridávani sa spotreba vyšplhala do 6,7litra.

Pridané: 04.09.2002 Autor: GaST Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki GSX 1100 G 1993:

Foto:
Obrázok nije k dispozícii
Pridaj obrázok
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:GSX 1100 G
Rok:1993
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:1128 ccm
Max. výkon:101.5 k (74.6 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:98.07 Nm / 7000 ot.
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:261 kg
Výška sedla:790 mm
Objem nádrže:20 l

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal: Jeff
Muža so závažnými popáleninami priviezli do nemocnice. Po RTG mu hovorí primár..veď vy máte viac zlomenín, ako popálenín..boha! Tí kokokti ma lopatami hasili..

Ďalšie vtipy »