Živé sledovanie Dakar 2025::
Anketa:
Honda predstavila CRF250L a niekoľko elektro konceptov na 42. Tokyo Motor Show 2011
ZdieľaťPridané: 21.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9221 [Bleskovky - Predstavujeme]
Honda v Tokiu predstavila viacero elektro konceptov na dvoch, troch, ale aj štyroch kolesách, ale aj endurko na každý deň s označením CRF250L.
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
CRF250L
Kto už dlhší čas sledoval "suchoty" Hondy v segmente malých, spoľahlivých, praktických endúr na každodenné využitie či už v meste alebo v teréne, ten sa dočká. Malá CRF dostala motor z asfaltovej sestry CBR 250 R. Otázne teraz je, či sa bude dovážať a predávať aj u nás.
CRF250L koncept |
CRF250L sériová podoba |
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CRF 250 L |
Rok: | 2012 |
Kategória: | Enduro |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 249.4 ccm |
Max. výkon: | 23.12 k (17.00 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 22 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 76 x 55 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 250 mm |
Zdvih vzadu: | 240 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová dvojpiestková |
Priemer bŕzd vpredu: | 256 mm |
Pneu vpredu: | 3.00 - 21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 120/80 - 18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 144 kg |
Rázvor: | 1445 mm |
Dĺžka: | 2195 mm |
Šírka: | 815 mm |
Výška: | 1195 mm |
Svetlá výška: | 255 mm |
Objem nádrže: | 7 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 120 km/h |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 10/2012: 4 250,- EUR |
RC-E:
Elektrická verzia superšportu v ráme 250 ccm kubíkovej mašiny. Prototyp navrhla športovná divízia HRC a tak dostal tie najlepšie komponenty ako pruženie od Öhlinsu, brzdy Bermbo Monobloc a odľahčené kolesá.
MOTOR COMPO:
Malé približovadlo, extrémne kompaktné, poháňa elektromotor. Batéria je oddeliteľná a môže byť využitá aj ako zdroj pre každodenné použitie. Compo je možné vložiť do auta napríklad do auto štúdie Hondy s názvom MICRO COMMUTER CONCEPT.
E-CANOPY:
Tiché a komfortné približovadlo vzniklo inštaláciou elektropohonu do jedinečného trojkolesového skútra. Môže byť doplnené o zadný kufor pre rôzne využitia napríklad pre kuriérsku službu.
TOWNWALKER:
Mestská mobilita v úplnej jednoduchosti. Townwalker môže byť jednoducho zložený sklopení riadenia a sedačky a tak naložený do auta.
Pridané: 21.11.2011 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2012:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2012 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Honda spustí predaj CRF250L aj v Európe - Redakcia
- Honda CBR 250R 2011 - prvé oficiálne fotky a parametre - Awia
- Yamaha ukázala v Tokiu koncept R25 - 250ccm superšport - Awia
- Honda GB350S, prototyp motora V3 s el. kompresorom, nové elektro koncepty inovovaný Transalp, Hornet, NC750X - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- Dakar 2025: Ricky Brabec konečne vyhráva etapu, Svitko sa posúva na 12. miesto celkovo - 6. etapa - HAIL - AL DUWADIMI
- Registrácia: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko dokončil aj 5. etapu (maratónsku) v TOP10 - ALULA - HAIL
- ... zobraz všetky články od tohto autora