Anketa:
Suzuki SV 650
ZdieľaťPridané: 27.01.2004 Autor: FESCHI
Čitatelia: 21251 [Vaše stroje - Moja motorka]
Moja kočka so športovým duchom...
![]() |
Technické parametre:
motor: 4-taktný, kvapalinou chladený 2-valec
Rám: hliníkový priehradkový
vrtanie x zdvih: 81x62,6 mm
max. výkon: 70k - 9000 ot.
krút. moment: 62Nm - 7500
štartér: elektrický
prevodovka: 6-stupňová
Brzdy:
V predu: 2-kotúč. 290mm, 2piestikové strmene
V zadu: 1-kotúč.220mm 1piestikový strmeň
Pneu:
V predu:
120/60 - 17
V zadu:
160/60 - 17
hmotnosť: 165 kg
Takže toto sú technické parametre najkrajšej diewčiny(úplne vyzlečenej ) pod označením SUZUKI SV 650. Nazvať túto kočku so športovým duchom a nádhernými krivkami len "naháčom" by bol hriech !! V skutočnosti je to veľmi citlivá, sexi, ale hlavne spolahlivá krasavica aj do nepohody. Počuť síce len "mono" (z jedného výfuku) jej prosenie, je skutočným zážitkom.
![]() |
Takže tento malý ale o to dravší zázrak môžem vrelo doporučiť.
Pridané: 27.01.2004 Autor: FESCHI Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki SV 650 2002:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | SV 650 |
Rok: | 2002 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 645 ccm |
Kompresný pomer: | 11.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81.0 x 62.6 mm |
Palivový system: | karburátor(y) |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Pneu vpredu: | 120/60-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 160/60-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 165 kg |
Výška sedla: | 805 mm |
Šírka: | 750 mm |
Svetlá výška: | 140 mm |
Objem nádrže: | 16 l |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki SV 650' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki SV 650' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki SV 650 2002' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki SV 650' na www.google.com
Súvisiace články:

Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!