ISSN 1336-6491 | Online: 1496 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30260
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17850)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12410)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

Akciová ponuka motocyklov Honda

 Zdieľať

Pridané: 16.08.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7840 [Novinky - PR článok]

Motocyklová sezóna je v plnom prúde. Užite si ju s novým motocyklom z výhodnej akciovej ponuky značky Honda.

NOVINKA CRF250L

V prvom rade by sme vám však radi predstavili novinku CRF250L, ktorá za cenu 4 250 € ponúka výnimočný pomer ceny a univerzálnych vlastností. Vďaka nízkej hmotnosti, živému motoru a ľahkej ovládateľnosti budete mať z jazdy v meste alebo teréne vždy zážitok.

 CRF250L za 4 250 €
CRF250L za 4 250 €

SCOOTER

V kategórii skútrov je cenovo výhodnejšia celá rada SH, ktorú tvoria modely SH125, SH150 a SH300 / ABS. Najmenšiu SH125 tak môžete mať už od 2 710 € (pôvodne 2 990 €) a ku každému modelu SH získate navyše zadný originálny kufor Honda zadarmo!

 SH125 za 2 710 € + originál kufor Honda zadarmo
SH125 za 2 710 € + originál kufor Honda zadarmo

Ak vlastníte vodičský preukaz len na skúter do 50 kubických centimetrov, potom vás určite poteší praktický model Vision 50 za bezkonkurenčnú cenu 1 410 € (pôvodne 1 690 €).

 Vision 50 za 1 410 €
Vision 50 za 1 410 €

NAKED

Výkonný a ľahko ovládateľný naháč CB1000R môže byť váš už 9 690 € (pôvodne 9 990 €) respektíve 9 950 € verzia s ABS (pôvodne 10 250 €).

 CB1000R od 9 690 €
CB1000R od 9 690 €

Zlacneniu sa nevyhol ani model CBF600S / ABS. Verziu bez ABS môžete teda mať už za 6 290 € (pôvodne 6 690 €).

 CBF600S od 6 290 €
CBF600S od 6 290 €

SUPERSPORT

Priaznivci športovej jazdy sa potešia výrazným zľavám pri modeli CBR600F, ktorého cena začína na 6 690 € (pôvodne 8290 €) respektíve 7 490 € za verziu s ABS (pôvodne 8 890 €).

 CBR600F od 6 690 €
CBR600F od 6 690 €

Ak mierite skôr na okruhy, poteší vás CBR1000RR Fireblade 2011 za lákavých 11 590 € (pôvodne 13 900 €).

Akciová cena univerzálnej CBR250R je stanovená na 3 640 € (pôvodne 3 990 €).

SPORTTOURING

VFR1200F za 14 090 € / 15 090 verzia s automatickou prevodovkou DCT, ku ktorej zákazník dostane sadu 3 originálnych kufrov, centrálny stojan a veterný deflektor z radu originálneho príslušenstva Honda zadarmo.

 VFR1200F za 14 090 € / 15 090 € verzia DCT + sada kufrov, centrálny stojan a deflektor zadarmo
VFR1200F za 14 090 € / 15 090 € verzia DCT + sada kufrov, centrálny stojan a deflektor zadarmo

ON – OFF

K univerzálnemu modelu Crossrunner za 10 490 € dostane zákazník sadu troch originálnych kufrov Honda zadarmo.

 Crossrunner za 10 490 € + sada 3 kufrov zadarmo
Crossrunner za 10 490 € + sada 3 kufrov zadarmo


Akcia platí do 30.9.2012 alebo do vypredania skladových zásob, pre viac informácií kontaktujte niektorého z autorizovaných dealerov Honda.

Kompletnú ponuku akciových motocyklov Honda nájdete TU.


Pridané: 16.08.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »