Anketa:
Kawasaki Z650 S 2026 – ostrejší, elegantnejší naháč s väčšou kapotážou
ZdieľaťPridané: 20.10.2025 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 1064 [Novinky - Predstavujeme]
Prepracovaná Z650 S prináša novú ergonómiu, rozmernejšiu prednú kapotáž, vyššie pohodlnejšie sedlo jazdca aj spolujazdca a ďalšie vylepšenia.
Seriál článkov - Novinky 2026:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026 | Nasledujúci
Novinkou je umiestnenie stupačiek, pôsobivé hrubé riadidlá (fat-type) a prepracované sedadlá jazdca a spolujazdca, ktoré ponúkajú ešte lepšie prepojenie medzi jazdcom a strojom. Kombinácia nového, vyššieho sedadla a posunutých stúpačiek poskytuje jazdcovi viac priestoru pre nohy a vytvára rovnováhu medzi komfortom a športovým charakterom. Ploché, hrubé riadidlá sú teraz umiestnené o 40 mm ďalej dopredu, o 10 mm vyššie a o 30 mm širšie, čo vedie k viac dopredu orientovanej polohe jazdca s vystretými lakťami, ktorá zlepšuje ovládateľnosť
Predklonená poloha jazdca ladí s novým, lepšie polstrovaným sedadlom (približne o 15 mm vyšším v porovnaní s predchádzajúcim modelom). Celková plocha sedadla je širšia, pričom sedadlo spolujazdca je teraz o 20 mm širšie a ponúka o 10 mm viac polstrovania. Nové sedadlo vodiča má plochý, súvislý povrch, ktorý umožňuje uvoľnenejší uhol kolien a väčší komfort. Okrem toho je ako originálne príslušenstvo k dispozícii sedadlo Style (podobné ako pri modeli Z900 SE) a sedadlo ERGO-Fit, ktoré je o 20 mm nižšie.
Praktickosť na každý deň: Pod sedadlom spolujazdca sa nachádza úložný priestor s miestom na U-zámok alebo malé osobné predmety.
Nová agresívna predná kapotáž s trojitým LED svetlometom dominuje celkovému vzhľadu. Trojdielna jednotka LED svetlometu obsahuje dva horné svetlomety pre stretávacie svetlá a jeden spodný svetlomet pre diaľkové svetlo. Napriek kompaktnému dizajnu poskytuje skvelé osvetlenie. Tento nový svetlomet je spoločný s ostatnými modelmi rodiny Z, čo podčiarkuje prepojenie modelu Z650 S s ikonickou radou Z spoločnosti Kawasaki.
Napriek širšej a svalnatejšej konštrukcii zostáva palivová nádrž nízko v ráme, čo uľahčuje uchopenie kolenami a zvyšuje istotu jazdca. Horné časti bočných kapotáží majú šesťuholníkový vzor, ktorý dodáva textúru a moderný štýl a zároveň vizuálne spája model so zvyškom rodiny Z.
Okrem novej jazdeckej polohy ponúka aj nový 4,3-palcový farebný TFT displej s inovovaným dizajnom. Displej poskytuje všetky kľúčové informácie s vynikajúcou čitateľnosťou a automaticky sa prispôsobuje podmienkam okolitého osvetlenia.Jazdci si môžu vybrať medzi dvoma režimami zobrazenia – otáčkomerom v podobe pruhu alebo šesťuholníkovou verziou. Displej funguje aj ako rozhranie pre aplikáciu „Rideology the App“, ktorá umožňuje pripojenie smartfónu a množstvo ďalších inteligentných funkcií.
Paralelný dvojvalcový motor s objemom 649 cm³ poskytuje okamžitú odozvu na plyn a charakter, ktorý miluje otáčky. Teraz je štandardne vybavený systémom kontroly trakcie KTRC. Pre ešte viac vzrušenia z jazdy je k dispozícii ako originálne príslušenstvo aj rýchloradenie Kawasaki (KQS) s funkciou radenia smerom hore (upshift).
Ľahký priehradový rám s, ktorý váži len 15 kg, prispieva k agilnej ovládateľnosti. Brzdenie zabezpečujú dva predné kotúče s priemerom 300 mm a zadný kotúč s priemerom 220 mm, pričom nový systém Continental ABS (2026) zaručuje presné ovládanie.
Nový model Z650 S dopĺňa dôkladne zostavená ponuka príslušenstva, vrátane farebne zladených krytov sedadla, batožinových doplnkov a praktickej zásuvky USB-C integrovanej do prednej masky.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Kawasaki |
| Model: | Z650 S |
| Rok: | 2026 |
| Novinka: | NOVINKA 2026 |
| Kategória: | Naháč |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 649 ccm |
| Kompresný pomer: | 10.8:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 83 x 60 |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 125 mm |
| Zdvih vzadu: | 130 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | nie |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | nie |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Pridané: 20.10.2025 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2026:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2026 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Triumph Trident 800 (2026): Naháč, ktorý si pýta pozornosť - Redakcia
- Honda sa rozširuje modelový rad o retro model CB1000F - Redakcia
- Všetko, čo potrebuješ. Nič navyše, to je Ducati Monster 2026! - Redakcia
- MV Agusta Brutale 800 2026 – naháč s DNA športového motocykla - Awia
- Test Kawasaki Z650 2019 na ostrove Man - Malá motorka s veľkým srdcom - Laki53
- Čo môžeme očakávať na výstave EICMA 2025 - prehľad možných noviniek 2026 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Nová Continental TKC 80² – druhá generácia legendárnej enduro pneumatiky
- Triumph Trident 800 (2026): Naháč, ktorý si pýta pozornosť
- Všetko, čo potrebuješ. Nič navyše, to je Ducati Monster 2026!
- Husqvarna predstavila endurá a motokrosy pre rok 2026
- KTM endurá a motokrosy pre rok 2026
- Kawasaki odhalila očakávanú KLE500 a KLE500 SE 2026
- O tituloch EaR SMF 2025 sa rozhodlo v susednom Maďarsku
- Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026 dostáva náklonovú elektoniku, hliníkové nádrže a kopec vylepšení
- Totálny výredaj skladových zásob v STYX začíina
- Polaris predal značku Indian Motorcycle
- ... zobraz všetky články od tohto autora



























