ISSN 1336-6491 | Online: 3316 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29849
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17638)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12211)
Diskusia Diskusia k článku (41)  [Verzia pre tlač] Tlač

IV. BULDOG RALLY DUCHONKA: 11. – 13. 6. 2004

 Zdieľať

Pridané: 13.05.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 12673 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

Orientačná súťaž motocyklov všetkých kategórií cez Považský Inovec, Veľká gumovačka, výstava historických vozidiel, možnosť vyhrať motocykel Jawa, spoločná jazda motocyklov, barmanská ohnivá show, koncerty, erotika, Nový Čas hore bez...

ATLANTIS pozýva odvážne dievčatá a motorkárov na IV. BULDOG RALLY DUCHONKA 11. až 13. júna. Môžete vyhrať JAWU 350, vyblázniť sa na VEĽKEJ GUMOVAČKE, vidieť osem kapiel, osemdesiat historických vozidiel z celej Európy a rozhodnúť o víťazke konkurzu NOVÝ ČAS HORE BEZ.

Ceny venovali: MOTOCENTRUM SENEC, pivovar TOPVAR, ATLANTIS, CASTROL, AWT BAWARIA, MOTOTRADE RACING a SEX SHOP.

Mediálne podporujú: NOVÝ ČAS, MOTOMAGAZÍN, SLOVENSKÉ MOTOCYKLOVÉ NOVINY, server MOTORIDE a rádio EXPRES.

Vypočujte si upútavku na akciu:

Formát mp3, 32 sekúnd, 132KB.

Program:

Piatok:
18.00 - 19.30 hod: Roxana – rock Bratislava
19.30 - 20.00 hod: organizačné a programové informácie
20.00 - 21.30 hod: Illegality – punk, Topoľčany
21.00 - 04.00 hod: non-stop Chillivideo – adrenalín na motocykloch
22.00 - 23.30 hod: Arzén – folklór/rock, Terchová
23.30 - 24.00 hod: erotická show
24.00 - 01.30 hod: Chiki liki-tua – Laska moja de si, Prešov
01.30 - 03.00 hod: diskotéka

Sobota:
10.00 - 12.00 hod: štart rally
12.00 - 14.00 hod: príjazd veteránov
13.00 - 15.00 hod: príjazd rally
14.00 - 15.00 hod: program Topvar pre moto aj veterány

15.00 - 15.30 hod: parašutisti
15.00 - 15.30 hod: odjazd veteránov
15.30 - 19.00 hod: meranie výkonu motocyklov
15.30 - 16.00 hod: Jawaslalom
16.00 - 17.00 hod: veľká gumovačka

17.00 - 19.00 hod: výjazd k pivovaru Topvar
19.00 - 20.30 hod: Cmaro – poprock, Prievidza
20.30 - 21.00 hod: vyhlasovanie výsledkov súťaží a rally
21.00 - 04.00 hod: non-stop Chillivideo – adrenalín na motocykloch
21.00 - 22.30 hod: The Reel – rock, Malacky

21.00 - 22.30 hod: barmanská ohnivá show, Nový Čas hore bez
24.00 - 01.30 hod: Škwor – rock, Praha
01.30 - 03.00 hod: diskotéka

Viac informácií nájdete na:

www.atlantis-moto.sk

Pridané: 13.05.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (41)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »