Anketa:
Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 - sparťanské povozeníčko 2/2
ZdieľaťPridané: 27.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 19684 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Názor druhého redaktora:
Tomáš Hajduch - Awia:
V prvom rade Tha Heist dobre vyzerá, zaujal ma už na fotkách, ale potom aj naživo. Pekný rám dopĺňajú naozaj pekné kolesá, dobre zvolená kotúčová brzda vpredu, nádrž, odpružené sedadlo a matné lakovanie. Všetko pôsobí dojmom "Custom" stavby. A je to aj trochu tak. Aj keď motor a niektoré komponenty (ktoré pôsobia trochu lacne) pochádzajú z východu, tak celok navrhujú a dávajú dokopy v USA. Na druhej strane, budúci majiteľ si asi bude chcieť Heista upraviť a práve veci ako smerovky si vymení za také ako sa mu páčia.
Dobrý dojem pokračoval aj keď som nato sadol. Motor naskočil, ale po pridaní zdochol, bolo sa treba "pohrať" zo sýtičom, sadnúť na "trestnú lavicu" a vyraziť. Ladený výfuk robil randál hodný veľkého V-twinu a tomu nasvedčovali aj reakcie okolia. Zážitok bola aj jazda s hardtailom. V zadku som cítil každú nerovnosť, pružinové sedlo čo-to odfiltrovalo, ale húpal som sa v ňom. Ja viem, ono to celé znie divne, ale jazda bola zážitkom...
Pozerať sa na Tha Heist okom praktika je nezmysel. To je ako s kofolou, keď ju miluješ nieje čo riešiť. Ak chceš malý nenáročný skutočný custom s hardtailom tak už si ho nemusíš stavať a robiť kompromisy. Tha Heist je hotový a čaká len na to, ako ho ešte upravíš. Na jazdenie v meste a okolo komína je ako stavaný, ma dobrý jednoduchý vzducháč, super zvuk a kopu malých nedostatkov, ktoré vyvážiš svojim jazdeckým umením...
Plusy a mínusy
Jednoduchý motor a konštrukcia, upraviteľnosť, „Custom“ vzhľad už v sérii, cena, zážitok z jazdy tažko porovnateľný s niečim iným :-) | niektoré komponenty pôsobia lacným dojmom, rýchlomer (nepresný), problémy s vekom nádrže |
Konkurencia
Konkurencia ku Cleveland-u Tha Heist sa hľadá len veľmi ťažko. Japonský štvorlístok ani veľkí európski výrobcovia nič podobné s malým objemom motora neponúkajú. Iné by to bolo na trhu s jazdenkami kde by sa dala nájsť napríklad Suzuki GZ 250 Marauder, Yamaha XV 250 Virago či Honda CMX 250 Rebel. Z nových "čoproidných" nízkoobjemových motoriek tu potom máme Yuki 350 Daytona za 2999,-EUR a Keeway Cruiser 250 EFI za 2899,-EUR, obe sú pritom dvojvalce.
Záver
Pre koho sa asi tak Tha Heist 250 vyrába? Povedal by som, že pre niekoho, koho podobný štýl motoriek oslovil, no nemôže si dovoliť nového nadupaného „Haryka“ s obrovským motorom. Pre niekoho, kto by si niečo podobné aj zmastil v garáži, len na to nemá čas. Takto dostane podľa mňa slušný základ v podobe pekných kolies, stúpačiek, bŕzd, rámu, nádrže a predného svetlometu. Zvyšok si každý zrejme upraví na obraz svoj a naviac sa nemusí starať o to či svoje dielo nakoniec postaví na značky.
Plusy, mínusy
pocit z jazdy, ľahkosť motorky, pre potenciálnych majiteľov dizajn, možnosť ľahko si upraviť výzor | hlučný akože ladený výfuk, nefunkčný tachometer, neodvetraná nádrž |
Video
Video: Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013
Pozadie / Wallpaper:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Cleveland CycleWerks Tha Heist 250:
Servisný interval | 5000 km |
Spotreba | 3.2 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 8.7 |
Dojazd po rezervu | cca. 203 km |
Otáčky motora pri 50, 90 | trasie, separuje kosti od svalu :-) |
Cena motorky | 3920,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Výfuk - Short Exhaust nehomologizovaný | 201,50 EUR |
Výfuk - Long Exhaust nehomologizovaný | 221,20 EUR |
Výfuk - Frameline Exhaust | 121,70 EUR |
Nádrž - Frisco Stick Up Tank | 126,80 EUR |
Nádrž - Peanut Tank center filler | 156,30 EUR |
Nádrž - CCW Tha Stick Up Tank (3 verzie) | 126,80 EUR |
Gas Cap - uzáver hliník | 87,50 EUR |
Gas Cap - uzáver hliník čierny | 117,00 EUR |
Gas Cap - uzáver bronz | 117,00 EUR |
Riadidlá - Bare Knuckle Bars | 107,20 EUR |
Riadidlá - Window | 146,50 EUR |
Ceny vybraných ND:
Predný svetlomet | 32,70 EUR |
Zadné svetlo | 12,20 EUR |
Smerovka | 8,00 EUR |
Rýchlomer | 24,90 EUR |
Spätné zrkadlo | 9,20 EUR |
Predný blatník | 30,50 EUR |
Zadný blatník | 46,70 EUR |
Predný tlmič | 76,30 EUR |
Predný brz. kotúč | 19,00 EUR |
Predné brzdové doštičky | 8,40 EUR |
Zadný brzd. kotúč | 17,20 EUR |
Zadné brzdové doštičky | 9,40 EUR |
Brzdový pedál | 17,90 EUR |
Pedál radenia | 17,90 EUR |
Nádrž s uzáverom | 106,90 EUR |
Palivový ventil | 11,40 EUR |
Vzduchový filter | 12,40 EUR |
Výfuk sériový | 147,80 EUR |
Tesnenie pod hlavu motora | 3,90 EUR |
Hlava motora | 86,50 EUR |
Karburátor | 58,00 EUR |
Motor 250 ccm | 775,20 EUR |
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Cleveland CycleWerks | Yuki | Keeway |
Model: | Tha Heist 250 | 350 Daytona | Cruiser 250 EFI |
Rok: | 2013 | 2014 | 2014 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||
Typ motora: | jednovalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | dvojvalec do V (4T) |
Objem: | 229 ccm | 320 ccm | 249 ccm |
Max. výkon: | 14.28 k (10.50 kW) / 7000 ot. | 23.12 k (17.00 kW) / 8000 ot. | 18.36 k (13.50 kW) / 9450 ot. |
Max. krútiaci moment: | 15.8 Nm / 5500 ot. | 21 Nm / 4500 ot. | |
Kompresný pomer: | 9,2 : 1 | 10,4 : 1 | 9,4 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67.0 x 65.0 mm | 62 x 53 | 49 x 66 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | ||
Rozvod: | OHV | OHC | |
Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna | manualna |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | |
Brzdy vpredu: | kotúčová dvojpiestiková | dvojkotúčová | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 290 mm | ||
Pneu vpredu: | 90/90 - 21 | 90/90-21 | 110/90-16 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | ||
Pneu vzadu: | 140/70 - 18 | 160/80-16 | 130/90-15 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 115 kg | 150 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 184 kg | 172 kg | |
Rázvor: | 1515 mm | 1660 mm | 1550 mm |
Dĺžka: | 2200 mm | 2335 mm | 2300 mm |
Šírka: | 720 mm | 965 mm | 762 mm |
Výška: | 1040 mm | 1110 mm | 1145 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | ||
Objem nádrže: | 8.7 l | 13.5 l | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 112 km/h | 105 km/h | 115 km/h |
Spotreba paliva: | 3.2 l/100km | 4.7 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 203 km | cca 215 km |
Text: Feri Zubal - zeON
Foto: Tomáš Hajduch - Awia
Motocykel na test poskytla spoločnosť Celeveland CycleWerks Slovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.
Pridané: 27.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora