Anketa:
Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 - sparťanské povozeníčko 2/2
ZdieľaťPridané: 27.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 19907 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Názor druhého redaktora:
Tomáš Hajduch - Awia:
V prvom rade Tha Heist dobre vyzerá, zaujal ma už na fotkách, ale potom aj naživo. Pekný rám dopĺňajú naozaj pekné kolesá, dobre zvolená kotúčová brzda vpredu, nádrž, odpružené sedadlo a matné lakovanie. Všetko pôsobí dojmom "Custom" stavby. A je to aj trochu tak. Aj keď motor a niektoré komponenty (ktoré pôsobia trochu lacne) pochádzajú z východu, tak celok navrhujú a dávajú dokopy v USA. Na druhej strane, budúci majiteľ si asi bude chcieť Heista upraviť a práve veci ako smerovky si vymení za také ako sa mu páčia.
![]() |
Dobrý dojem pokračoval aj keď som nato sadol. Motor naskočil, ale po pridaní zdochol, bolo sa treba "pohrať" zo sýtičom, sadnúť na "trestnú lavicu" a vyraziť. Ladený výfuk robil randál hodný veľkého V-twinu a tomu nasvedčovali aj reakcie okolia. Zážitok bola aj jazda s hardtailom. V zadku som cítil každú nerovnosť, pružinové sedlo čo-to odfiltrovalo, ale húpal som sa v ňom. Ja viem, ono to celé znie divne, ale jazda bola zážitkom...
Pozerať sa na Tha Heist okom praktika je nezmysel. To je ako s kofolou, keď ju miluješ nieje čo riešiť. Ak chceš malý nenáročný skutočný custom s hardtailom tak už si ho nemusíš stavať a robiť kompromisy. Tha Heist je hotový a čaká len na to, ako ho ešte upravíš. Na jazdenie v meste a okolo komína je ako stavaný, ma dobrý jednoduchý vzducháč, super zvuk a kopu malých nedostatkov, ktoré vyvážiš svojim jazdeckým umením...
Plusy a mínusy
Jednoduchý motor a konštrukcia, upraviteľnosť, „Custom“ vzhľad už v sérii, cena, zážitok z jazdy tažko porovnateľný s niečim iným :-) | niektoré komponenty pôsobia lacným dojmom, rýchlomer (nepresný), problémy s vekom nádrže |
Konkurencia
Konkurencia ku Cleveland-u Tha Heist sa hľadá len veľmi ťažko. Japonský štvorlístok ani veľkí európski výrobcovia nič podobné s malým objemom motora neponúkajú. Iné by to bolo na trhu s jazdenkami kde by sa dala nájsť napríklad Suzuki GZ 250 Marauder, Yamaha XV 250 Virago či Honda CMX 250 Rebel. Z nových "čoproidných" nízkoobjemových motoriek tu potom máme Yuki 350 Daytona za 2999,-EUR a Keeway Cruiser 250 EFI za 2899,-EUR, obe sú pritom dvojvalce.
![]() |
Záver
Pre koho sa asi tak Tha Heist 250 vyrába? Povedal by som, že pre niekoho, koho podobný štýl motoriek oslovil, no nemôže si dovoliť nového nadupaného „Haryka“ s obrovským motorom. Pre niekoho, kto by si niečo podobné aj zmastil v garáži, len na to nemá čas. Takto dostane podľa mňa slušný základ v podobe pekných kolies, stúpačiek, bŕzd, rámu, nádrže a predného svetlometu. Zvyšok si každý zrejme upraví na obraz svoj a naviac sa nemusí starať o to či svoje dielo nakoniec postaví na značky.
![]() |
Plusy, mínusy
pocit z jazdy, ľahkosť motorky, pre potenciálnych majiteľov dizajn, možnosť ľahko si upraviť výzor | hlučný akože ladený výfuk, nefunkčný tachometer, neodvetraná nádrž |
Video
Video: Cleveland CycleWerks Tha Heist 250 2013
Pozadie / Wallpaper:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Cleveland CycleWerks Tha Heist 250:
Servisný interval | 5000 km |
Spotreba | 3.2 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 8.7 |
Dojazd po rezervu | cca. 203 km |
Otáčky motora pri 50, 90 | trasie, separuje kosti od svalu :-) |
Cena motorky | 3920,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Výfuk - Short Exhaust nehomologizovaný | 201,50 EUR |
Výfuk - Long Exhaust nehomologizovaný | 221,20 EUR |
Výfuk - Frameline Exhaust | 121,70 EUR |
Nádrž - Frisco Stick Up Tank | 126,80 EUR |
Nádrž - Peanut Tank center filler | 156,30 EUR |
Nádrž - CCW Tha Stick Up Tank (3 verzie) | 126,80 EUR |
Gas Cap - uzáver hliník | 87,50 EUR |
Gas Cap - uzáver hliník čierny | 117,00 EUR |
Gas Cap - uzáver bronz | 117,00 EUR |
Riadidlá - Bare Knuckle Bars | 107,20 EUR |
Riadidlá - Window | 146,50 EUR |
Ceny vybraných ND:
Predný svetlomet | 32,70 EUR |
Zadné svetlo | 12,20 EUR |
Smerovka | 8,00 EUR |
Rýchlomer | 24,90 EUR |
Spätné zrkadlo | 9,20 EUR |
Predný blatník | 30,50 EUR |
Zadný blatník | 46,70 EUR |
Predný tlmič | 76,30 EUR |
Predný brz. kotúč | 19,00 EUR |
Predné brzdové doštičky | 8,40 EUR |
Zadný brzd. kotúč | 17,20 EUR |
Zadné brzdové doštičky | 9,40 EUR |
Brzdový pedál | 17,90 EUR |
Pedál radenia | 17,90 EUR |
Nádrž s uzáverom | 106,90 EUR |
Palivový ventil | 11,40 EUR |
Vzduchový filter | 12,40 EUR |
Výfuk sériový | 147,80 EUR |
Tesnenie pod hlavu motora | 3,90 EUR |
Hlava motora | 86,50 EUR |
Karburátor | 58,00 EUR |
Motor 250 ccm | 775,20 EUR |
Foto: | |||
![]() |
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Cleveland CycleWerks | Yuki | Keeway |
Model: | Tha Heist 250 | 350 Daytona | Cruiser 250 EFI |
Rok: | 2013 | 2014 | 2014 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||
Typ motora: | jednovalec (4T) | radový dvojvalec (4T) | dvojvalec do V (4T) |
Objem: | 229 ccm | 320 ccm | 249 ccm |
Max. výkon: | 14.28 k (10.50 kW) / 7000 ot. | 23.12 k (17.00 kW) / 8000 ot. | 18.36 k (13.50 kW) / 9450 ot. |
Max. krútiaci moment: | 15.8 Nm / 5500 ot. | 21 Nm / 4500 ot. | |
Kompresný pomer: | 9,2 : 1 | 10,4 : 1 | 9,4 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67.0 x 65.0 mm | 62 x 53 | 49 x 66 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | ||
Rozvod: | OHV | OHC | |
Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna | manualna |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | |
Brzdy vpredu: | kotúčová dvojpiestiková | dvojkotúčová | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 290 mm | ||
Pneu vpredu: | 90/90 - 21 | 90/90-21 | 110/90-16 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | ||
Pneu vzadu: | 140/70 - 18 | 160/80-16 | 130/90-15 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 115 kg | 150 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 184 kg | 172 kg | |
Rázvor: | 1515 mm | 1660 mm | 1550 mm |
Dĺžka: | 2200 mm | 2335 mm | 2300 mm |
Šírka: | 720 mm | 965 mm | 762 mm |
Výška: | 1040 mm | 1110 mm | 1145 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | ||
Objem nádrže: | 8.7 l | 13.5 l | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 112 km/h | 105 km/h | 115 km/h |
Spotreba paliva: | 3.2 l/100km | 4.7 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 203 km | cca 215 km |
Text: Feri Zubal - zeON
Foto: Tomáš Hajduch - Awia
Motocykel na test poskytla spoločnosť Celeveland CycleWerks Slovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.
Pridané: 27.06.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora