Anketa:
Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Royal Enfield
ZdieľaťPridané: 06.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5775 [Bleskovky - Novinky]
V Miláne vystavoval aj talinasky distribútor legendárnych motoriek Royal Enfield. Klasický retro vzhľad s modernými komponentami, to je Royal Enfield.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2013:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2013 | Nasledujúci
Royal Enfield Continental GT:
Pekne športovo ladený cafe-racer s originálnym jednovalcovým motorom 535 ccm.
Royal Enfield Classic EFI STD 500:
Alebo sa vám pozdáva skôr klasika? Či vojenský vzhľad. To všetko vám vie Royal Enfield ponúknuť to to všetko s cenovkami 6 300 - 6 500 EUR.
Foto: | |||
Pridaj obrázok |
|||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Royal Enfield | Royal Enfield | Royal Enfield |
Model: | Bullet 500 | Bullet Classic 500 | Bullet Classic 500 Army |
Rok: | 2013 | 2013 | 2013 |
Kategória: | Klasika | Klasika | Klasika |
Motor: | |||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 499 ccm | 499 ccm | 499 ccm |
Max. výkon: | 27.6 k (20.3 kW) / 5250 ot. | 27.6 k (20.3 kW) / 5250 ot. | 27.6 k (20.3 kW) / 5250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 41.3 Nm / 4000 ot. | 41.3 Nm / 4000 ot. | 41.3 Nm / 4000 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 84.0 x 90.0 mm | 84.0 x 90.0 mm | 84.0 x 90.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHV | OHV | OHV |
Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Brzdy vpredu: | kotúčová | kotúčová | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 280 mm | 280 mm | 280 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 - 19 | 90/90 - 19 | 90/90 - 19 |
Brzdy vzadu: | bubnová | bubnová | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 152 mm | 152 mm | 152 mm |
Pneu vzadu: | 100/90 - 19 | 100/90 - 19 | 100/90 - 19 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Hmotnosť s náplňami: | 187 kg | 187 kg | 187 kg |
Výška sedla: | 790 mm | 790 mm | 790 mm |
Rázvor: | 1370 mm | 1370 mm | 1370 mm |
Dĺžka: | 2160 mm | 2160 mm | 2160 mm |
Šírka: | 800 mm | 800 mm | 800 mm |
Výška: | 1050 mm | 1050 mm | 1050 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | 140 mm | 140 mm |
Objem nádrže: | 14.5 l | 14.5 l | 14.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 120 km/h | 120 km/h | 120 km/h |
Spotreba paliva: | 2.955 l/100km | 2.955 l/100km | 2.955 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 368 km | cca 368 km | cca 368 km |
Poznámka: | |||
Poznámka: | Európska verzia http://www.royal-enfield.com | Európska verzia http://www.royal-enfield.com | Európska verzia http://www.royal-enfield.com |
Pridané: 06.11.2013 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2013:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2013 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Suzuki - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Harley Davidson Street 750 a 500 2014 - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Yamaha - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - MV Agusta - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - KTM - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Piaggio Group - Vespa Primavera - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Ducati - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - BMW - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Kawasaki - Awia
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Triumph - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora