Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1978 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17137)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (16)  [Verzia pre tlač] Tlač

Prvý test: Honda Integra 2014 - skúter alebo motorka? 2/2

 Zdieľať

Pridané: 24.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 28052 [Testy a predstavenia - Test]

Záver

Honda Integra mi zase raz vyčarila úsmev na tvári. Je ako prezlečený superman. Taký obyčajný skúter, až kým s ňou človek neskúša limity, kam až ho pustí. A potom len veľké oči a čudovanie sa, čo ten "skúter" vlastne dokáže. Pritom si zachováva praktickosť, nikoho výzorom neurazí a aj zvuk je parádny. Skúter alebo prezlečená motorka? Nuž - Honda Integra.

Test Honda Integra 750 2014

Plusy a mínusy

spotreba, pohodlie, istota na cestách, tak trošku fun faktor na povahu skútra menší odkladací priestor, namiesto reťaze by jej pristál remeň

Video

Video: Prvý test Honda Integra 2014, Atény, Grécko

Video: Honda Integra 750 2014

Pozadie / Wallpaper:

Test Honda Integra 750 2014
Test Honda Integra 750 2014
Test Honda Integra 750 2014
Test Honda Integra 750 2014
Test Honda Integra 750 2014

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda Integra 2014:

Servisný interval 12,000 km
Spotreba 4,6 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 14,1 l
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh 2,000 ot. / 2,700 ot. / 4,000 ot.
Cena motorky 8,450,- EUR

Ceny vybraných doplnkov:

Kufor topcase 329,40 EUR
Nosič bočných kufrov + kufre 246,90 EUR + 477,24 EUR
Príplatok ABS v sérii
Vyhrievané rukoväte 350,06 EUR

*Ceny pre model Integra 700 2012

Ceny vybraných ND:

Páčka brzdy zadná 24,66 EUR
Páčka brzdy predná 51,65 EUR
Spätné zrkadlo 93,20 EUR
Zadná smerovka 120,12 EUR
Svetlomet 384,06 EUR

*Ceny pre model Integra 700 2012

Text: Feri Zubal - zeON
Foto: Honda Europe (Zep Gori, Felix Romero, Ula Serra, Francesc Montero)

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.

Foto:
 Honda Integra 750 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:Integra 750
Rok:2014
Novinka:NOVINKA 2014
Kategória:Skúter
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:745 ccm
Max. výkon:54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot.
Max. krútiaci moment:68 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:10.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 80mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6 stupňová dvojspojková
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:120 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:120/70-17
Brzdy vzadu:jedno kotúčová (CBS)
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:160/60-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:237 kg
Výška sedla:790 mm
Rázvor:1525 mm
Dĺžka:2195 mm
Šírka:810 mm
Výška:1440 mm
Svetlá výška:135 mm
Objem nádrže:14.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 302 km
Servisný interval:12000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Palubný počítač:áno, v sérii

<

Pridané: 24.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (16)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: