Anketa:
Prvý test: Honda Integra 2014 - skúter alebo motorka? 2/2
ZdieľaťPridané: 24.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 27956 [Testy a predstavenia - Test]
Záver
Honda Integra mi zase raz vyčarila úsmev na tvári. Je ako prezlečený superman. Taký obyčajný skúter, až kým s ňou človek neskúša limity, kam až ho pustí. A potom len veľké oči a čudovanie sa, čo ten "skúter" vlastne dokáže. Pritom si zachováva praktickosť, nikoho výzorom neurazí a aj zvuk je parádny. Skúter alebo prezlečená motorka? Nuž - Honda Integra.
Plusy a mínusy
spotreba, pohodlie, istota na cestách, tak trošku fun faktor | na povahu skútra menší odkladací priestor, namiesto reťaze by jej pristál remeň |
Video
Video: Prvý test Honda Integra 2014, Atény, Grécko
Video: Honda Integra 750 2014
Pozadie / Wallpaper:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Honda Integra 2014:
Servisný interval | 12,000 km |
Spotreba | 4,6 l/100km |
Objem nádrže z toho rezerva | 14,1 l |
Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh | 2,000 ot. / 2,700 ot. / 4,000 ot. |
Cena motorky | 8,450,- EUR |
Ceny vybraných doplnkov:
Kufor topcase | 329,40 EUR |
Nosič bočných kufrov + kufre | 246,90 EUR + 477,24 EUR |
Príplatok ABS | v sérii |
Vyhrievané rukoväte | 350,06 EUR |
*Ceny pre model Integra 700 2012
Ceny vybraných ND:
Páčka brzdy zadná | 24,66 EUR |
Páčka brzdy predná | 51,65 EUR |
Spätné zrkadlo | 93,20 EUR |
Zadná smerovka | 120,12 EUR |
Svetlomet | 384,06 EUR |
*Ceny pre model Integra 700 2012
Text: Feri Zubal - zeON
Foto: Honda Europe (Zep Gori, Felix Romero, Ula Serra, Francesc Montero)
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | Integra 750 |
Rok: | 2014 |
Novinka: | NOVINKA 2014 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 745 ccm |
Max. výkon: | 54.8 k (40.3 kW) / 6250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 80mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická 6 stupňová dvojspojková |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 120 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jedno kotúčová (CBS) |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 237 kg |
Výška sedla: | 790 mm |
Rázvor: | 1525 mm |
Dĺžka: | 2195 mm |
Šírka: | 810 mm |
Výška: | 1440 mm |
Svetlá výška: | 135 mm |
Objem nádrže: | 14.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 3.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 302 km |
Servisný interval: | 12000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Pridané: 24.02.2014 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora