Anketa:
Suzuki HAYABUSA na diaľkové jazdy...
ZdieľaťPridané: 15.10.2004 Autor: Noso
Čitatelia: 30191 [Vaše stroje - Moja motorka]
Tak to predsa prišlo.... Yamaha Srdiečko zmenila majiteľa a ku mne prišla SUZUKI HAYABUSA 1300R ... a to som mal na pláne Bandit alebo XJR, ci starší ExUp...
![]() |
Takto to vidno z auta . :))) |
Aj keď nie je nová, je to dobré vozenie, aj pomaly aj rýchlo, podľa nálady. 1300 berie aj z volnobehu, to je mnam.. :) a miesta je tam ako v posteli :)))))
Mám takú zásadu:
Radšej staršiu 1300-ku a porobiť ju, ako kúpiť novú 600 vku ..... lebo tá zostane stále len 600...
.. a pružnosť motora je super vec... a keď sa začne podraďovať na 1300, tak potom začne byť veselo :)))))))
Asi si ju nechám dlhšie. Cesta Talianskom presvedčila o výhodách. Je to dostatočne dlhá mašina a s preplnenými kuframi a a dovolenkovými batohmi bola až neuveriteľne ovládteľná. Po 680km jazdy bez pauzy / okrem bezínu / by som pokračoval, ale ostaní protestovali ... ..A divoká autostráda do Florencie, to bol let závažia na nosiči, ale bez známeho pocitu vypätia a únavy z nestability.
![]() |
Tie čísla sú šialené.... |
Dúfam že nájdem v lete 2005 aj ďalších šialencov, ktorí mi nepovedia, že Atlantický Oceán je moc ďaleko.... a urobíme cestu do BORDEAUX na búrlivú pláž v Le Porge :)
S kuframi sa ide 130km/h celkom dobre ....
Veď je to len 2000km a nemusí to byť za jeden deň :))
![]() |
Tesne po kúpení... |
Len nech sa nájde čas...a bude fajn....
Pridané: 15.10.2004 Autor: Noso Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2001:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Suzuki |
Model: | GSX 1300 R Hayabusa |
Rok: | 2001 |
Kategória: | Športovo cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1298 ccm |
Max. výkon: | 177.5 k (130.6 kW) / 9800 ot. |
Max. krútiaci moment: | 140 Nm / 7000 ot. |
Vŕtanie x Zdvih: | 81.0 x 63.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 190/50-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 215 kg |
Výška sedla: | 805 mm |
Objem nádrže: | 22 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 300 km/h |
- NOVÉ Porovnaj 'Suzuki GSX 1300 R Hayabusa' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Suzuki GSX 1300 R Hayabusa' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2001' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Suzuki GSX 1300 R Hayabusa' na www.google.com
Ďalšie články tohto autora:
Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!