Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1605 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17137)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

MV Agusta F3 800 - trojvalcová nádhera 2/2

 Zdieľať

Pridané: 12.02.2015 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 12847 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

MV Agusta F3 800 2014

Názor druhého redaktora:

Milan Mikulík - Mikulec:

Tak toto mi chíbjauo!? Moseu sem na to sedat? Moseu, ale nemjeuu! Dizajnofka, srcofka, šmakofka. Uchrčaná, urevaná, uskákaná potvora. Dauo bi sa povidat, že sem sa zbuázňiu. Zbuázňiu do ňí!

MV Agusta F3 800 2014
MV Agusta F3 800 2014
MV Agusta F3 800 2014
MV Agusta F3 800 2014

Sem ju doma pucovau a umívau jak svoju. Lešťiu a pulírovau, černé plasti stríkau voňavím ochraním sprejíčkem. Ket sme sa vozili, sem tam sem ju aj po nádrži hlatkau. Já vím, neňi to moc normálne, ale co narobím?! Aj ket je sviňucha na naše cesti strašňe tvrdá a nepohodlná, ruki mňa boleli jak sviňa, najvjec teda ten sval pot palcem na pravej ruke, ale aj ramena. No a aj rit a vajčure sem si nabiu tak masakrálňe, že si aňi nepamatám, kedi inokedi sem si ich tak namordovau. A jak to žere?! Jak kiselina! Jak to tak po sebje fčil čítam, vipadá to, že toto si rozumní čovjek nélenže nemože kúpit, ale asi sa na ňí aňi odvést nebude scet. A to je len dobre. Rozumní ludé do našej partije nesceme. Sme srcari a rozumem sa nerídzíme pri takíchto dúležitích vjecách, jak je víbjer motorki. Chvala bohu.

MV Agusta F3 800 2014
MV Agusta F3 800 2014
MV Agusta F3 800 2014
MV Agusta F3 800 2014

Nesceu sem moc spomínat, že sa mi spredu podobá na 999inu. Ale trochu ju tam vidzím. Úska tenučká mašina a ešče aj to úske svjetuo ju oto vjec zužuje. Je krásna! Ale šak to víme už dávno. Lenže aj v takto uzučkích kapotách sa skováva masakrálni motor. 150 kobil...síce bi sa mohuo zdát, že pri tolkej elektronike to je f pohodze a pot kontrolú, ale to bi sme tú elektroniku jak kontrolu trakcije moseli mjet pozapínanú. Bohááá, šak otáčki temu vilecá do nebes richloscú svjetua a predné koleso neňi možné držat na asfalce. Od jednotki po konečnú držíte len naložené a bes spojki pot plním tam šaltujete furt jak potrebujete. Strašňe nebespečná situejšn. Pret zátačkú trochen pohuatkat brzdi, zadné kouo mírňe vibočujúce do strani a zas plní kotel ven z apexu.

Ale títo naše intímnosci tu nebudem rozebírat. Stačí uš len dodat, že po takejto jízdze si sednete k ňí a kukáte na ňu, počúvate jak pomálunki vistidá a praskoce. Neodejdete jak ot bár kerej druhej, ket je teda po tem. Toto je prosťe láska.

MV Agusta F3 800 naháňa Brutale 800 Dragster - Porovnávačka: 5x MV Agusta

to je otáska... sedanka a stupački spolujasca, to tu nemá co robit

Konkurencia

Napadá mi iba jediná. Tiež Talianka, tiež krásna, avšak akosi z nej razí pocit, že je to len lacnejšia dievka postavená k vyšperkovanej sestre. Ducati 899 Panigale, výkonovo je na tom rovnako, avšak dvojvalec poskytuje väčší krútiaci moment. Však má aj väčší objem motora, no a je aj drahšia než MV Agusta F3 800.

Ostatok je buď to konkurent menšej MV Agusta F3 675, alebo väčšej F4.

Záver

Ťažko sa opúšťajú rajdy MV Agusty a ešte ťažšie sa F3 800 púšťa z dohľadu očí a dohmatu rúk. Áno, oželel by som ju ako strojovňu, s ktorou by som sa besnel na cestách a áno chcel by som ju doma, aby som si s ňou občas užil na okruhu. Krásna, nádherná, ešte krajšia, božská... na nič a na všetko, a predsa len by sa od nej dalo skočiť o kúsok ďalej. Ale to sú už sny s jedným valcom naviac, pričom jeden splnený sen sa práve skončil a rád sa doň vrátim.

MV Agusta Brutale 800, vzadu F3 800 - Porovnávačka: 5x MV Agusta

Plusy, mínusy

Dizajn, Brzdy, Podvozok, Motor... skrátka všetko pre športovú jazdu Pri zapnutom rozume asi celá motorka, ináč nič

Video

Video: MV AGUSTA F3 800

Text: Feri Zubal - zeON, Milan Mikulík - Mikulec
Foto: Tomáš Hajduch - Awia, Filip Kalka - Masochista

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocorse. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR.

Foto:
 MV Agusta F3 800 2014 Ducati 899 Panigale 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:MV AgustaDucati
Model:F3 800899 Panigale
Rok:20142014
Novinka:NOVINKA 2014NOVINKA 2014
Kategória:SuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)dvojvalec do L (4T)
Objem:798 ccm898 ccm
Max. výkon:148.0 k (108.8 kW) / 13000 ot.148.2 k (109.0 kW) / 10750 ot.
Max. krútiaci moment:88 Nm / 10600 ot.99 Nm / 9000 ot.
Kompresný pomer:13.3 : 1
Vŕtanie x Zdvih:79 x 54.3 mm100 x 57.2 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:125 mm
Zdvih vzadu:123 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvoj kotúčová radiálne monobloky
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 17120/70 ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm245 mm
Pneu vzadu:180/55 ZR 17180/60 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:173 kg169 kg
Hmotnosť s náplňami:193 kg
Výška sedla:805 mm
Rázvor:1380 mm
Dĺžka:2060 mm
Šírka:725 mm
Svetlá výška:125 mm
Objem nádrže:16.6 l17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:269 km/h
Poznámka:
Poznámka:Cena 05/2013 13 900,- €Cena 09/2014 15.390,-EUR

<

Pridané: 12.02.2015 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (4 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: