Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1252 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28466
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16960)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11506)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA Miláno 2014 - Kawasaki H2/H2R detaily a koncept elektro transformera J Concept

 Zdieľať

Pridané: 07.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8306 [Novinky - Predstavujeme]

Rozhodne najväčšou peckou v stánku Kawasaki bola dvojička superšportov s kompresorom preplňovaným motorom. Prinášam niekoľko detajlných fotiek a tiež štúdiu z budúcnosti J Concept.

Kawasaki H2 a H2R 2015:

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4772 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Kawasaki - malé naháče a cestná verzia Ninja H2

Ninja 250, Z250 SL, Z30, Vulcan S ale hlavne cestná verzia H2, to sú hlavné lákadlá Kawasaki v Miláne.

 

30.09.2014 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 13057 [Bleskovky - Novinky]

-

Výstava INTERMOT 2014 - Prvé foto radikálnej Kawasaki Ninja H2R s kompresorom - 300 koní na dvoch kolesách!

V Kawasaki sa asi museli zblázniť! Napadne určite nejedného bikera. Japončíci sa totiž rozhodli na svet priviesť litrový superbike preplňovaný kompresorom!

 

O kompresorom preplňovanej dvojici noviniek sme toho napísali už dosť. Teraz prinášame niekoľko pohľadov "pod kapotu", ako to tam je vlastne usporiadané.

Kawasaki Ninja H2R 2015 - kompresor (červený) potrebuje poriadne nasávanie vzduchu, to je náporové vpredu vstrede, materiál karbón - Výstava EICA Miláno 4.11.2014
Kawasaki Ninja H2R 2015 - kompresor (červený) potrebuje poriadne nasávanie vzduchu, to je náporové vpredu v strede, materiál karbón

 Kawasaki Ninja H2R 2015 kompresor vháňa natlakovaný vzduch do hliníkového airboxu
Kawasaki Ninja H2R 2015 kompresor vháňa natlakovaný vzduch do hliníkového airboxu

Kompresor je turbína, ktorá slúži na preplňovanie motora. Na rozdiel od Turbokompresora na pohon tejto turbíny neslúžia výfukové plyny ale pohon je priamy od motora.

Kawasaki Ninja H2R 2015 - kompresor je poháňaný priamo prevodom od motora - Výstava EICA Miláno 4.11.2014
Kawasaki Ninja H2R 2015 - kompresor je poháňaný priamo prevodom od motora

Kawasaki Ninja H2R 2015 - mohutné nasávanie vpredu - Výstava EICA Miláno 4.11.2014
Kawasaki Ninja H2R 2015 - mohutné nasávanie vpredu

Kawasaki Ninja H2R 2015 - rez motora - Výstava EICA Miláno 4.11.2014
Kawasaki Ninja H2R 2015 - rez motora - Výstava EICA Miláno 4.11.2014
Kawasaki Ninja H2R 2015 - rez motora - Výstava EICA Miláno 4.11.2014
Kawasaki Ninja H2R 2015 - rez motora - Výstava EICA Miláno 4.11.2014

Kawasaki Ninja H2R 2015 - rez motora - kompresor - Výstava EICA Miláno 4.11.2014
Kawasaki Ninja H2R 2015 - rez motora - kompresor

Kawasaki "J" Concept - elektro "transformer" trojkolka:

Dokáže jazdiť ako motorka a aj ako trojkolesový skúter. Mení sa pozícia riadidiel, stupačiek, posed ale aj vzdialenosť predných kolies od seba.

Kawasaki J Concept- Výstava EICMA Miláno 4.11.2014
Kawasaki J Concept

Kawasaki J Concept- Výstava EICMA Miláno 4.11.2014
Kawasaki J Concept- Výstava EICMA Miláno 4.11.2014
Kawasaki J Concept- Výstava EICMA Miláno 4.11.2014
Kawasaki J Concept- Výstava EICMA Miláno 4.11.2014

Ako tu funguje najlepšie pochopíš podľa tohto videa:

Video: Kawasaki "J" Concept - elektro "transformer" trojkolka

Kawasaki J Concept- Výstava EICMA Miláno 4.11.2014
Kawasaki J Concept

Pridané: 07.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: