Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2336 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29864
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17643)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12221)
Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Xavax Europe Stars Supercross Tournament 2015 - 7. 2. 2015 Košice

 Zdieľať

Pridané: 14.01.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6348 [Šport - Motocross]

7. februára 2015 sa v Košickej Steel Aréne strhne súboj o celkovo 7000 EUR a česť historicky sa zapísať do dejín prvého Slovenského halového supercrossu. Organizátori starostlivo vyberali a pozvali 16 špičkových európskych jazdcov z Čiech, Slovinska, Maďarska, Talianska, Francúzska a Španielska.

Pozvanie prijali: Szvoboda Bence (HU), Mattia Buso (ITA), Theo Urbas (SLO), Filip Neugebauer (CZE), Marek Sukup (CZE), Martin Michek (CZE), Lukas Komprda (CZE), Petr Bartoš (CZE), Marek Krejčí (CZE), Theo Roptin (FRA), Robin Kappel (FRA), Mickael Musquin (FRA), Guillaume Fegli (FRA), Charles Lefrançois (FRA), Javi Fernandez (ESP), Joan Cros (ESP);

Video: EUROPE STARS SUPERCROSS - 7.2.2015 Košice

Supercrossová trať je v dobrých rukách skúseného Honzu Brabca, jedného z najúspešnejších českých pretekárov, ktorý sa supercrossom nakazil v Amerike, neskôr získal osem národných trofejí v supercrosse a motocrosse a dnes trénuje mladé talenty. Košickú Steel arénu si už v decembri prišiel osobne prezrieť, aby navrhol kontúry trate, ktorá bude musieť byť pod jeho taktovkou vystavaná za 24 hodín. Každý jazdec z pavúka bude štartovať z rampy pre dvoch, jedna jazda bude mať tri kolá a za postupujúceho bude považovaný ten, kto bude mať na svojom konte dve víťazné jazdy. Turnajovým spôsobom sa víťaz presunie v pavúkovi vyššie až po semifinálové a finálové súboje, kde sa rozdelí celkovo 7000 EUR.

Pavúk preteku - Xavax Europe Stars Supercross Tournament 2015 - 7. 2. 2015 Košice

Trojhodinová zábava pretkaná sprievodným programom a tým najkvalitnejším skokmi, vlnami a roletami bude to pravé zahriatie počas februárovej sobotňajšej noci. Nechajte si to ujsť! Supercross po prvý krát na Slovensku, po prvý krát v Košiciach! 7. Februára v Steel Aréne v Košiciach!

Xavax Europe Stars Supercross Tournament 2015 - 7. 2. 2015 Košice

Program podujatia:

PIATOK 6.2.2015

  • Príprava trate
  • 12.00 - Tlačová konferencia XAWAX EUROPE STARS SUPERCROSS TOURNAMENT 2015 v Hoteli ROCA (Južná trieda 117, Košice). Na tlačovej konferencii budú prítomní: Honza Brabec - staviteľ trate, Marián Štefančin - organizátor, zástupcovia jazdcov: Filip Neugebauer, Martin Michek, Petr Bartoš a ďalší. 
  • Autogramiáda jazdcov pre verejnosť o 18.00 v Optima Shopping center Košice (Moldavská cesta 32, Košice) 

SOBOTA 7.2.2015

  • 10:00 – 11:00 registrácia jazdcov v Hoteli ROCA (neprístupné verejnosti)
  • 13:00 tréningové jazdy (neprístupné verejnosti)
  • 17:00 Otvorenie Steel Areny pre verejnosť
  • 18:00 Začiatok XAVAX EUROPE STARS SUPERCROSS TOURNAMENT 2015 - moderuje Radka Mazáková a Ján Žgravčák 
  • 18:10 Predstavenie jazdcov SX show
  • 18:15 1. Kolo HEAD TO HEAD – 16 jazdcov v dvojiciach podľa pavúka
  • 19:00 PRESTÁVKA
  • 19:20 2.kolo HEAD TO HEAD (8 jazdcov)
  • 19:50 PRESTÁVKA
  • 20:10 3.kolo HEAD TO HEAD (4 jazdci)
  • 20:30 Boj o 3. miesto HEAD TO HEAD
  • 20:40 FINÁLE  HEAD TO HEAD
  • 21: 00 Vyhlásenie výsledkov
  • 21:30 Tombola- Vďaka YCF RIDING Slovakia bude v tombole motorka START F 125S
  • 22:00 After party MONSTER v Ibiza Klube v Košiciach (Nám. L. Novomeského 1440/7, Košice

PREDAJ VSTUPENEK

Lístky na EUROPE STARS SUPERCROSS TOURNAMENT 2015 sa dajú zakúpiť v sieti ticketportál , v pokladni Steel Arény Košice alebo i na stránke: www.supercross.sk
Cena lístka je od 15 EUR (cena sa pohybuje v závislosti od vybraných sektorov). Platia aj skupinové a rodinné zľavy. Navyše v spolupráci so spoločnosťou DOXXbet sme pre Vás pripravili bonus v hodnote 2 EUR, ktorý môžete využiť na stávkovanie na víťaza na stránke www.doxxbet.sk.

SOCIALNIE SIETE XAVAX EUROPE STARS SUPERCROSS TOURNAMENT 2015

Web: www.supercross.sk
Facebook

Pridané: 14.01.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »