Anketa:
Novinka na trhu batérií od značky BS battery
ZdieľaťPridané: 15.05.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3789 [Bleskovky - PR bleskovka]
Technologický pokrok - to sú akumulátory, nabíjačky a ďalšie produkty najvyššej kvality od BS. Battery. Jeden z najväčších svetových výrobcov, OEM dodávateľ pre MV Agusta, má horúcu novinku na trhu batérií.
SLA / Aktivované VO VÝROBE
Nová generácia SLA batérií uľahčuje život. Žiadna manipulácia s kyselinou ani nevyhnutné čakanie na nabitie batérie!
SLA je produkt s dvoma kľúčovými hodnotami: bezpečnosťou a pripravenosťou na použitie, ktorý poskytuje vysoko efektívny a dlhodobý výkon. Použitie aj preprava je extrémne jednoduchá.
Hlavné výhody SLA batérií:
- Pripravenosť a jednoduchá inštalácia
- Žiadna manipulácia s kyselinou
- 100% bezúdržbové
- Zvýšený výkon a predĺžená životnosť
- Mimoriadna odolnosť voči vibráciám
- Možnosť inštalácie do rôznych polôh
SLA MAX / ZVÝŠENÝ VÝKON, aktivovaná VO VÝROBE
Nový rad batérií SLA MAX bol vyvinutý špeciálne pre najsilnejšie motocykle, štvorkolky, snežné skútre, plavidlá a priemyselné aplikácie.
SLA MAX sú aktivované v továrni, bezúdržbové a kompletne utesnené. AGM technológie v kombinácii s novým sofistikovaným konštrukčným návrhom, vytvára podmienky pre výšenie výkonu, dlhšiu životnosť a vysokú spoľahlivosť.
SLA MAX sú k dispozícii v rade 12 modelov.
Hlavné výhody:
- Zvýšený výkon
- Predĺžená životnosť
- 100% utesnené
- Šetrnosť k životnému prostrediu
- Nízka miera samovybití
- 100% bezúdržbové
- Mimoriadna odolnosť voči vibráciám
Produkty BS Batttery nájdete v distribučnej sieti www.motonetsk.sk alebo u svojich dílerov.
Pridané: 15.05.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Novinka: VAM MOT - Bezodberový alarm pre motocykle! - Redakcia
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2013 - Awia
- Motohouse katalog motoriek a štvorkoliek 2016 - Redakcia
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2024 - Awia
- Poradíme, pomôžeme: 17. časť: Odpočívaj v pokoji - vadim
- Čo by sme mali pre našu motorku spraviť pred prvou jarnou jazdou - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!