Anketa:
Pozvánka: stretnutie (nielen) motorkárok v Bratislave
ZdieľaťPridané: 19.09.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5796 [Novinky - Pozvánka]
Dámy, ktoré milujete jazdu na motorke, zbystrite pozornosť. KLMwear, slovenský producent dizajnových moto jeansov, pre vás organizuje neformálny priateľský zraz v showroome CityRider v Bratislave. Na akcii oficiálne predstaví dámsku jeansovú kolekciu.
Vo štvrtok 29. 9. bude v CityRideri v Bratislave vysoká koncentrácia ženskej krásy. Pre návštevníčky, ktoré jazdia na motorke, alebo chodia na výlety so svojimi partnermi, si KLMwear okrem welcome drinku a chutnej kávy pripravil napríklad aj malé darčeky a vizážistku.
“Od začiatku nášho pôsobenia podporujeme a sami organizujeme komunitné moto akcie. Tento raz sme chceli pripraviť niečo špeciálne pre ženy,” približuje Mirka z KLMwear. “Nie je podmienkou prísť na veľkej motorke. Budeme radi, ak sa u nás zastavia aj skútristky alebo ženy, ktoré sa prevezú na motorke niekoľkokrát za rok so svojimi partnermi. Vieme, že ich je veľa a mnohé z nich nemajú ambíciu navštevovať špecializované moto obchody, alebo sa zapájať do motorkárskych akcií. Práve im budeme k dispozícii s otázkami o bezpečnosti pri jazde na motorke, alebo aj s akýmikoľvek inými témami,” dopĺňa jediná žena z tímu KLMwear.
![]() |
Slovenská značka KLMwear pôsobí na našom trhu druhú sezónu. Tento rok prináša kolekciu dámskych štýlových jeansov v dvoch strihoch. Vyrábajú sa na Slovensku zo špičkových materiálov - talianskeho denimu a originál DuPont Kevlaru, s množstvom handmade prvkov. Sú kompatibilné s certifikovanými slovenskými chráničmi z pamäťovej peny. K dispozícii je len niekoľko veľkostí v limitovanej sérii. Ak hľadáte štýlový a bezpečný kúsok oblečenia k svojej motorke, nenechajte si akciu Moto Divas Day ujsť.
Moto Divas Day sa koná 29. septembra od 15.00 do 19.00 hod na adrese CityRider, Trnavská cesta 56, Bratislava. Viac informácií nájdete na www.klmwear.com alebo na Facebooku.
Pridané: 19.09.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!