Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2234 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28561
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11552)
Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (82)  [Verzia pre tlač] Tlač

Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika

 Zdieľať

Pridané: 25.09.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9269 [Bleskovky - Novinky]

Zhruba o mesiac by mala Honda v Tokiu predstaviť svoju novú vlajkovú loď. Na internet už teraz unikli fotografie, ktoré naznačujú, čo bude nové.

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018 |

Foto: www.autoblog.com

Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika
Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika

Nový Gold Wing zaujme novým, ostrejším a športovejším dizajnom. V svetlách nechýba technológia LED. Dôležité veci sa ale dejú pod kapotami krížnika ciest a požierača kilometrov.

Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika
Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika

Fotografie bez kapotáže ukazujú nové predné zavesenie, ktoré nahradilo klasickú teleskopickú vidlicu. Zavesenie je nejakou variáciou zavesenia typu Hossack s centrálnym tlmičom. Podvozok bude pravdepodobne semiaktívny elektronický. Či prešiel zmenami aj motor je teraz otázne, určite ale bude spĺňať najnovšie emisné limity.

Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika
Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika

Očakávať sa dá, že Honda predstaví automatickú dvojspojkovú prevodovku DCT pre Goldwing. Všimnite si, že na fotke strieborného Gold Wingu chýba spojková páčka. Toto je maximálne logický krok, lebo kam inam sa automat hodí viac ako do luxusného krížnika. No a určite by nemala chýbať ani spiatočka.

Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika
Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika

No a zmenami musela prejsť aj elektronika v kokpite. Tá je teraz maximálne luxusná s veľkým farebným TFT displejom v strede a dvoma budíkmi po bokoch. Množstvo tlačidiel nahradil centrálny multifunkčný panel ako z luxusného auta.

Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika
Unikli fotky nového Gold Winga 2018 - nový podvozok, dvojspojka, elektronika

V elektrickej výbave nebude chýbať ABS, ktoré by mohlo byť citlivé na náklony, pravdepodobne trakčná kontrola, elektricky nastaviteľný plexi-štít a podobne.

Foto:
 Honda GL 1800 Gold Wing Tour 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:GL 1800 Gold Wing Tour
Rok:2018
Novinka:NOVINKA 2018
Kategória:Cestovná
Motor:
Typ motora:šesťvalcový boxer (4T)
Objem:1833 ccm
Max. výkon:126.5 k (93.0 kW) / 5500 ot.
Max. krútiaci moment:170 Nm / 4500 ot.
Kompresný pomer:10,5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:73 x 73 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová + spiatočka
Sekundárny pohon:kardan
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:130/70 R18
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:316 mm
Pneu vzadu:200/55 R16
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:365 kg
Výška sedla:745 mm
Rázvor:1695 mm
Dĺžka:2475 mm
Šírka:925 mm
Výška:1340 mm
Svetlá výška:130 mm
Objem nádrže:21.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:180 km/h
Spotreba paliva:5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 282 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Vyhrievané sedlo:áno, v sérii
Elektronicky nastaviteľné plexi:áno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Audio systém:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Spiatočka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Poznámka:
Poznámka:Cena: 29 900 eur (5/2018)
(základná verzia bez kufra a plexi: 23 900 eur)

Pridané: 25.09.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2018:

| Seriál článkov: Novinky 2018 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (82)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria