Anketa:
Vyskúšali sme veľké cruisre Indian Chief Dark Horse a Roadmaster 2018 2/2
ZdieľaťPridané: 26.06.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 12175 [Testy a predstavenia - Test]
Čo by ťa mohlo zaujímať:
Indian Chief Dark Horse a Roadmaster 2018:
Servisný interval | 8 000 km |
Spotreba | 6 l/100km |
Objem nádrže | 20,8 l |
Dojazd (po kontrolku rezervy) | 260 km |
Cena Chief Dark Horse | od 21 190 eur |
Cena Chief Roadmaster | od 30 600 eur |
Ceny vybraných doplnkov:
Bočné brašne s nosičmi | 1850 + 150 eur |
Turistické plexi | 790 eur |
Padacie rámy | 580 eur |
Indian Chief Dark Horse 2018
Video: Indian Chief Dark Horse
Video: Indian Chief Dark Horse 2016 - detajly
Video: Indian Chief Dark Horse 2018
Foto: | ||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Indian | Harley-Davidson | Harley-Davidson | Triumph |
Model: | Chief Dark Horse | Heritage Classic | Softail Slim | Thunderbird |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | ||
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Klasika |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1811 ccm | 1745 ccm | 1745 ccm | 1597 ccm |
Max. výkon: | 85.7 k (63.0 kW) / 4850 ot. | |||
Max. krútiaci moment: | 161.6 Nm / 3000 ot. | 145 Nm / 3000 ot. | 145 Nm / 3000 ot. | 146 Nm / 2750 ot. |
Kompresný pomer: | 9,5 : 1 | 10:1 | 10:1 | |
Vŕtanie x Zdvih: | 101.0 x 113.0 mm | 100,0 x 111,1 mm | 100,0 x 111,1 mm | 103.8 x 94.3 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHV (2V) | DOHC | DOHC | DOHC |
Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | remeň | remeň | remeň | remeň |
Zdvih vpredu: | 119 mm | 120 mm | ||
Zdvih vzadu: | 94 mm | 95 mm | ||
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestik | jedno kotúčová | jedno kotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 310 mm | ||
Pneu vpredu: | 130/90B16 67H | 130/90B16,53H,BW | 130/90B16,53H,BW | 120/70 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 300 mm | 310 mm | ||
Pneu vzadu: | 180/65B16 81H | 150/80B16,77H,BW | 150/80B1677H,BW | 200/50 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 341 kg | 316 kg | 291 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 357 kg | 330 kg | 304 kg | 339 kg |
Výška sedla: | 660 mm | 680 mm | 660 mm | 700 mm |
Rázvor: | 1730 mm | 1630 mm | 1630 mm | 1615 mm |
Dĺžka: | 2630 mm | 2415 mm | 2310 mm | 2340 mm |
Šírka: | 1025 mm | 880 mm | ||
Výška: | 1176 mm | 1120 mm | ||
Svetlá výška: | 140 mm | 120 mm | 120 mm | 151 mm |
Objem nádrže: | 20.8 l | 18.9 l | 18.9 l | 22 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 6 l/100km | 5.5 l/100km | 5.5 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 260 km | cca 257 km | cca 257 km | |
Servisný interval: | 8000 km | 10 000km | ||
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | |||
Tempomat: | áno, v sérii | |||
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | bezkľúčové zapaľovanie | voliteľný motor Milwaukee-Eight® 114 (1868 ccm, 155 Nm), alarm | alarm | |
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Motor: Milwaukee-Eight® 107 alebo 114 (1868 ccm, 155 Nm) Cena 10/2017: od 22 320 € (farba Vivid Black) | Motor: Milwaukee-Eight® 107 Cena 10/2017: od 19 596 € (farba Vivid Black) |
Indian Chief Roadmaster 2018
Video: Indian Roadmaster Classic 2017
Video: Indian Roadmaster® Elite 2017
Video: Test Indian Chief Roadmaster 2018 - veľký touring cruiser po indiánsky
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Indian | Harley-Davidson | Harley-Davidson |
Model: | Roadmaster | CVO Road Glide Ultra | Ultra Limited |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 |
Kategória: | Chopper/Cruiser | Cestovná | Cestovná |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1811 ccm | 1801 ccm | 1745 ccm |
Max. krútiaci moment: | 161.6 Nm / 3000 ot. | 156 Nm / 3750 ot. | 152 Nm / 3250 ot. |
Kompresný pomer: | 9,5 : 1 | 9,7:1 | 10:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 101.0 x 113.0 mm | 101.6 mm x 111.1 mm | |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHV (2V) | ||
Chladenie: | vzduchom | vzduchom | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | remeň | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 119 mm | ||
Zdvih vzadu: | 114 mm | ||
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestik | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | ||
Pneu vpredu: | 130/90B16 73H | 130/80B17 65H | 130/60B17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 300 mm | ||
Pneu vzadu: | 180/60R16 80H | 180/65B16 81H | 180/65B16 81H |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 422 kg | 398 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 414 kg | 439 kg | 414 kg |
Výška sedla: | 673 mm | 755 mm | 740 mm |
Rázvor: | 1668 mm | 1625 mm | 1625 mm |
Dĺžka: | 2656 mm | 2428 mm | 2600 mm |
Šírka: | 1000 mm | ||
Výška: | 1491 mm | ||
Svetlá výška: | 140 mm | 120 mm | 135 mm |
Objem nádrže: | 20.8 l | 22.7 l | 22.7 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 6 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 260 km | ||
Servisný interval: | 8000 km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | nie | ||
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | ||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | ||
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii | ||
Audio systém: | áno, v sérii | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||
Poznámka: | |||
Poznámka: | Cena od: 29 650 eur (5/2018) |
Pozadie / Wallpaper
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia a janciii
Motocykle na test poskytla spoločnosť KlasiK moto a Indian Slovensko. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR a prilbách AGV od firmy U. M. S., s. r. o.
Pridané: 26.06.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora