Anketa:
EICMA 2018 - Triumph Scrambler 1200 XC / XE + Bonneville T120 Diamond Edition a ACE
ZdieľaťPridané: 06.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5421 [Novinky - Predstavujeme]
Triumph vybalil svojho nového Scramblera 1200 už niekoľko dní pred výstavou. V Miláne naviac predviedli nový Bonneville T120 Diamond Edition a ACE.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Triumph Scrambler 1200 XC a XE
Triumph vybalil hneď dve verzie Scramblera: Scrambler XC je postavený na cesty a aj offroad. XE ide ešte ďalej a miery do naozaj ťažšieho terénu a pre jazdcov ktorý si vychutnávajú jazdenie hlavne mimo asfaltu.
- Výkonny Bonneville twin motor, 1200 ccm, 90 koní / 7,400 ot, a 110 Nm / 3,950 ot.
- TFT farebná pristrojovka
- 6 jazdných režimov vrátane Off-Road Pro na XE
- náklonové ABS a trakčna kontrola na XE
- plné LED osvetlenie
- anti-hop spojka
- bezkľúčový štart
- tempomat
- USB zásuvka
- integrovaný systém ovládania GoPro kamier
- plne nastaviteľny podvozok Öhlins + Showa
- Brembo M50 radialne monobloky
- 21-palcové koleso vpredu, 17-ka vzadu - bezdušové
Video: Triumph Scrambler 1200 2019 - predstavenie
Video: Nové Triumph Scrambler 1200 XC & XE
Bonneville T120 Diamond Edition
Bonneville T120 Diamond Edition je limitovaná edícia na 900 kusov na oslavu 60-teho výročia legendy menom Bonneville.
Bonneville T120 ACE
Bonneville T120 Ace bol postavený na oslavu úplne prvých Café Racerov a Londýnskej legendárnej Ace Café.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Triumph | Triumph |
Model: | Scrambler 1200 XC | Scrambler 1200 XE |
Rok: | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Klasika | Klasika |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1200 ccm | 1200 ccm |
Max. výkon: | 90.0 k (66.2 kW) / 7400 ot. | 90.0 k (66.2 kW) / 7400 ot. |
Max. krútiaci moment: | 110 Nm / 3950 ot. | 110 Nm / 3950 ot. |
Kompresný pomer: | 11:1 | 11:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 97,6 x 80mm | 97,6 x 80mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (4V) | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 200 mm | 250 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm | 250 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová Brembo M50 | dvojkotúčová Brembo M50 |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 255 mm | 255 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R17 | 150/70 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 205 kg | 207 kg |
Výška sedla: | 840 mm | 870 mm |
Rázvor: | 1530 mm | 1570 mm |
Dĺžka: | 2325 mm | 2325 mm |
Šírka: | 840 mm | 905 mm |
Výška: | 1200 mm | 1250 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 244 km | cca 244 km |
Servisný interval: | 16000 km | 16000 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii | |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD Showa 45mm, Öhlins vzadu | USD Showa 47mm, Öhlins vzadu |
Poznámka: | ||
Poznámka: | bezdušové kolesá Cena 4/2019: 13 550 eur | bezdušové kolesá Cena 4/2019: 14 550 eur |
Pridané: 06.11.2018 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2018 - Ducati - V4 R potvrdená, má 234 koní! Inovovaná Multistrada 950, Hypermotard, Diavel a Monster 821 - Herghott
- EICMA 2018 - Fotogaléria 2. časť - Aprilia, Moto Guzzi, BMW, Ducati, Husqvarna, KTM, Kymco, Triumph - Muli
- EICMA 2018 - Kawasaki: návrat W800, nový Versys 1000 + Z400 a H2 SX SE+ - Awia
- EICMA 2018 - BMW predviedlo F850 GS Adventure, superbike S 1000 RR a maxi skúter C 400 GT - Awia
- EICMA 2018 - Honda prináša Neo Sports Café naháč CB650R, športovú CBR650R a inovuje radu CB500 - Awia
- EICMA 2018 - Yamaha - Ténéré 700 konečne realitou, XSR 700 XTribute, Niken GT, YZF-R1 GYTR a 3CT koncept - Awia
- EICMA 2018 - Moto Guzzi FAST ENDURANCE, V85TT, koncpet Aprilia RS 660 s novým motorom - Awia
- Intermot 2018: Ducati predstavuje modelovú líniu Scrambler 2019 - Awia
- Intermot 2018: Triumph Street Scrambler a Street Twin 2019 - Awia
- EICMA 2018 - KTM vybalila dvojicu 790 Adventure / Adventure R, 690 SMC R a 690 Enduro R a elektro minibike SX-E5 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- Moto Morini Rumble (2025) - kompaktný, ale štýlový bobber
- VOGE DS800 RALLY 2025 - zameraná viac na off-road
- Benelli konceptom TRK 902 Xplorer ukazuje kam bude smerovať
- ... zobraz všetky články od tohto autora