Anketa:
EICMA 2018 - Ducati - V4 R potvrdená, má 234 koní! Inovovaná Multistrada 950, Hypermotard, Diavel a Monster 821
ZdieľaťPridané: 04.11.2018 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 6465 [Novinky - Predstavujeme]
Len pred niekoľkými hodinami v Miláne skončila tradičná prezentácia noviniek Ducati. Zvykli sme si, že vždy zvyknú niečím vyraziť dych, ale 234 koní z litrového motora sme teda naozaj nečakali! Prichádza aj S verzia malej Multistrady, ktorá bude vybavená slušnou elektronikou. Značnými refrešmi prešli aj Diavel a Hypermotard. Všetky novinky majú náklonové ABS.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Zhodou okolností dnes Andrea Dovizioso na Veľkej cene Malajzie dosiahol titul vicemajstra sveta MotoGP, a Ducati druhé miesto v pohári konštruktérov. Dovi aj Lorenzo a Pirro sa teda na úvode prezentácie publiku prihovorili cez video.
O nových Scrambleroch 800 aj Multistrade 1260 Enduro sme si už písali, a tak prejdeme rovno k zaujímavým novinkám:
Multistrada 950 + 950 S
Malá Multistrada dostáva po svojich dvoch rokoch na scéne zákrutové ABS a asistenta rozbehu do kopca. Dôležitejšie však je, že odteraz bude k dispozícii aj vo verzii S, ktorá bude obsahovať kopec elektroniky z veľkej Multistrady 1260: LED svetlá, TFT prístrojovku, quickshifter a podobne.
Video: Ducati Multistrada 950 2019
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Multistrada 950 | Multistrada 950 S |
Rok: | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec do L (4T) | dvojvalec do L (4T) |
Objem: | 937 ccm | 937 ccm |
Max. výkon: | 113.0 k (83.1 kW) / 9000 ot. | 113.0 k (83.1 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 96.2 Nm / 7750 ot. | 96.2 Nm / 7750 ot. |
Kompresný pomer: | 12,6:1 | 12,6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 94 x 67,5 mm | 94 x 67,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 170 mm |
Zdvih vzadu: | 170 mm | 170 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4-piestikové radiálne stremene | dvojkotúčová, 4-piestikové radiálne stremene |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 R19 | 120/70 R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2-piestokový strmeň | jednokotúčová, 2-piestokový strmeň |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 170/60 R17 | 170/60 R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 204 kg | 207 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 227 kg | 230 kg |
Výška sedla: | 840 mm | 840 mm |
Rázvor: | 1594 mm | 1594 mm |
Dĺžka: | 2280 mm | 2280 mm |
Šírka: | 995 mm | 995 mm |
Výška: | 1470 mm | 1470 mm |
Objem nádrže: | 20 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 5.5 l/100km | 5.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 272 km | cca 272 km |
Servisný interval: | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | nie | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | |
El. Podvozok: | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | áno, v sérii |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | |
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok, 12V zásuvka | voliteľné vypletané kolesá |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 5/2019: 13 690 eur |
Monster 821 Stealth
Monster 821 sa v tejto novej verzii na pódiu síce neukázal, ale z obrázkov je jasné, že vďaka výrazným farbám bude neprehliadnuteľný. Oproti základu bude mať plne nastaviteľnú prednú vidlu, malý plexištít a quickshifter.
Hypermotard 950 (plus verzia SP)
O novom Hypermotarde už čvirikali aj vrabce na streche, sem tam sa ukázali aj nejaké špiónske fotky. A teraz sa potvrdilo, čo sme na nich videli: nový rúrkový podsedlový rám, denné LED svietenie a výfuky pod sedlom. K tomu farebná TFT prístrojovka, o tri kilá nižšia hmotnosť a najmä zaujímavá verzia SP, ktorá má už tradične podvozok Ohlins a aj o 20 mm väčšiu svetlú výšku, vďaka ktorej motorka lepšie zvláda hlboké náklony.
Video: Ducati Hypermotard 950 2019
Video: Ducati Hypermotard 950 2019
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Hypermotard 950 | Hypermotard 950 SP |
Rok: | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Supermoto | Supermoto |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 937 ccm | 937 ccm |
Max. výkon: | 114.2 k (84.0 kW) / 9000 ot. | 114.2 k (84.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 96 Nm / 7250 ot. | 96 Nm / 7250 ot. |
Kompresný pomer: | 13.3:1 | 13.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 94 x 67.5 mm | 94 x 67.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 185 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm | 175 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-17 | 180/55-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 178 kg | 176 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 200 kg | 198 kg |
Výška sedla: | 870 mm | 890 mm |
Rázvor: | 1493 mm | 1498 mm |
Objem nádrže: | 14.5 l | 14.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 5.1 l/100km | 5.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 213 km | cca 213 km |
Servisný interval: | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | vidlica Marzocchi, tlmič Sachs | plne nastaviteľná vidlica a tlmič Öhlins, kolesá Marchesini |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO Cena 10/2019: 12 390 EUR | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, doplnky z karbónu - blatník a kryty rozvodových remeňov |
Diavel 1260
Diavel sa dizajnovo aj motoricky veľmi približuje XDiavelu - pozri si ten ostrejší dizajn a denné LED svietenie. 1260 motor dal Diavelu slušný nárast krúťaku, po novom tu nájdeme aj tempomat a power launch. Pozor, bude aj S-ková verzia s Ohlinsom, monoblokmi Brembo M50 a quickshifterom.
Video: Ducati Diavel 1260 2019
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Diavel 1260 | Diavel 1260 S |
Rok: | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | NOVINKA 2019 |
Kategória: | Naháč | Naháč |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1262 ccm | 1262 ccm |
Max. výkon: | 159.1 k (117.0 kW) / 9500 ot. | 159.1 k (117.0 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 129 Nm / 7500 ot. | 129 Nm / 7500 ot. |
Kompresný pomer: | 13.0:1 | 13.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 106 x 71.5 mm | 106 x 71.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 | 120/70-ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 240/45-ZR17 | 240/45-ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 218 kg | 218 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 244 kg | 244 kg |
Výška sedla: | 780 mm | 780 mm |
Rázvor: | 1600 mm | 1600 mm |
Dĺžka: | 2235 mm | 2235 mm |
Šírka: | 860 mm | 860 mm |
Výška: | 1192 mm | 1192 mm |
Objem nádrže: | 17 l | 17 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 5.4 l/100km | 5.4 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 236 km | cca 236 km |
Servisný interval: | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | plne nastaviteľná vidlica a tlmič Öhlins | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Ducati Wheelie Control Evo (DWC), Ducati Power Launch Evo (DPL), Hands-Free | Ducati Wheelie Control Evo (DWC), Ducati Power Launch Evo (DPL), Hands-Free |
Panigale V4 S Corse 2019
Nová verzia Corse prináša novú farebnú kombináciu - tá patrí Michelemu Pirrovi, testovaciemu jazdcovi Ducati v MotoGP. Pirro vyhral špeciálny pretek v rámci World Ducati Week, kde na rovnakých motorkách jazdilo 12 Ducati jazdcov. Zboku farby kopírujú špeciály Desmosedici z MotoGP.
Panigale V4 R 2019
Nuž a to najlepšie na koniec! Tento ďaleko najsilnejší superbike na pódium priviezol Chaz Davies, jazdec Ducati zo seriálu WSBK, ktorý na jeho odvodenine bude budúci rok tento seriál aj jazdiť. Čosi sme si o tejto erkovej verzii už popísali, ale oficiálne čísla sú zaujímavejšie:
- 221 koní v sérii, 234 s kompletným Akrapovič systémom (!)
- suchá hmotnosť s Akrapovičom 165 kg
- ľahšie komponenty v motore
- obmedzovač na 16 500 otáčkach
- karbónové prítlačné krídelká na bočných kapotách pri 270 km/h pridávajú 30 kg prítlaku na predok
- tlakovaná mechanická predná vidlica Ohlins
- nastaviteľná pozícia kyvky
- bohatá elektronika ako na V4 S, plus pit limiter a GPS merač času na kolo
- pre porovnanie - Capirossiho a Stonerove MotoGP špeciály mali všetky pod 230 koní
Foto: | |||
Pridaj obrázok |
Pridaj obrázok |
||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Ducati | Ducati | Ducati |
Model: | Panigale V4 | Panigale V4 S | Panigale V4 R |
Rok: | 2019 | 2019 | 2019 |
Novinka: | NOVINKA 2019 | ||
Kategória: | Superšport | Superšport | Superšport |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový štvorvalec (4T) | vidlicový štvorvalec (4T) | vidlicový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1103 ccm | 1103 ccm | 998 ccm |
Max. výkon: | 214.5 k (157.7 kW) / 13000 ot. | 214.5 k (157.7 kW) / 13000 ot. | 220.3 k (162.0 kW) / 15250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 124 Nm / 10000 ot. | 124 Nm / 10000 ot. | 112 Nm / 11500 ot. |
Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 | 14.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 50.3 mm | 81 x 50.3 mm | 81 x 48.4 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne monobloky | dvoj kotúčová radiálne monobloky | dvoj kotúčová radiálne monobloky |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70 ZR17 | 120/70 ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 200/60 ZR17 | 200/60 ZR17 | 200/60 ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 175 kg | 174 kg | 172 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 198 kg | 195 kg | 193 kg |
Výška sedla: | 830 mm | 830 mm | 830 mm |
Rázvor: | 1469 mm | 1469 mm | 1471 mm |
Dĺžka: | 2065 mm | 2065 mm | 2065 mm |
Výška: | 1130 mm | 1130 mm | 1130 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 6.9 l/100km | 6.9 l/100km | 7.3 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 173 km | cca 173 km | cca 164 km |
Servisný interval: | 12000 km (ventily 24000km) | 12000 km (ventily 24000km) | 12000 km (ventily 24000km) |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachs | el. podvozok Öhlins | plne nastaviteľný podvozok Öhlins NPX tlakovaná vidlica a tlmič TTX36 |
Poznámka: | |||
Poznámka: | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs Cena 5/2018: 21 990 eur | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), Ducati Electronic Suspension (DES) EVO Ohlins + tlmič riadenia Ohlins, Lithium-ion baterka, kolesá Marchesini | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), GPS modul, Lap Timer EVO, PIT limiter, Ducati Data Analyser+ (DDA+), tlmič riadenia Ohlins, Lithium-ion baterka, kolesá Marchesini, karbon blatník a diely, jednomiestne prevedenie |
Video: Ducati Panigale V4R 2019
Pridané: 04.11.2018 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Ducati predstavila novinky 2018: Scrambler 1100, Multistrada 1260 a Panigale V4 Speciale s výkonom 226 koní - Herghott
- Naživo výstava EICMA 2013 Miláno - Ducati - Awia
- EICMA 2016: Ducati prináša najsilnejší sériový model 1299 Superleggera (220 koní!), malú Multistradu, malého Monstra, dva nové Scramblery a Monster 1200 S - Herghott
- Doplnené: EICMA Miláno 2014 - Ducati - 1299 Panigale, Diavel Titanium a nová Multistrada 2015 - Awia
- EICMA Miláno 2012 – Ducati - Awia
- Fotoreport: Výstava EICMA 2012 Miláno - Harley-Davidson, Honda a Ducati - Awia
- Výstava EICMA Miláno 2005 - Awia
- Novinky z EICMA 2009 v Miláne naživo! - Awia
- Výstava EICMA Miláno 2010 - Ducati - Awia
- Výstava EICMA 2007, Miláno - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Na spojku môžeš zabudnúť! Nová technológia E-Clutch ju stláča za teba
- KTM predstavila 990 Duke - predné svetlo má ako zo Star Treku
- Štefan Svitko a Juraj Varga víťazi Hungarian Baja
- Koniec srandy. Budúci rok príde nová Kawasaki ZX-6R!
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly
- Legendárny V-Strom prichádza v terénnejšej verzii s 21-palcovým kolesom
- Plnokrvný turista za extra výhodné prachy - Honda NT1100 (2022)
- Futuristický teleport s nekonečnou výbavou - Kawasaki Ninja H2 SX SE (2022)
- Retro pre začiatočníkov - Kawasaki Z650RS (2022)
- Naozaj robustný maxiskúter Honda ADV350 (2022)
- ... zobraz všetky články od tohto autora