Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2838 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28565
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17009)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11556)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2018 - Ducati - V4 R potvrdená, má 234 koní! Inovovaná Multistrada 950, Hypermotard, Diavel a Monster 821

 Zdieľať

Pridané: 04.11.2018 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 6441 [Novinky - Predstavujeme]

Len pred niekoľkými hodinami v Miláne skončila tradičná prezentácia noviniek Ducati. Zvykli sme si, že vždy zvyknú niečím vyraziť dych, ale 234 koní z litrového motora sme teda naozaj nečakali! Prichádza aj S verzia malej Multistrady, ktorá bude vybavená slušnou elektronikou. Značnými refrešmi prešli aj Diavel a Hypermotard. Všetky novinky majú náklonové ABS.

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:

| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 |

Zhodou okolností dnes Andrea Dovizioso na Veľkej cene Malajzie dosiahol titul vicemajstra sveta MotoGP, a Ducati druhé miesto v pohári konštruktérov. Dovi aj Lorenzo a Pirro sa teda na úvode prezentácie publiku prihovorili cez video.

O nových Scrambleroch 800 aj Multistrade 1260 Enduro sme si už písali, a tak prejdeme rovno k zaujímavým novinkám:

Multistrada 950 + 950 S

Malá Multistrada dostáva po svojich dvoch rokoch na scéne zákrutové ABS a asistenta rozbehu do kopca. Dôležitejšie však je, že odteraz bude k dispozícii aj vo verzii S, ktorá bude obsahovať kopec elektroniky z veľkej Multistrady 1260: LED svetlá, TFT prístrojovku, quickshifter a podobne.

Video: Ducati Multistrada 950 2019

Ducati Multistrada 950 2019
Ducati Multistrada 950 2019

Foto:
 Ducati Multistrada 950 2019 Ducati Multistrada 950 S 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucati
Model:Multistrada 950Multistrada 950 S
Rok:20192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalec do L (4T)dvojvalec do L (4T)
Objem:937 ccm937 ccm
Max. výkon:113.0 k (83.1 kW) / 9000 ot.113.0 k (83.1 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:96.2 Nm / 7750 ot.96.2 Nm / 7750 ot.
Kompresný pomer:12,6:112,6:1
Vŕtanie x Zdvih:94 x 67,5 mm94 x 67,5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:170 mm170 mm
Zdvih vzadu:170 mm170 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová, 4-piestikové radiálne stremenedvojkotúčová, 4-piestikové radiálne stremene
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70 R19120/70 R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2-piestokový strmeňjednokotúčová, 2-piestokový strmeň
Priemer bŕzd vzadu:265 mm265 mm
Pneu vzadu:170/60 R17170/60 R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:204 kg207 kg
Hmotnosť s náplňami:227 kg230 kg
Výška sedla:840 mm840 mm
Rázvor:1594 mm1594 mm
Dĺžka:2280 mm2280 mm
Šírka:995 mm995 mm
Výška:1470 mm1470 mm
Objem nádrže:20 l20 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.5 l/100km5.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 272 kmcca 272 km
Servisný interval:15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:nieáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokáno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sériiáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok, 12V zásuvkavoliteľné vypletané kolesá
Poznámka:
Poznámka:Cena 5/2019: 13 690 eur

Monster 821 Stealth

Monster 821 sa v tejto novej verzii na pódiu síce neukázal, ale z obrázkov je jasné, že vďaka výrazným farbám bude neprehliadnuteľný. Oproti základu bude mať plne nastaviteľnú prednú vidlu, malý plexištít a quickshifter.

Ducati Monster 821 Stealth 2019
Ducati Monster 821 Stealth 2019

Hypermotard 950 (plus verzia SP)

O novom Hypermotarde už čvirikali aj vrabce na streche, sem tam sa ukázali aj nejaké špiónske fotky. A teraz sa potvrdilo, čo sme na nich videli: nový rúrkový podsedlový rám, denné LED svietenie a výfuky pod sedlom. K tomu farebná TFT prístrojovka, o tri kilá nižšia hmotnosť a najmä zaujímavá verzia SP, ktorá má už tradične podvozok Ohlins a aj o 20 mm väčšiu svetlú výšku, vďaka ktorej motorka lepšie zvláda hlboké náklony.

Video: Ducati Hypermotard 950 2019

Video: Ducati Hypermotard 950 2019

Ducati Hypermotard 2019
Ducati Hypermotard 2019

Foto:
 Ducati Hypermotard 950 2019 Ducati Hypermotard 950 SP 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucati
Model:Hypermotard 950Hypermotard 950 SP
Rok:20192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:SupermotoSupermoto
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:937 ccm937 ccm
Max. výkon:114.2 k (84.0 kW) / 9000 ot.114.2 k (84.0 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:96 Nm / 7250 ot.96 Nm / 7250 ot.
Kompresný pomer:13.3:113.3:1
Vŕtanie x Zdvih:94 x 67.5 mm94 x 67.5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:170 mm185 mm
Zdvih vzadu:150 mm175 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-17120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm245 mm
Pneu vzadu:180/55-17180/55-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:178 kg176 kg
Hmotnosť s náplňami:200 kg198 kg
Výška sedla:870 mm890 mm
Rázvor:1493 mm1498 mm
Objem nádrže:14.5 l14.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.1 l/100km5.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 213 kmcca 213 km
Servisný interval:15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:vidlica Marzocchi, tlmič Sachsplne nastaviteľná vidlica a tlmič Öhlins, kolesá Marchesini
Poznámka:
Poznámka:Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
Cena 10/2019: 12 390 EUR
Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, doplnky z karbónu - blatník a kryty rozvodových remeňov

Diavel 1260

Diavel sa dizajnovo aj motoricky veľmi približuje XDiavelu - pozri si ten ostrejší dizajn a denné LED svietenie. 1260 motor dal Diavelu slušný nárast krúťaku, po novom tu nájdeme aj tempomat a power launch. Pozor, bude aj S-ková verzia s Ohlinsom, monoblokmi Brembo M50 a quickshifterom.

Video: Ducati Diavel 1260 2019

Ducati Diavel 2019
Ducati Diavel 2019

Foto:
 Ducati Diavel 1260 2019 Ducati Diavel 1260 S 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucati
Model:Diavel 1260Diavel 1260 S
Rok:20192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:NaháčNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:1262 ccm1262 ccm
Max. výkon:159.1 k (117.0 kW) / 9500 ot.159.1 k (117.0 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:129 Nm / 7500 ot.129 Nm / 7500 ot.
Kompresný pomer:13.0:113.0:1
Vŕtanie x Zdvih:106 x 71.5 mm106 x 71.5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm
Zdvih vzadu:130 mm130 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17120/70-ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:265 mm265 mm
Pneu vzadu:240/45-ZR17240/45-ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:218 kg218 kg
Hmotnosť s náplňami:244 kg244 kg
Výška sedla:780 mm780 mm
Rázvor:1600 mm1600 mm
Dĺžka:2235 mm2235 mm
Šírka:860 mm860 mm
Výška:1192 mm1192 mm
Objem nádrže:17 l17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.4 l/100km5.4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 236 kmcca 236 km
Servisný interval:15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľná vidlica a tlmič Öhlins
Poznámka:
Poznámka:Ducati Wheelie Control Evo (DWC), Ducati Power Launch Evo (DPL), Hands-FreeDucati Wheelie Control Evo (DWC), Ducati Power Launch Evo (DPL), Hands-Free

Panigale V4 S Corse 2019

Nová verzia Corse prináša novú farebnú kombináciu - tá patrí Michelemu Pirrovi, testovaciemu jazdcovi Ducati v MotoGP. Pirro vyhral špeciálny pretek v rámci World Ducati Week, kde na rovnakých motorkách jazdilo 12 Ducati jazdcov. Zboku farby kopírujú špeciály Desmosedici z MotoGP.

Ducati Panigale V4 S Corse 2019
Ducati Panigale V4 S Corse 2019

Panigale V4 R 2019

Nuž a to najlepšie na koniec! Tento ďaleko najsilnejší superbike na pódium priviezol Chaz Davies, jazdec Ducati zo seriálu WSBK, ktorý na jeho odvodenine bude budúci rok tento seriál aj jazdiť. Čosi sme si o tejto erkovej verzii už popísali, ale oficiálne čísla sú zaujímavejšie:

  • 221 koní v sérii, 234 s kompletným Akrapovič systémom (!)
  • suchá hmotnosť s Akrapovičom 165 kg
  • ľahšie komponenty v motore
  • obmedzovač na 16 500 otáčkach
  • karbónové prítlačné krídelká na bočných kapotách pri 270 km/h pridávajú 30 kg prítlaku na predok
  • tlakovaná mechanická predná vidlica Ohlins
  • nastaviteľná pozícia kyvky
  • bohatá elektronika ako na V4 S, plus pit limiter a GPS merač času na kolo
  • pre porovnanie - Capirossiho a Stonerove MotoGP špeciály mali všetky pod 230 koní
Foto:
 Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
Ducati Panigale V4 R 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucatiDucati
Model:Panigale V4Panigale V4 SPanigale V4 R
Rok:201920192019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:SuperšportSuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:vidlicový štvorvalec (4T)vidlicový štvorvalec (4T)vidlicový štvorvalec (4T)
Objem:1103 ccm1103 ccm998 ccm
Max. výkon:214.5 k (157.7 kW) / 13000 ot.214.5 k (157.7 kW) / 13000 ot.220.3 k (162.0 kW) / 15250 ot.
Max. krútiaci moment:124 Nm / 10000 ot.124 Nm / 10000 ot.112 Nm / 11500 ot.
Kompresný pomer:14.0:114.0:114.0:1
Vŕtanie x Zdvih:81 x 50.3 mm81 x 50.3 mm81 x 48.4 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:Desmodromický rozvod (4V)Desmodromický rozvod (4V)Desmodromický rozvod (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:130 mm130 mm130 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne monoblokydvoj kotúčová radiálne monoblokydvoj kotúčová radiálne monobloky
Priemer bŕzd vpredu:330 mm330 mm330 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17120/70 ZR17120/70 ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm245 mm245 mm
Pneu vzadu:200/60 ZR17200/60 ZR17200/60 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:175 kg174 kg172 kg
Hmotnosť s náplňami:198 kg195 kg193 kg
Výška sedla:830 mm830 mm830 mm
Rázvor:1469 mm1469 mm1471 mm
Dĺžka:2065 mm2065 mm2065 mm
Výška:1130 mm1130 mm1130 mm
Objem nádrže:16 l16 l16 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6.9 l/100km6.9 l/100km7.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 173 kmcca 173 kmcca 164 km
Servisný interval:12000 km (ventily 24000km)12000 km (ventily 24000km)12000 km (ventily 24000km)
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:za príplatokáno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachsel. podvozok Öhlinsplne nastaviteľný podvozok Öhlins NPX tlakovaná vidlica a tlmič TTX36
Poznámka:
Poznámka:Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs

Cena 5/2018: 21 990 eur
Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), Ducati Electronic Suspension (DES) EVO Ohlins + tlmič riadenia Ohlins, Lithium-ion baterka, kolesá MarchesiniDucati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), GPS modul, Lap Timer EVO, PIT limiter, Ducati
Data Analyser+ (DDA+), tlmič riadenia Ohlins, Lithium-ion baterka, kolesá Marchesini, karbon blatník a diely, jednomiestne prevedenie

Video: Ducati Panigale V4R 2019

Ducati Panigale V4 R 2019
Ducati Panigale V4 R 2019

Ducati Panigale V4 R 2019
Ducati Panigale V4 R 2019

Ducati Panigale V4 R 2019
Ducati Panigale V4 R 2019

Ducati Panigale V4 R 2019
Ducati Panigale V4 R 2019
Ducati Panigale V4 R 2019
Ducati Panigale V4 R 2019

Pridané: 04.11.2018 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2018:

| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2018 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: