Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2314 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 27302
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16358)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10944)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki W800 2019 – skutočný retro bike anglickej školy 2/2

 Zdieľať

Pridané: 22.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 13016 [Testy a predstavenia - Test]

Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy

Zhodnotenie:

W800 je kus nádhernej motorky, ktorú musí oceniť každý milovník strojov klasických tvarov. Nie je to motorka o extrémnych výkonoch, ale skôr o extra pocite s jazdy. Je to stroj v ktorom pulzuje život a má svoju charizmu. Je to niečo šo musíš chcieť a ak je to tak, tak ti vyčarí úsmev zakaždým keď otvoríš garáž.

Nádherný koncept a motor s kráľovským rozvodom, skutočný retro prejac a charakter, vibrácie motora cena nie je najnižšia

Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy

Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy

Konkurencia:

Ak sa pozrieme na konkurenciu musím začať v anglicku Triumph Bonneville T100 je rovnako retro pôsobiaci stroj. 900 kubíkový motor angličana je trochu silnejší no zvyšné parametre sú takmer identické, ešte aj dizajnovo sú podobné s verziou Street. Cenovo je Street od Kawy lacnejší ako Triumph, ale testovaná verzia Café je zas drahšia.

Krásneho retro kafáča ponúka aj Moto Guzzi V7 III Racer, ktorý má skoro rovnaké výkonové parametre. Guzzi má samozrejme svoj typický V2 motor, kardan, pomerne veľkú nádrž a je ľahšia. Cenovo ale rúbe ešte o 400 EUR vyššie ako Café verzia W800.

Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy

Novým závanom v tomto segmente je Royal Enfield Continetal GT - stará anglická firma prežila v Indii a dnes si spravila vývojové centrum v anglicku a postavila naozaj konkurencie schopný stroj. Motor má výkon ako W800, je ľahší, dizajnovo fakt podarený, má meno ktoré ma v retro komunite cveng a cenovo je niekde absolútne inde o 3000 EUR laznejší ako testovaná Café.

No a na záver spomeniem ešte takých modernejších konkurentov a to Ducati Scrambler Café Racer a BMW R nineT Racer. Ducati ponúka fakt pekný kafáč s moderným motorom čomu zodpovedá aj výkon, kolesá, hmotnosť s cenou o tisícku viac ako W800 Café. No a BMW ponúka racera na báze ich vzducháčového boxera s kardanom s takmer dvojnásobným výkonom je to tak trochu stroj z iného segmentu a aj jeho cena začína na sume 13 400 EUR.

Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy

Video

Video: Kawasaki W800 Cafe 2019 - retro dvojvalec s kráľovským rozvodom

Video: Kawasaki W800 Street & W800 CAFE 2019 - Original Icon | Oficiál Video

Pozadie / Wallpaper:

Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy
Kawasaki W800 Café 2019 – skutočný retro bike anglickej školy

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Kawasaki W800 2019:

Servisný interval 12 000 km
Spotreba 4,3 l/100km
Objem nádrže 15 l
Dojazd (po kontrolku rezervy) 261 km
Cena motorky W800 Street 9 795 EUR, Café 10 595 EUR

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť K-moto Košice. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR a prilbách Suomy od firmy Styx.

Foto:
 Kawasaki W 800 2019 Triumph Bonneville T100 2019 Moto Guzzi V7 III Racer 2019 Royal Enfield Continetal GT 2019 Ducati Scrambler Café Racer 2019 BMW R nineT Racer 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiTriumphMoto GuzziRoyal EnfieldDucatiBMW
Model:W 800Bonneville T100V7 III RacerContinetal GTScrambler Café RacerR nineT Racer
Rok:201920192019201920192019
Novinka:NOVINKA 2019NOVINKA 2019NOVINKA 2019
Kategória:KlasikaKlasikaKlasikaKlasikaNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)
Objem:773 ccm900 ccm744 ccm648 ccm803 ccm1170 ccm
Max. výkon:47.6 k (35.0 kW) / 6000 ot.55.1 k (40.5 kW) / 5900 ot.51.7 k (38.0 kW) / 6200 ot.47.6 k (35.0 kW) / 7250 ot.73.4 k (54.0 kW) / 8250 ot.110.2 k (81.0 kW) / 7750 ot.
Max. krútiaci moment:62.9 Nm / 4800 ot.80 Nm / 3230 ot.60 Nm / 5000 ot.52 Nm / 5250 ot.67 Nm / 5750 ot.116 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:8.4:111:19.5:111:112.0:1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 8384.6 x 80 mm80 x 74 mm78 mm x 67.8 mm88 x 66 mm101.0 x 73.0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)OHC (2V)SOHC (4V)Desmodromický rozvod (2V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchomkvapalinouvzduchomvzduchomvzduchomvzduchom a olejom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazkardanreťazreťazkardan
Zdvih vpredu:130 mm120 mm130 mm110 mm150 mm125 mm
Zdvih vzadu:105 mm120 mm96 mm88 mm150 mm120 mm
Brzdy vpredu:jedno kotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 4-piestikový strmeň Brembokotúčovájednokotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm310 mm320 mm320 mm330 mm320 mm
Pneu vpredu:100/90-18M/C 56H100/90-18110/90 18100/90-18120/70 ZR17120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:kotúčovájednokotúčovájednokotúčová, 2-piestokový strmeňkotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:270 mm255 mm260 mm240 mm245 mm265 mm
Pneu vzadu:130/80-18M/C 66H150/70 R17130/80 17130/70-18180/55 ZR17180/55 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:213 kg180 kg
Hmotnosť s náplňami:221 kg209 kg198 kg196 kg220 kg
Výška sedla:790 mm790 mm770 mm793 mm805 mm805 mm
Rázvor:1465 mm1450 mm1463 mm1398 mm1436 mm1491 mm
Dĺžka:2135 mm2090 mm2122 mm2090 mm2105 mm
Šírka:925 mm715 mm744 mm875 mm920 mm
Výška:1120 mm1100 mm1024 mm1066 mm
Svetlá výška:130 mm150 mm174 mm
Objem nádrže:15 l14.5 l21 l12.5 l13.5 l17 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:200 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.5 s
Spotreba paliva:4.3 l/100km3.83 l/100km5.1 l/100km5.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 261 kmcca 283 kmcca 198 kmcca 240 km
Servisný interval:1200012000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:vypletané kolesá
Poznámka:
Poznámka:Klasický dvojvalec rozvod kráľovským hriadeľom
Dva modely W800 Street a W800 Cafe (s kapotážou)
Cena 08/2019: Street: 9 795 EUR, Café 10 595 EUR
Cena 07/2019: cca 10 235 EURVzadu dva plne nastaviteľné tlmiče Ohlins
Cena 10/2019: 10 990 EUR
Cena 6/2019: 6 990 EURCena 10/2019: 11 590 EURCena 10/2019: od 13 400 EUR

<

Pridané: 22.10.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač
Motozem

Galéria ku článku: