Anketa:
ČZ 180 Roland
ZdieľaťPridané: 18.12.2005 Autor: Slash
Čitatelia: 29299 [Vaše stroje - Moja motorka]
Tak tu je moje prvé "veľké" moto, po simsoňáckom crossovaní po lese prišlo na rad veľké enduro. No skúsenosti boli malé a tak na začiatok (už to bude rok a pol) musí postačiť 180-ka. Či postačila alebo nie, posúďte sami...
Takže začnem kúpou. Pôvodne je to ročník 1993, vyzerala celkom OK, motor po vyjazdenom výbruse s rozladeným zapaľovaním... Stála 20 000 Sk aj s novou prednou pneu a batériou.
tak tu je s novými červenými plastami... |
Po kúpe a prvých jazdách som zistil že je strašne lenivá v 4. prev. stupni nie a nie do otáčok. Inak 1, 2 aj 3-ka ťahala pekne. 1 na zadné a 3-ka dala takmer 90 km/h, no 4-ka len udržala alebo klesla na 80 km/h... Keď som však šiel z kopca, neveril som tachometru, keď mi ukázal 140 km/h (a to mala vpredu 17 zubovú sériovú rozetu!!!) spotreba podľa TP je 4,7 l/100km no mne to nezožralo viac ako 4 litre.
motor - klasika s malými zmenami... |
pôvodne bola biela, mám aj originálne nálepky no nestoja za to... |
Investoval som do nej nový valec, piest, krúžky, reťaz, plasty - tie sú na ročník 96 - malé zmeny. Teraz je v zábehu asi 600 km, dávam do nej 91 oktánový benzín a polosyntetický olej Shell. Zatiaľ ide 110 km/hod a malo by sa to ešte zlepšiť. Ak sa zohreje, celkom dobre ťahá, 3-ka nemá problém. Nad 110 to začína vibrovať. Plánujem kúpiť aj nový kotúč, tento mi seká pri brzdení. Po zábehu uvidím aký bude mať výkon a podľa toho vymením rozetu 17 zubovú za 18 – 21. Možno ju budem chovať aj 98 oktánovým benzín a plnosyntetikou. Na tejto moto je veľká výhoda s údržbou = naliať benzín a olej a ak je dobre nastavené zapaľovanie, zima či teplo - chytne na prvé až druhé nakopnutie! Raz za čas (max. polrok) treba dobiť baterku, dotiahnuť matice a dofúkať gumy a hor sa jazdiť a jazdiť...
Najprv som s ňou jazdil aj po lesných a nelesných cestách - je tu trochu ťažšia (130kg) a chýba aj výkon (13k / 5700 ot.) predsa nie je do lesa, ale kto veľmi chce... Teraz ju v zábehu šetrím a jazdím len na ceste. Zatiaľ najdlhšia trasa bola 200 km - celkom OK. Pohodlný posed a nie najhoršie sedadlo mi nenarobili žiadne problémy.
v pohode posed pre vyšších, sedadlo ma takmer 80 cm... |
Pridané: 18.12.2005 Autor: Slash Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
CZ 180 Roland 1995:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | CZ |
Model: | 180 Roland |
Rok: | 1995 |
Kategória: | Enduro |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (2T) |
Objem: | 176 ccm |
Max. výkon: | 13.19 k (9.70 kW) / 5500 ot. |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 4-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 130 kg |
Výška sedla: | 780 mm |
- NOVÉ Porovnaj 'CZ 180 Roland' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'CZ 180 Roland' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'CZ 180 Roland 1995' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'CZ 180 Roland' na www.google.com
Súvisiace články:
Nové moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
hlopy z vychodu isli do anglicka za robotu. Nasli sebe robotu dakdze vo Welse v mesce Newport. Pan domu jim hutory. Chlopy,ja idzem na tydzen do Spanielska a za tydzen chcem mac vymalovany dom,farbu mace kupenu,najdzece ju za maštaľňu v garažu.chlopy se pocesili ze jich nichto nebudze dirigovac a kec majitel domu posol ta jeden hutory. Chlopy,idzeme nato,ale by trebalo persi daco vypic ne! Kedze nemali penezi,ta predali jedno vedro farbi. Na druhy dzen predali druhy vedro farbi,a tak to islo cali tydzen az na koncu tyzdna se prebrali a jeden znich hutory. Do piči chlopy,neska pridze pan domu a mi nepofarbyli nic a ani farbu nemame! Dalsi se postavy a hutory,sluchajce chlopy,jest tu isce das deco farby a majitel ma u maštalni koňa,ta mu nafarbime pysky a povime ze vypil farbu. No ta tak urobili,prisol pan domu a se pyta. To com dom nepofarbeny? Ta kuň vypil farbu. Pan domu zobral pušku,odjebal koňa. Chlopy se pytaju,ta com sce ho zabili? Na chuj mi takoho koňa,pred vami u mne robili Poľaci a zožral 65 mišky cimentu.